:: ECONOMY :: Conference 2012 :: Tendencies of providing the stable development of the Ukrainian economic system :: ECONOMY :: Conference 2012 :: Tendencies of providing the stable development of the Ukrainian economic system
:: ECONOMY :: Conference 2012 :: Tendencies of providing the stable development of the Ukrainian economic system
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 14



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-15] з 15 Pages: 1 
 
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Касянова Людмила Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Альохіна Марія Дмитрівна, студентка Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 23:48
 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
[2. Management. Marketing;]
Author: Колосова Крістіна Вікторівна, магістр Донбаського державного технічного університету
17.04.2012 21:54
 
 
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Красюк Олена Вікторівна, старший викладач кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Поцелова Тетяна Володимирівна, студентка Донбаського державного технічного університету
18.04.2012 15:16
 
 
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
[2. Management. Marketing;]
Author: Кучерявая Светлана Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:46
 
 
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
[2. Management. Marketing;]
Author: Линникова Мария Сергеевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:54
 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ОБЛАСНОЇ МОЛОДІЖНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
[2. Management. Marketing;]
Author: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Мельник Олександр Васильович, магістр Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
16.04.2012 11:58
 
 
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»; Федчик Ольга Павлівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»
18.04.2012 00:03
 
 
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
[2. Management. Marketing;]
Author: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
16.04.2012 09:53
 
 
 
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
[2. Management. Marketing;]
Author: Петрова Юлия Игоревна, студентка экономического факультета Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
17.04.2012 17:38
 
 
СОВРЕМЕННЫЕ ФОРМЫ И СИСТЕМЫ ОПЛАТЫ ТРУДА НА УКРАИНСКИХ ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
[2. Management. Marketing;]
Author: Свиржевская Анастасия Ивановна, студентка Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина
10.04.2012 15:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Стензя Анастасия Виталиевна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
16.04.2012 15:31
 
 
ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
[2. Management. Marketing;]
Author: Тарасенко Валерия Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
11.04.2012 22:04
 
 
МОТИВАЦИЯ КАК СПОСОБ ПОВЫШЕНИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТИ ТРУДА
[2. Management. Marketing;]
Author: Тонконог Максим Викторович, магистрант, Государственное высшее учебное заведение «Национальный горный университет»
16.04.2012 12:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
[2. Management. Marketing;]
Author: Химич Оксана Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, Національний універсиетет «Львівська політехніка» Інститут підприємництва та перспективних технологій
31.03.2012 18:35
 
 
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
[2. Management. Marketing;]
Author: Шабатура Анна Игоревна, магистр факультета менеджмента Донбасского государственного технического университета
17.04.2012 23:04
 
It is shown [1-15] з 15 Pages: 1 



© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.253 сек. / Mysql: 1424 (0.2 сек.)