:: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ :: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
:: ECONOMY :: КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС В УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

 
15.12.2016 21:03
Автор: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Озерова Наталя Юріївна, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Комунікацію визначають як спілкування або обмін інформацією між двома або більш людьми. Під цим поняттям можна розуміти ефективне управління туристичною фірмою, яка забезпечує конкурентоспроможність підприємства на ринку туристичних послуг, а так само допомагає чітко формулювати мету підприємства, розробляти план і проводити роботу по виконанню запланованих заходів [1].

Для туристичної діяльності, яка постійно пов'язана роботою з клієнтами, комунікаційні здібності працівників туристичної фірми вкрай необхідні. Від того, на скільки ефективно проходить робота з клієнтами, залежить результативність по реалізації туристичного продукту, якості обслуговування та роботи з постачальниками послуг, необхідних в туристичному бізнесі (заклад харчування, розміщення, транспорт і розваги). 

У всіх туристичних організаціях комунікаційний процес здійснюється трьома основними потоками: зверху вниз, знизу вгору і по горизонталі. Кожен з напрямків передбачає зв'язок між співробітниками, що знаходяться на різних посадах і тому значно відрізняються один від одного своїми цілями, характером інформації, методами. Подібні процеси властиві туристичним підприємствам всіх видів, але на Україні в основному представлені малі і середні туристичні підприємства. Невелика кількість співробітників підприємства обумовлює своєрідну специфіку комунікаційного процесу в управлінні і має позитивні сторони [2]. Це визначається тим, що співробітники фірми виконують ряд суміщених функцій, невелика кількість персоналу дозволяє виключити конфліктні ситуації, які відбуваються при великій кількості працівників на підприємстві та виконання ними вузько спрямованих функцій в роботі. 

Комунікаційний процес зверху вниз і знизу вгору, або так званий вертикальний процес, здійснюється в основному між керівником вищих рівнів і нижчим. Передача поставлених завдань, управлінських рішень, змін в технологіях і процедури оформлення здійснюються зверху вниз. А інформація про реалізацію туристичного продукту, надання послуг туристам, про виниклі проблеми і складнощі надається, навпаки, від нижчої ланки до вищої. Горизонтальні потоки комунікації в основному характерні для середніх і великих туристичних фірм, оскільки зв'язки здійснюються між окремими підрозділами туристичної фірми і забезпечують їх загальну взаємодію і узгодженість в діях, що дуже важливо при роботі з постачальниками послуг, необхідних в туристичному бізнесі [3].

Оскільки туристична діяльність відноситься до сфери надання послуг, то велике значення в горизонтальних і вертикальних комунікаціях, або при спілкуванні з клієнтами, набувають комунікаційні бар'єри [3]. До основних комунікаційним бар'єрів відносяться: сприйняття, семантичні бар'єри, невербальні бар'єри, неякісний зворотний зв'язок і невміння слухати. Бар'єр сприйняття – це особистісна вибірковість одержуваних джерел інформації і не завжди правильна оцінка результатів. Семантичні бар'єр – виникає при усній або письмовій формі спілкування, основна проблема - це невірне трактування значення окремих слів або виразів. Невербальний бар'єр – це форма усного спілкування і супроводжується при цьому мімікою і жестами, вони мають несвідому основу і висловлюють різні емоції людей при спілкуванні. Невміння слухати - одне з найгірших якостей в сфері послуг, оскільки дуже часто заважає роботі з клієнтами. Неякісний зворотний зв'язок – це реакція на різного виду інформацію, цей зв'язок дуже важливий, оскільки дозволяє встановити правильність прийнятого управлінського рішення. 

Сучасні інформаційні технології (комп'ютери, мобільний зв'язок, соціальні мережі та інше) дають можливість спілкування людей в будь-якому місці і в будь-який зручний час, при цьому не порушуючи тимчасових рамок ділового спілкування. 

В даний час туристичний бізнес перетворився в цілодобову діяльність, що дозволяє проводити спілкування з різними куточками земної кулі, незалежно від різниці часових поясів, поліпшуючи якість послуг, що надаються, та підвищити їх надійність і збільшити кількість клієнтів, які користуються послугами туристичного підприємства.




Список використаних джерел:

1. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручник / В. К. Кіптенко. – К. : Знання, 2010. – 502 с.

2. Дрокина Н.И. Концептуальная модель принятия управленческих решений в коммуникационном процессе на туристическом предприятии / Н.И. Дрокина // Вісник ДІТБ. – 2009. – № 13. – С. 46–52.

3. Чoрненькая Н. В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник / Н. В. Чoрненькая. – К. : Атіка, 2006. – 264 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
29.11.2016 18:08
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
23.12.2016 14:05
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 12:03
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2016 12:01
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:59
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:46
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:39
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
18.12.2016 11:34
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
18.12.2016 11:30
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.182 сек. / Mysql: 1396 (0.135 сек.)