:: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН :: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН
:: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН

 
03.06.2015 20:28
Автор: Патряк Олеся Тарасівна, здобувач кафедри обліку у державному секторі економіки та сфері послуг, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Інтерес як об’єктивне явище існує незалежно від волі і свідомості суб’єкта корпоративних відносин, і цим обумовлюється його об’єктивність. Суб’єктивність інтересу полягає в тому, що він усвідомлюється суб’єктом в процесі його реалізації. Інтерес виражає усвідомлення потреби і прагнення до її задоволення, тому реалізація інтересу завжди передбачає діяльність.

Інформаційні інтереси проявляються як прагнення отримати саме ті відомості, які необхідні для виконання певних соціальних ролей і завдань. Найчастіше споживач ясно усвідомлює, що йому потрібно знати для досягнення тієї чи іншої мети, і свій пошук він веде з орієнтацією на певні результати[2].

Враховуючи особливості корпоративних прав, визначені на основі вивчення наукових публікацій та системи нормативно-правових документів, вважаємо, що для удосконалення організації бухгалтерського обліку і контролю корпоративних прав, перш за все, слід враховувати організаційно-правову сутність операцій з ними.

Цілком погоджуючись з І.В. Лукач, зауважимо, що вказаний нею конфлікт інтересів лягає в основу інформаційних запитів сторін корпоративних відносин до системи їх обліково-інформаційного забезпечення [1]. Опис сфери інтересів сторін корпоративних відносин наведений у таблиці 1.1, виходячи з особливостей корпоративних прав як об’єкта інвестування, а також на основі визначених показників операцій з ними.

Таблиця 1.1. ‒ Особливості корпоративних прав та інформаційні інтереси сторін операцій з корпоративними правами





Організаційні положення бухгалтерського обліку корпоративних прав повинні формуватися виходячи з необхідності реалізації завдань контролю, тобто по суті інформаційні потоки організуються такими чином, що задовольняти інформаційні потреби систем управління сторін корпоративних відносин (табл. 1.2.)

Таблиця 1.2. ‒ Напрями організації інформаційних потоків щодо господарських операцій з корпоративними правами, виходячи з інформаційних інтересів сторін корпоративних відносин






Таким чином, облікова політика у сторін корпоративних відносин (як емітента, так і інвестора) покликана створювати належну обліково-інформаційну підтримку управлінських рішень у реалізації стратегії фінансування діяльності емітента та інвестиційної стратегії інвестора.

Описаний спектр інформаційних інтересів стає базисом формування системи обліково-інформаційної підтримки прийняття рішень як емітентом, так і інвестором та слугує основою до розробки в подальшому організаційно-методичних положень систем бухгалтерського обліку і контролю в частині корпоративних прав. 

Список використаних джерел:

1. Лукач І. В. Поняття та види суб’єктів корпоративних правовідносин [Електронний ресурс] / І. В. Лукач // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Юриспруденція . - 2013. - Вип. 6-1(2). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmgu_jur_2013_6-1(2)__17.pdf

2. Сліпенчук Н.А.Щодо поняття корпоративного інтересу[Електронний ресурс] . - Режим доступу: http://if.arbitr.gov.ua/sud5010/inf/30/13/







Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРАТЕГІЧНА ПЕРЕБУДОВА ТА ПОТРЕБА ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ
05.06.2015 10:08
ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НАЦІОНАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ (СТАНДАРТІВ) У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ
04.06.2015 08:58
КЛАСИФІКАЦІЯ БІОЛОГІЧНИХ АКТИВІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ОБЛІКУ ВИТРАТ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ СВИНАРСТВА
02.06.2015 23:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.242 сек. / Mysql: 1396 (0.19 сек.)