:: ECONOMY :: ОСНОВНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ОСНОВНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ, ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

 
15.02.2012 23:54
Автор: Токарєва Олена Федорівна, студентка Полтавського національного технічного університету імені Ю.Кондратюка
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На сьогоднішній день підприємства, які приймають участь у посиленій конкурентній боротьбі та прагнуть до лідерства, займаються інноваційною діяльністю. Створенням та впровадженням інноваційних ідей на підприємстві займається персонал. Тому, керівництво повинно сприяти розкриттю творчих здібностей своїх працівників шляхом основних методів стимулювання, що і визначає актуальність даної теми.
На підприємствах останнім часом набули поширення різноманітні стимули, які спонукають персонал до інноваційної діяльності. Мотивація і кваліфікація стають основною, центральною проблемою керування персоналом, а створення умов для більш повного виявлення його трудового потенціалу набуває ключове значення для життєздатності фірм.[1]
В основі сучасного підходу до стимулювання праці в інноваційній сфері лежать такі завдання керівників підприємств: максимально активізувати творчі здібності кожної особистості та спрямувати цю активність у русло досягнення конкретних інноваційних і економічних результатів.[2]
У процесі роботи над інноваційними проектами багато фірм вважають доцільним вживати стимулюючі заходи не лише щодо наукових працівників та конструкторів, а і для всього персоналу, що виступає з інноваційними пропозиціями. Великий стимулюючий вплив на творчу діяльність здійснює оточуюче виробниче середовище, що створює для працівників необхідні умови праці. Серед них важливими є: організація та обслуговування робочих місць,
умови праці, організаційна культура фірми, підтримка збоку керівництва, неформальні комунікації в робочий час. [3]
В стимулюванні творчої, інноваційної активності персоналу підприємства використовуються прямі та непрямі методи (рис. 1).



При вивченні методів стимулювання творчої активності персоналу, потрібно розуміти те, що завдання стимулювання науково-технічної праці досить складне. Виникає потреба в максимальному підвищенні активності персоналу у пошуку нових знань, нових ідей. В іншому випадку слід спрямовувати активність персоналу у напрямку досягнення певних інноваційних та економічних результатів. Потрібно зацікавитися практикою інноваційного менеджменту для розв’язання цієї проблеми та звернути увагу на принципи, якими вона керується. Основними важливими принципами в практиці інноваційного менеджменту є: розкріпачення творчої ініціативи особистості, розширення неформального спілкування, підтримка новаторства керівництвом організації і держави, простота та ясність патентних процедур, швидкість та гласність розгляду заявок винахідництва. Для реалізації зазначених принципів потрібно застосовувати різноманітні економічні та морально-етичні стимули, що підтримують рівновагу між якістю творчої роботи працівника з одного боку, та рівнем винагороди – з іншого.
Для дослідження даного питання на ПП машзавод «Комсомолець» був проведений аналіз методів стимулювання творчої, інноваційної активності персоналу підприємства та за його результатами запропоновані деякі зміни. Одним із найважливіших стимулів є винагорода, яка може мати матеріальну, так і не матеріальну форму. Потрібно заохочувати всіх працівників, хто пропонує будь-яку ідею щодо можливостей удосконалення підприємства. Розмір винагороди залежатиме від цінності ідей. З метою стимулювання персоналу до активізації своєї участі в інноваційній діяльності слід здійснювати періодичне визначення кращих працівників різних спеціальностей за їх внесок у здійсненні інноваційної діяльності в організації. Тобто, працівникам присуджуватиметься відповідне звання кращого працівника, публічно вручаються різні заохочувальні нагороди (грамоти, подарунки, пільгові путівки на відпочинок тощо). Вказані нематеріальні винагороди працівників можуть доповнюватися і грошовою винагородою. При впровадженні запропонованих методів стимулювання на підприємстві, потрібно враховувати фактор поділу всіх працівників на різні категорії. Не доцільно застосовувати однакові методи стимулювання до всього персоналу організації. Необхідно також приділяти більше уваги віковим категоріям, трудовому стажу та освітньому рівню працівників.
Застосування даного методу відзначиться підвищенням задоволеності роботою у працівників, якості продукції і продуктивності праці. Спостерігатиметься скорочення операційних витрат та плинності кадрів.

Список використаної літератури:
1. Іллєнкова М. А. Інноваційний менеджмент. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://library.if.ua/book/138/9408.html.
2. Краснокутська Н. В. Інноваційний менеджмент : навч. посібник / Н. В. Краснокутська. – К. : КНЕУ, 2003. – 504 с.
3. Щепановська О. В. Система мотивації інноваційної діяльності в організації. [Електронний ресурс] / Щепановська О. В. // Управління розвитком – № 18 (115) – 2011 – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/ soc_gum/ Uproz/ 2011_18/u1118shc.pdf

E-mail: elena.tokareva2012@gmail.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
31.01.2012 15:22
МОДЕЛЮВАННЯ В УПРАВЛІННІ У ГАЛУЗІ ВИКОРИСТАННЯ ТА ОХОРОНИ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
25.01.2012 13:46
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РЕКОНСТРУКЦІЯ ОСНОВНОГО ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ
25.01.2012 13:42
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СИСТЕМИ ЇХ ВЗАЄМОДІЇ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
25.01.2012 13:34
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЮ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЮ СИСТЕМОЮ
25.01.2012 13:29
ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ ПІДПРИЄМСТВА
25.01.2012 13:21
РОЗВИТОК ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ТА ЗМІЦНЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ
25.01.2012 11:50
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
25.01.2012 11:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
25.01.2012 11:36
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
25.01.2012 11:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.213 сек. / Mysql: 1396 (0.16 сек.)