:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

 
06.12.2012 18:40
Автор: Дімітрашко Катерина Ігорівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На даному етапі розвитку вітчизняної економіки все більшого значення у свідомості споживачів набуває структура продукції і можливість вибору «свого» товару з пропонованого асортименту. Саме тому управління асортиментом – один з головних напрямків діяльності кожного підприємства.
Асортиментна політика є складовою товарної політики, а формування товарного асортименту є одним із засобів підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Проблема управління товарним асортиментом та асортиментною політикою досліджується багатьма відомими вченими, такими як:  А. Хоскинг, М. Мескон, М. Альберт, С.М. Ілляшенко, В.Я. Кардаш та інші.
Будь-яке підприємство, що виробляє яку-небудь продукцію або надає послуги, має свою номенклатуру продукції та свій асортимент. Номенклатура продукції — це перелік найменувань виробів, завдання по випуску яких міститься в плані виробництва продукції. Асортимент — це сукупність різновидів продукції за марками, найменуваннями, розмірами, типами, сортами, що відрізняються відповідними техніко-економічними показниками.
Асортиментна політика – система заходів по визначенню переліку товарних груп, які мають найбільшу перевагу для успішної діяльності на ринку, і які забезпечують економічну ефективність діяльності підприємства в цілому.
Основними задачами асортиментної політики є: задоволення потреб споживачів, завоювання нових покупців, оптимізація фінансових результатів підприємства.
Основою успіху асортиментної політики є перш за все визначення потреби споживачів на конкретному ринку.  Потреба споживачів — величина змінна. Вона залежить від цілого комплексу факторів, які впливають на неї. Це і соціальний статус, і рівень доходів населення, очікування, і навіть смаки, які є різні у кожної людини. Отже, підходити до розробки асортименту і номенклатури продукції чи послуг також потрібно комплексно і всебічно, з урахуванням всіх вище перерахованих факторів. Підприємство нездатне задовольняти потреби усіх верств населення одночасно. Виходячи на ринок, воно обирає сегмент господарювання і тим самим обирає контингент споживачів, який має свої особливості. Асортимент і номенклатуру потрібно розробляти з максимальним врахуванням цих особливостей. Це дає можливість розширити ринки збуту і завоювати нових покупців, що можливе лише у випадку стійкої позиції підприємства на ринку, досконалої рекламної кампанії та гарної репутації, і, звичайно, можливості задовольнити потреби нових споживачів. Ефективне впровадження і здійснення політики завоювання нових покупців сприяє подальшій стабілізації позиції підприємства на ринку і призводить до оптимізація фінансових результатів діяльності. В глобальному плані — асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, а вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху.
В процесі формування товарної номенклатури суттєву роль відіграє ширина охоплення сегментів ринку (кількості різних категорій товарів) та її ємності, тобто кількості товарів в кожній категорії.

Література:
1. Амиров Ю. Д. Основы конструирования. Творчество, стандартизация,
экономика. — М.: Изд-во стандартов, 1991.
2.  Армстронг Г., Котлер Ф. Введение в маркетинг. — М.; СПб.; К.: Вильямс, 2000.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
30.11.2012 14:47
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
12.12.2012 17:42
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
12.12.2012 16:57
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
12.12.2012 16:42
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
12.12.2012 00:49
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
11.12.2012 23:41
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2012 19:19
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
10.12.2012 18:31
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
10.12.2012 16:57
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
07.12.2012 00:21




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 1396 (0.148 сек.)