:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ :: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
:: ECONOMY :: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

 
05.02.2023 15:21
Автор: Іванченко Людмила Володимирівна, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, Кременчуцький льотний коледж ХНУВС
[9. Філологічні науки;]


У сучасному світі без знання іноземних мов неможливий жоден вид діяльності, адже, щоб бути конкурентоздатним на ринку праці, фахівець має постійно вчитися та опановувати нові світові досягнення в галузі своєї діяльності. З огляду на це, виникає проблема методів та технологій навчання іноземних мов у процесі професійної освіти. Серед сучасних технологій навчання іноземних мов науковці виділяють кейс-технологію та веб-квест.

Спираючись на дослідження квестових технологій Бернса Доджа та Тома Марча, Є. М. Шульгіна, Є. І. Багузіна, С. В. Напалкова, сформулюємо загальні принципи та рекомендації щодо розробки веб-квесту.

Для того, щоб розробити цікавий, продуктивний веб-квест, викладач повинен заздалегідь спробувати передбачити проблеми, які можуть перешкодити успішно його впровадити у навчальний план. Наприклад: чи достатня у Вас кількість комп'ютерів? Чи потрібний Вам для роботи комп'ютерний клас чи проектор? 

Слід відмітити, що веб-квест як освітня технологія спирається на такий підхід до навчання, в процесі якого відбувається створення нового. У ході роботи над веб-квестом викладач створює умови для самостійної розумової та творчої діяльності здобувачів освіти та підтримує їх ініціативу. Він є консультантом, організатором і координатором проблемно-орієнтованої, дослідницької, навчально-пізнавальної діяльності студентів. У свою чергу, здобувачі освіти стають рівноправними «співучасниками процесу навчання», поділяючи зі своїм викладачем відповідальність за його процес і результати.

На заняттях з іноземної мови ми доцільно використовуємо такі форми роботи, як:

– створення короткотривалих веб-квестів на лінгвокраїнознавчі і проблемні теми у вигляді презентацій, виступів на семінарах, круглих столів тощо. Мета короткотривалих веб-квестів полягає у здобутті та інтеграції нових знань, які студент має осмислити;

– створення середньотривалих та довготривалих веб-квестів, які можуть бути виконані частково аудиторно, а частково в умовах позааудиторної роботи. Метою довготривалих веб-квестів є розширення та удосконалення знань. Працюючи над довготривалим веб-квестом здобувач освіти отримує можливість ґрунтовно проаналізувати пропоновану інформацію, трансформувати її та продемонструвати розуміння, створивши та презентувавши певний продукт;

– створення самостійних веб-квестів студентами старших курсів 

Зазначимо, що Веб-квест володіє й потужним дидактичним потенціалом. Зокрема, у процесі навчання технологія веб-квесту може забезпечити віртуальне соціокультурне середовище країни, мова якої вивчається. 

Висновки. Отже, впровадження веб-квестів у освітній процес закладу вищої освіти відповідає сучасним вимогам до організації освітнього середовища, оскільки забезпечує орієнтованість на самостійність студентів, сприяє розвитку мислення та переходу від пасивного отримання знань до активної діяльності, формуванню загальних та професійних навичок майбутніх фахівців, а також розвитку їхнього критичного мислення тощо. Застосування веб-квест технології на заняттях з іноземної мови сприяє вдосконаленню іншомовної комунікативної та інформаційної компетентності майбутнього фахівця, що створить умови для набуття ним конкурентоздатності на ринку праці у мінливих умовах інформаційного суспільства. Перспективним для подальших досліджень видається розгляд проблеми застосування вебквестів у освітньому процесі закладу загальної середньої освіти.

Список використаних джерел:

1. Ільченко О. В. Використання квестів у навчально-виховному процесі. [Електронний ресурс]. - Режим доступу:

 http://osvita.ua/school/lessons_summary/proftech/32834/

2. Кадемія М. Ю., Шестопалюк О. В. Квест у підготовці майбутніх учителів: навчально-методичний посібник / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк. – Вінниця : ТОВ Фірма «Планер», 2013.

 http :// ito. vspu. net / el _ ppz / el _ ppz / files / Kademiya / web _ kvest _ u _ navch _ robymo _nov.pdf

3. Співаковська-Ванденберг Є.О. Використання комп'ютерних технологій у розвитку молодших школярів / Є. О. СпіваковськаВанденберг // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2007. – №7.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КОМУНІКАТИВНІ ХАРАКТЕРИСТКИ ТЕКСТУ В ПРОЦЕСІ МОВЛЕНЯ
24.02.2023 16:54
«СПОВІДЬ» ЖАН-ЖАКА РУССО В ІСТОРИЧНОМУ РОМАНІ
17.02.2023 18:27
АНГЛІЙСЬКІ ФРАЗЕОЛОГІЗМИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЛЮДИНИ ТА ЇХ СПОСОБИ ВІДТВОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ
17.02.2023 18:22
АВТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
17.02.2023 18:15
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛІЙСЬКОГО Й УКРАЇНСЬКОГО ЛИСТУВАННЯ
17.02.2023 11:07
ЕВОЛЮЦІЙНИЙ ШЛЯХ НІМЕЦЬКОГО ПРИСЛІВНИКА СТУПЕНЮ “SEHR”
16.02.2023 16:00
ГОТСЬКЕ ПИСЬМО ТА ЙОГО РОЛЬ У РОЗВИТКУ НІМЕЦЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ
16.02.2023 11:33
VARIABILITY OF GERMAN MEDIA SPEECH WITH FOCUS ON PHONOLOGICAL COMPETENCE
15.02.2023 23:51
ПРОДУКТИВНІ ІМЕННИКОВІ СУФІКСИ В УТВОРЕННІ ФІЗИЧНИХ ТА ТЕХНІЧНИХ ТЕРМІНІВ (НА МАТЕРІАЛІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ)
15.02.2023 13:56
КОНЦЕПТ «СЕРЦЕ» У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ
13.02.2023 14:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.648 сек. / Mysql: 1425 (0.571 сек.)