:: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН :: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН
:: ECONOMY :: ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРЕСИ СТОРІН КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН

 
03.06.2015 20:28
Автор: Патряк Олеся Тарасівна, здобувач кафедри обліку у державному секторі економіки та сфері послуг, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Інтерес як об’єктивне явище існує незалежно від волі і свідомості суб’єкта корпоративних відносин, і цим обумовлюється його об’єктивність. Суб’єктивність інтересу полягає в тому, що він усвідомлюється суб’єктом в процесі його реалізації. Інтерес виражає усвідомлення потреби і прагнення до її задоволення, тому реалізація інтересу завжди передбачає діяльність.

Інформаційні інтереси проявляються як прагнення отримати саме ті відомості, які необхідні для виконання певних соціальних ролей і завдань. Найчастіше споживач ясно усвідомлює, що йому потрібно знати для досягнення тієї чи іншої мети, і свій пошук він веде з орієнтацією на певні результати[2].

Враховуючи особливості корпоративних прав, визначені на основі вивчення наукових публікацій та системи нормативно-правових документів, вважаємо, що для удосконалення організації бухгалтерського обліку і контролю корпоративних прав, перш за все, слід враховувати організаційно-правову сутність операцій з ними.

Цілком погоджуючись з І.В. Лукач, зауважимо, що вказаний нею конфлікт інтересів лягає в основу інформаційних запитів сторін корпоративних відносин до системи їх обліково-інформаційного забезпечення [1]. Опис сфери інтересів сторін корпоративних відносин наведений у таблиці 1.1, виходячи з особливостей корпоративних прав як об’єкта інвестування, а також на основі визначених показників операцій з ними.

Таблиця 1.1. ‒ Особливості корпоративних прав та інформаційні інтереси сторін операцій з корпоративними правами





Організаційні положення бухгалтерського обліку корпоративних прав повинні формуватися виходячи з необхідності реалізації завдань контролю, тобто по суті інформаційні потоки організуються такими чином, що задовольняти інформаційні потреби систем управління сторін корпоративних відносин (табл. 1.2.)

Таблиця 1.2. ‒ Напрями організації інформаційних потоків щодо господарських операцій з корпоративними правами, виходячи з інформаційних інтересів сторін корпоративних відносин






Таким чином, облікова політика у сторін корпоративних відносин (як емітента, так і інвестора) покликана створювати належну обліково-інформаційну підтримку управлінських рішень у реалізації стратегії фінансування діяльності емітента та інвестиційної стратегії інвестора.

Описаний спектр інформаційних інтересів стає базисом формування системи обліково-інформаційної підтримки прийняття рішень як емітентом, так і інвестором та слугує основою до розробки в подальшому організаційно-методичних положень систем бухгалтерського обліку і контролю в частині корпоративних прав. 

Список використаних джерел:

1. Лукач І. В. Поняття та види суб’єктів корпоративних правовідносин [Електронний ресурс] / І. В. Лукач // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Юриспруденція . - 2013. - Вип. 6-1(2). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmgu_jur_2013_6-1(2)__17.pdf

2. Сліпенчук Н.А.Щодо поняття корпоративного інтересу[Електронний ресурс] . - Режим доступу: http://if.arbitr.gov.ua/sud5010/inf/30/13/







Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРАТЕГІЧНА ПЕРЕБУДОВА ТА ПОТРЕБА ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ
05.06.2015 10:08
ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НАЦІОНАЛЬНИХ ПОЛОЖЕНЬ (СТАНДАРТІВ) У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ
04.06.2015 08:58
КЛАСИФІКАЦІЯ БІОЛОГІЧНИХ АКТИВІВ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ОБЛІКУ ВИТРАТ ТА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ СВИНАРСТВА
02.06.2015 23:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.153 сек. / Mysql: 1396 (0.119 сек.)