:: ECONOMY ::  :: :: ECONOMY ::  ::
:: ECONOMY ::  ::
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-20] з 37 Сторінки: 1 2 
 
INTERNET AS AN EFFICIENT MARKETING TOOL FOR INDUSTRIAL ENTERPRISES
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Cheprakova Anasstasiia Andriivna, Graduate student, Odessa National Economic University
10.12.2016 16:03
 
 
ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Алакадієва Ліана Магомедівна, студент факультету менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 16:41
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Асаулюк Денис Євгенiйович, здобувач освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності «Економіка підприємства», Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна; Поліщук Ірина Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна
29.11.2016 18:08
 
 
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Білик І., студент Київського національного лінгвістичного університету кафедри маркетингу та менеджменту
16.12.2016 20:54
 
 
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Волкова Милиця В’ячеславівна, кандидат економічних наук, доцент Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
14.12.2016 13:25
 
 
ФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Олена Олегівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:20
 
 
НОВІ МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гакман Олексій, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці
13.12.2016 15:21
 
 
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гусак Юлія Володимирівна, аспірант кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:26
 
 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК МОДЕРНІЗАЦІЇ ОБЛАДНАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Калюжна Яна Юріївна, Національний гірничий університет
16.12.2016 20:03
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Конотоп Віталій Володимирович, студент факультету Менеджменту, Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 16:52
 
 
 
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Короткова Марина Геннадіївна, студент 3 курсу факультету менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
14.12.2016 13:19
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Крива Яна Аркадіївна, здобувач освітнього ступеня «бакалавр», Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця, Україна
01.12.2016 21:46
 
 
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ІМІДЖУ СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кадук Юлія Сергіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 15:27
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кобиф Тетяна Георгіївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
16.12.2016 17:30
 
 
КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 21:03
 
 
ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Пасинок Аліна Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 19:58
 
 
КОНФЛІКТ ЯК ПРОБЛЕМА В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Полозенко Євгеній Сергійович, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
15.12.2016 18:22
 
 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Курганська Марина Костянтинівна, здобувач кафедри менеджменту і дміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:30
 
 
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левченко Денис Маріанович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 16:55
 
 
ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МЕНЕДЖЕРІВ ДЛЯ РОБОТИ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ліштаба Людмила Вікторівна, асистент кафедри соціальної медицини, ООЗ з медичною статистикою, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України”
08.12.2016 15:10
 
Відображено [1-20] з 37 Сторінки: 1 2 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.282 сек. / Mysql: 1395 (0.215 сек.)