:: ECONOMY :: ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ :: ECONOMY :: ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
:: ECONOMY :: ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

 
16.04.2012 09:53
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сучасний стан розвитку організацій характеризується переходом від традиційної функціональної індустріальної моделі Адама Сміта до процесної моделі управління. Функціональна модель ґрунтується на передумові, що робітники володіють невисокою кваліфікацією, тому запропоновані їм задачі мають бути дуже простими [1].
Проблематикою даного дослідження є застосування концепції процесного підходу в діяльності організації. Впровадження процесного підходу є ключовою вимогою стандарту ISO 9001: «організація повинна визначити процеси, необхідні для системи управління якістю та їх застосування на всіх рівнях організації (п. 4.1а). Застосування цього підходу розглядається в світі як одна з ключових умов успішного функціонування організації, як одна з базових концепцій сучасного менеджменту [1].
Було виявлено, що роль процесів в організації можна порівняти з тим, що є звичайним для будь-якої організації з ієрархічною структурою.
Впровадження процесного підходу повинно мати проектування структури процесів: їх переліку та взаємозв’язків. Тільки після того, як визначено, що саме є процесами в організації, можна починати вводити різні методи для управління ними. Звичайно, універсально ефективної структури процесів, як і універсальної оргструктури не може бути навіть у рамках однієї області.
Правилом, очевидним для організаційної структури (і для будь-якої ієрархічної структури) визначено роль керівника організації: він повинен особисто керувати будь-якими структурними підрозділами, які підпорядковані безпосередньо йому; визначити цілі їх роботи, погоджувати шляхи досягнення цих цілей, при необхідності – допомагати в їх досягненні, аналізувати отримані результати.
 Структура процесів повинна відображати бачення роботи організації керівником, адже – повинна розроблятися і переглядатися лише за його безпосередньої участі. Якщо це правило не буде виконано (найбільш поширений варіант – коли структура процесів копіює структуру стандарту ISO 9001), організація отримає не справжнє процес не управління (власне, процесами ніхто управляти не буде), а тільки набір документів, що описують її діяльність [2].
Традиційно, власником процесу призначається керівник структурного підрозділу, який виконує основний обсяг роботи в рамках процесу. Головне зауваження, яке слід зробити щодо такого варіанту – це необхідність чіткого розподілу двох цілей, які виконує один і той же керівник: власника процесу та керівника структурного підрозділу.
Дослідження показали, що однією з головних складових у впровадженні процесного підходу – визначення системи моніторингу та вдосконалення процесів, вибір показників моніторингу процесів і встановлення цілей за ними.
Встановлено хибне розуміння щодо побудови в організації системи управління якістю за стандартами  ISO 9001. Такий підхід видається не зовсім ефективним, адже він означає, що існує «система управління якістю», окрема від загальної системи управління.
Підсумовуючи, слід зазначити, що більш ефективним позиціонуванням відповідної роботи може бути впровадження процесного підходу до управління організацією. Таке позиціонування може спонукати співробітників до того, щоб дійсно глибоко переглянути та удосконалити базові підходи до своєї діяльності, а не просто зосередитися на успішне проходження сертифікаційного аудиту.

Список використаної літератури:
1. Сусленко, А. Т. Процесний підхід як інноваційна модель системи управління якістю. // Стандарти і якість. 2007.  – 252 с.
2. Морозов, Ю. П. Теорія управління: Навчальний посібник для вузів / Ю. П. Морозов. - М.: Юнити-Дана, 2008. - 379 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
31.03.2012 18:35
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
18.04.2012 15:16
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
18.04.2012 00:03
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
17.04.2012 23:48
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2012 23:04
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
17.04.2012 21:54
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
17.04.2012 17:38
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
16.04.2012 15:54
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
16.04.2012 15:46
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
16.04.2012 15:31




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.160 сек. / Mysql: 1396 (0.125 сек.)