|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
Відображено [21-37] з 37 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Мазур Аліна Борисівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
18.12.2016 11:46 |
|
|
УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Москальов Максим Анатолієвич, кандидат політичних наук, старший викладач кафедри, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці; Присяжнюк Тетяна Іванівна, студентка 4 курсу, спеціальності «Менеджмент організацій», Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці
|
16.12.2016 20:34 |
|
|
РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Оболенцева Лариса Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму і готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова; Сімоне Олена Павлівна, магістрантка факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
15.12.2016 15:44 |
|
|
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Пихтіна Валерія Юріївна, студентка факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
17.12.2016 15:32 |
|
|
МІСЦЕ ТА РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Савицька Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Балашук Неля Миколаївна, студентка, менеджмент організацій та адміністрування, група УВ-32, 4 курс, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
14.12.2016 14:06 |
|
|
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Семенюк Світлана Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Гончаровська Інна, магістрант, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
17.12.2016 20:41 |
|
|
ОСНОВИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Солошенко Микита Володимирович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
17.12.2016 15:46 |
|
|
УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Шевченко Вікторія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
|
14.12.2016 13:22 |
|
Відображено [21-37] з 37 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
|