:: ECONOMY ::  :: :: ECONOMY ::  ::
:: ECONOMY ::  ::
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-20] з 34 Сторінки: 1 2 
 
ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Анпілогова Жанна Дмитрівна, кандидат економічних наук Академії муніципального управління
24.01.2012 12:04
 
 
ІНВЕСТИЦІЇ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Антонов Андрій В’ячеславович, кандидат економічних наук Дніпропетровського державного аграрного університету
24.01.2012 12:09
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Борзаковська Людмила Василівна, аспірант Луцького національного технічного університету
16.02.2012 23:08
 
 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вишиванок Михайло Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:22
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вітинська Віра Володимирівна, студентка 2 курсу магістратури спеціальності «Менеджмент організацій»
13.02.2012 22:59
 
 
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА САМОСТІЙНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галайчук Богдан Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:27
 
 
СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ СИСТЕМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Герасименко Іван Сергійович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:34
 
 
МАРКEТИНГОВИЙ ПІДXІД ДО EФEКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РEСУРСНОГО ПОТEНЦІАЛУ РEГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гіндес Олена Григорівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економічної теорії Кримського економічного інституту КНЕУ ім. В. Гетьмана
24.01.2012 22:44
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В СУЧАСНИХ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грибан Наталія Григорівна, аспірантка кафедри менеджменту організації Житомирського національного агроекологічного університету
16.02.2012 23:33
 
 
ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕСОВИХ СТРУКТУР
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дацій Надія Василівна, кандидат наук з державного управління, професор кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
24.01.2012 22:52
 
 
 
ПОЛІТИКА РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Драган Іван Олександрович, доктор наук з державного управління, ст. наук. співробітник, професор кафедри управління муніципальним розвитком Академії муніципального управління
25.01.2012 11:06
 
 
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ЗАГРОЗУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ КАТАСТРОФИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Драган Ірина Василівна, кандидат економічних наук, ст. наук. співробітник відділу стратегічного потенціалу сталого розвитку ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
25.01.2012 10:57
 
 
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Звягінцева Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, пошукувач ступеня доктора економічних наук, доцент Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАНУ
31.01.2012 15:22
 
 
ПОЄДНАННЯ РЕСУРСІВ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ У РЕГІОНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кармазіна Наталія В’ячеславівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри обліку і аудиту Академії муніципального управління, м. Київ
17.02.2012 18:03
 
 
ЗАХОДИ УСУНЕННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ МІЖ РИНКОМ ПРАЦІ І РИНКОМ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кобець Анатолій Степанович, кандидат технічних наук, професор, ректор Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:14
 
 
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковалевська Оксана Петрівна, кандидат юридичних наук, докторант кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
25.01.2012 11:24
 
 
ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
17.02.2012 21:01
 
 
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кузнецов Андрій Анатолійович, здобувач Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля
20.01.2012 13:39
 
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисов Ігор Володимирович, кандидат економічних наук, докторант Академії муніципального управління
25.01.2012 11:36
 
 
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Литвин Юрій Олексійович, кандидат економічних наук, докторант Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:42
 
Відображено [1-20] з 34 Сторінки: 1 2 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.311 сек. / Mysql: 1395 (0.247 сек.)