:: ECONOMY ::  :: :: ECONOMY ::  ::
:: ECONOMY ::  ::
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [21-34] з 34 Сторінки: 1 2 
 
СИСТЕМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ І МЕНЕДЖМЕНТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Міщенко Ганна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент Хмельницького університету економіки і підприємництва
06.02.2012 12:10
 
 
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ КОМПЛЕКСНИХ ГАЛУЗЕВИХ ПРОГРАМ РОЗВИТКУ РИСІВНИЦТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Морозов Роман Володимирович, кандидат економічних наук, доцент ННЦ "Інститут аграрної економіки" НААН України
11.01.2012 17:44
 
 
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Орленко Яна Юріївна, кандидат економічних наук, доцент, докторант Академії муніципального управління
25.01.2012 11:50
 
 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ У КОЛЕКТИВІ ЯК ВАГОМИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Палій Олена Олександрівна, студентка Національного авіаційного університету; Власова Тетяна Володимирівна, студентка Національного авіаційного університету, м. Київ
07.02.2012 11:49
 
 
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ВИТРАТ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ З ПОЗИЦІЇ УПРАВЛІННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Панчишина Алла Віталіївна, аспірант кафедри бухгалтерського обліку і аудиту ЮФ НУБіП України «Кримський агротехнологічний університет»
10.02.2012 09:26
 
 
СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пушкарь Ірина Володимирівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри обліку і аудиту Запорізького національного університету
17.02.2012 18:09
 
 
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Славін Володимир Сергійович, аспірант кафедри економіки підприємства Кам’янець-Подільського державного аграрно-технічного університету
25.01.2012 13:21
 
 
 
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорока Микола Петрович, кандидат економічних наук, докторант кафедри державного управління та місцевого самоврядування Чорноморського державного університету імені Петра Могили
25.01.2012 13:29
 
 
ОСНОВНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Токарєва Олена Федорівна, студентка Полтавського національного технічного університету імені Ю.Кондратюка
15.02.2012 23:54
 
 
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Туболець Катерина Геннадіївна, аспірант Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 13:34
 
 
ІНСТРЕМЕНТАРІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ АУТСОРСИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Царенко Оксана В’ячеславівна, доктор економічних наук, професор, зав. кафедри обліку і аудиту Академії муніципального управління, м. Київ
17.02.2012 18:14
 
 
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Цвьок Володимир Іванович, здобувач кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
25.01.2012 13:42
 
 
ПОБУДОВА СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНОЇ КАРТИ РИНКУ У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шумська Вікторія Богданівна, аспірант кафедри менеджменту та маркетингу Луцького національного технічного університету
17.02.2012 20:12
 
 
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яцук Ігор Петрович, здобувач кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
25.01.2012 13:46
 
Відображено [21-34] з 34 Сторінки: 1 2 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.209 сек. / Mysql: 1395 (0.163 сек.)