:: ECONOMY ::  :: :: ECONOMY ::  ::
:: ECONOMY ::  ::
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [21-37] з 37 Сторінки: 1 2 
 
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янов Віктор Іванович, директор житлово-комунального технікуму Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:34
 
 
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янченкова Вікторія Євгенівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:39
 
 
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мазур Аліна Борисівна, здобувач кафедри менеджменту і адміністрування Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:46
 
 
УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Москальов Максим Анатолієвич, кандидат політичних наук, старший викладач кафедри, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці; Присяжнюк Тетяна Іванівна, студентка 4 курсу, спеціальності «Менеджмент організацій», Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці
16.12.2016 20:34
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ЗМІН НА КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ХТМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нгуєн Тхі Тхуі Лінь, студентка 6-го курсу, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
16.12.2016 22:41
 
 
ПРОБЛЕМИ ОРГАНIЗАЦIЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛIННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ВИРОБНИЧИХ ПIДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нерух Яна Ігорівна, студент групи МгЗМР-15, спеціальність «Маркетинг», магістрант Київського національного університету технологій та дизайну
10.12.2016 14:55
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Оболенцева Лариса Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму і готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 11:59
 
 
РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Оболенцева Лариса Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму і готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова; Сімоне Олена Павлівна, магістрантка факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
15.12.2016 15:44
 
 
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пихтіна Валерія Юріївна, студентка факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 15:32
 
 
 
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Подус Тетяна Володимирівна, студентка 4 курсу, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Харків
15.12.2016 13:59
 
 
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рибак Ганна Іванівна, асистент кафедри економічної теорії Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 12:01
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Романенко Ольга Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, Україна
23.12.2016 14:05
 
 
МІСЦЕ ТА РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Савицька Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Балашук Неля Миколаївна, студентка, менеджмент організацій та адміністрування, група УВ-32, 4 курс, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
14.12.2016 14:06
 
 
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Семенюк Світлана Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Гончаровська Інна, магістрант, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
17.12.2016 20:41
 
 
ОСНОВИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Солошенко Микита Володимирович, студент факультету Менеджменту Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
17.12.2016 15:46
 
 
УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шевченко Вікторія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
14.12.2016 13:22
 
 
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Якименко Олег Вікторович, доцент кафедри технології будівельного виробництва та будівельних матеріалів Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова
18.12.2016 12:03
 
Відображено [21-37] з 37 Сторінки: 1 2 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.196 сек. / Mysql: 1395 (0.154 сек.)