:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

 
10.12.2012 18:31
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Барабан Олена Олегівна, студентка факультету економіки і менеджменту Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Перш ніж говорити про проблеми, які виникають у менеджерів в процесі управління персоналом, варто розібратися яким має бути сучасний менеджер.
Звичайно, як керівник та організатор менеджер повинен мати певні якості, що дають йому можливість спрямовувати діяльність колективу підприємства у необхідному напрямі з максимальною ефективністю. Наприклад, уміння реалізовувати індивідуальний підхід до підлеглих, тобто він має знати індивідуальні здібності співробітників для їх найповнішого використання у повсякденній діяльності; комунікабельність, адже менеджер має мати здатність переконувати та шукати в разі потреби компроміси. Не потрібно забувати про інтелект, оскільки розумові здібності менеджера дають змогу аналізувати інформацію, встановлювати причинно-наслідкові зв`язки і на основі цього приймати правильні управлінські рішення [1].
Ми цілком розділяємо думку А. Файоля, який сказав, що управляти – це означає вести організацію до її мети, витягуючи максимальні можливості зі всіх наявних в її розпорядженні ресурсів [2]. Потрібно завжди пам`ятати, що менеджмент – це мистецтво управляти, і це мистецтво містить в собі такі функції: планування персоналу, визначення способів його поповнення; маркетинг персоналу, задача якого – забезпечення попиту на робочі місця на даному підприємстві з боку найбільш підготовлених людей, у першу чергу висококваліфікованих фахівців і менеджерів; адаптація, навчання і підвищення кваліфікації працівників, їхній розвиток; планування кар’єри, забезпечення професійно-посадового росту працівника; мотивація персоналу; організація робочого місця; кадрове діловодство: збирання, зберігання та облік анкетних даних, стажу, підвищення кваліфікації; управління інформацією; оцінювання результатів діяльності й трудового потенціалу персоналу. Також такі функції як контроль за персоналом, управління конфліктами, налагодження партнерських відносин і співробітництва з профспілками, радами трудових колективів й інших організацій, що впливають на персонал, забезпечення безпеки, охорони праці та здоров’я співробітників, забезпечення репутації фірми, її позитивного сприйняття клієнтами, громадськістю й інститутами влади тощо [3].
В процесі cвоєї управлінської діяльності навіть найдосвідченіший менеджер зіштовхується з реаліями життя, які приносять певні проблеми. Однією з таких проблем є те, що менеджер, який має управляти колективом, не сприймається як керівник, що, в свою чергу, призводить до конфліктів або до появи неформального лідера, на боротьбу з яким витрачається багато часу, сил та емоцій.
Отже, в управлінні персоналом потрібно дотримуватися всім відомого правила «золотої середини». Інша проблема – проблема поглядів менеджерів на підбір працівників до спільної праці. Наприклад, менеджери, які визнають лише власну думку, не допускають зіткнення ідей, і, як наслідок, всі працівники, яких менеджер взяв на роботу, будуть приблизно однакового рівня мислення, тобто колектив перетвориться на «зручних двійників». А менеджери, які віддають перевагу різному мисленню, збирають в команді різних людей, з різними ідеями, які не завжди розуміють один одного, і, як наслідок, це призводить до конфліктів.
Ще одна проблема – забезпечення ефективності праці робітників. Одне із головних завдань менеджера – заохотити персонал працювати. Це можна зробити шляхом створення зручних умов праці, надання відповідних премій, пільг тощо. Це все дозволить підвищити мотивацію працівників, покращить їх працездатність. Адже успіх організації значною мірою залежить від ефективності використання людських ресурсів [4].
Кожний працівник повинен відчувати свою корисність і потрібність. Це стимулює його виконувати свою роботу якнайкраще. Керівникові варто заохочувати робітника, коли той цього заслуговує. Взагалі, керівник має також дбати про те, щоб в команді була сприятлива атмосфера, панувала взаємна повага та довіра. Підсумовуючи наведене вище можемо зробити висновок про те, що сучасний менеджер в процесі управління персоналом зіштовхується з багатьма проблемами. Але життя вимагає вміння швидко знаходити спільну мову та співпрацювати, тож менеджери повинні пристосуватися до цього.

Список використаної літератури:
1. Великий довідник школяра: гуманітарні та суспільні науки / [ред. Р. Дерев`янченко] – Харків : ВД «Школа», 2009. – 1018 с.
2. Генерація ідей [Електронний ресурс] // Економіка. Бізнес портал. – Режим доступу: http://dismal-science.com/marketing/75-proces-rozrobki-novih-tovarv-etap-1-generacya-dey.html.
3. Долгопол О. О. Організаторські уміння у моделі сучасного спеціаліста з менеджменту [Електронний ресурс] /О. О. Долгопол – Режим доступу : http:// www.uipa.kharkov.ua/sbornik/sbornik21.html 
4. Пастушок Т.О. Характеристики сучасного менеджера та проблеми, які постають перед ним [Електронний ресурс] / Т. О. Пастушок, Г. В. Ступарик. – Режим доступу http:// www. rusnauka. com/ 2_KAND_2011/ Economics/ 77973.doc.htm


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
30.11.2012 14:47
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
12.12.2012 17:42
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
12.12.2012 16:57
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
12.12.2012 16:42
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
12.12.2012 00:49
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
11.12.2012 23:41
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2012 19:19
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
10.12.2012 16:57
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
07.12.2012 00:21
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
06.12.2012 18:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1396 (0.157 сек.)