:: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 24



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА

 
17.12.2016 21:28
Автор: Марченко Валентина Миколаївна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки та підприємства, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»; Галай Денис Сергійович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Сучасні тенденції розвитку ринку вимагають постійної зміни підходів до споживача, тобто необхідно враховувати всі фактори, що впливають на вибір споживача.

З розвитком економіки, з появою нових технологій, з автоматизацією і, як наслідок, полегшенням випуску товарів, з'являється все більше виробників на ринку. В результаті цього посилюється конкуренція і розширюється ринкова пропозиція, а це, в свою чергу, провокує виробників на випуск більш якісних продуктів і на надання більш якісних послуг.

Маркетологи успішних американських компаній вважають за необхідне точне знання свого споживача за допомогою засобів зворотного зв'язку. Кейсі Келлер (виконавчий директор в H.J. Heinz Co.) сказав: «Якщо ви не проводите хоча б один день на тиждень, спілкуючись зі своїми споживачами, намагаючись зрозуміти, хто вони і що роблять, - ви просто не робите свою роботу» [1].

Серед нововведень слід відзначити використання таких понять як «традиційний маркетинг» і «новий маркетинг». Перший спрямований на збільшення продажів і прибутку, а «новий маркетинг» має на увазі збільшення вартості бізнесу. 

До того ж з'являються нові і псевдонові напрямки маркетингу. Так, в ужиток економістів входить: 

Вертикальний маркетинг - використання нових напрямків для старих ідей. Наприклад, до нього відносяться такі методи: модуляція; варіювання розмірами; спрощення форм оплати покупок та ін [3].

Вторинний маркетинг заснований на використанні нових ідей. Найчастіше, це комбінація 2-х ідей для створення однієї. Наприклад, інтернет-кафе, кіндер-сюрприз тощо. Вторинний маркетинг зараз користується найбільшою популярністю, так як вертикальний веде до фрагментації ринку.

Вірусний маркетинг. Інформація про той чи інший продукт передається при особистій зустрічі або ж через Інтернет. Але ж це давно забутий прийом «з вуст в уста».

Маркетинг розваг. Ідея запрошення ключових клієнтів на спортивні заходи, в ресторани з метою передачі їм емоційних вражень, створення у них почуття причетності до даного способу життя. Сюди ж відноситься надання в літаку пасажирам незвичайних послуг: масажу, манікюру, казино, що дають нові враження [2].

На закінчення, виходячи з тенденцій розвитку маркетингу, хотілося б сформувати основні вимоги до маркетологів:

1. Маркетологи повинні бути творцями, одержимими духом підприємництва. Вони повинні постійно виробляти нові ідеї, щоб їх підприємство було конкурентоспроможним.

2. Маркетологи повинні бути в певному сенсі психологами, щоб краще розуміти споживача. Вони повинні бути досить комунікабельними, щоб знаходити спільну мову з людьми різних світоглядів, звичок і характерів.

Список використаних джерел:

1. Албитов А. CRM [Електронний ресурс] / А. Албитов, Е. Соломатин – Режим доступу до ресурсу: http://www.cfin.ru/itm/crmreview.shtml.

2. Голубков Е. П. Основы маркетинга. / Е. П. Голубков, 2014. – (Учебник. 2-е изд.).

3. Котлер Ф. Основы маркетинга. / Ф. Котлер. – СПб: Вивиан, 2014.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПIДХOДИ ДO КЕРУВАННЯ ПРИБУТКOМ ПIДПРИЄМCТВA У ТЕПЕРЕШНІЙ ЧАС
29.11.2016 18:18
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КАЗНАЧЕЙСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ДОХОДАМИ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
18.12.2016 16:51
КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ЯК СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ УКРАЇНИ
18.12.2016 16:48
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНIВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
18.12.2016 16:42
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ЯКІ ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМАТ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
18.12.2016 16:28
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДІВ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД
17.12.2016 21:43
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ТАЄМНИЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
17.12.2016 20:06
КРАУДФАНДИНГ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ
17.12.2016 18:05
ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМЕТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2016 17:38
ПОКАЗНИК ДЛЯ ВИМІРУ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОТУЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧАСОВИЙ РЯД
17.12.2016 15:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.188 сек. / Mysql: 1396 (0.145 сек.)