:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ

 
21.02.2013 16:09
Автор: Cегеда Ірина Василівна, асистент кафедри туризму та готельного господарства Харківської національної академії міського господарства
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Конкурентоспроможність - багатоаспектне поняття, що означає відповідність товару умовам ринку, конкретним вимогам споживачів не тільки за своїми якісними, економічними, технічними, естетичними, ергономічними характеристиками, але і за комерційними та іншими умовами його реалізації (терміни постачання, ціна, канали збуту, сервіс, реклама тощо).
За даними Всесвітнього Економічного Форуму 2011 р. [1] в рейтингу конкурентоспроможності Україна посідає 82 місце серед 142 оцінюваних країн, піднявши свої показники на сім позицій, в порівнянні з попереднім 2010 р. Перед Україною - Тринідад і Тобаго (81 місце), а відразу за нею Намібія та Гватемала (83 і 84 місця відповідно). Лідирують: Швейцарія, Сінгапур, Швеція. У 2010 р. Україна займала 89 позицію з 139 країн, а в 2009 р. - 82 з 133 обстежених країн (рис.1).


Рис.1. Переваги та перешкоди конкурентоспроможності України

Згідно з Фондом «Ефективного управління» [2] Харківська область за 2011 р. суттєво покращила свої позиції і піднялась на третє місце з сьомого в рейтингу конкурентоспроможності регіонів України.
Конкурентоспроможність послуг готельного господарства - це синтетичний показник, що відображає ступінь ефективності зовнішніх і внутрішніх факторів, на перший план серед яких виходять: ціна, якість, новизна, наукоємність та  інтелектомісткість послуги, та впливає на успішність функціонування будь-якого підприємства готельної індустрії (рис. 2).



Рис. 2. Фактори конкурентоспроможності підприємства

Оцінка ступеню конкурентоспроможності будь-якого підприємства полягає в виборі базового об’єкта для порівняння, тобто підприємства-лідера за допомогою кластерного аналізу. В залежності від рівня розвитку готельної індустрії України множиною ознак для аналізу, наприклад, можуть бути: кількість засобів розміщення; місткість; кількість номерів; житлова площа номерів; середня площа одного номеру; коефіцієнт завантаження; кількість обслугованих приїжджих, у тому числі іноземців; загальний час перебування приїжджих, у тому числі іноземців; доходи від основного виду діяльності; доходи від надання додаткових послуг; інші доходи; операційні витрати; інші витрати; обсяги експорту послуг;  середньооблікова кількість штатних працівників.
Самий поверхневий аналіз діяльності найбільш розповсюджених засобів розміщення - готелів показує, що на якомусь етапі їх розвиток не відповідав вимогам дійсності і вони задовольнялися станом, який колись дозволяв їм отримувати позитивні фінансові результати. Але в сучасних умовах, коли склався і працює ринок готельних послуг, який розбитий на сегменти і всередині кожного йде жорстка конкуренція, для збереження конкурентоспроможності необхідно розвиватися, причому безперервно.
Основної переваги готель домагається тоді, коли він ефективно використовує номерний фонд і в той же час пропонує такий набір додаткових послуг, що враховує потреби як клієнтів, які проживають в готелі, так і клієнтів з вулиці. Необхідність безперервного розвитку всіма готелями сприймається як аксіома і здійснюється відповідно до фінансових можливостей кожного з них.
Для підвищення рівня конкурентоспроможності готелі повинні постійно вводити інновації, щоб залишатись провідними в своєму сегменті та бути на два кроки попереду конкурентів. Щоб забезпечити такий розвиток підприємство повинно мати власні основні й оборотні кошти. В цьому плані готельна діяльність характеризується рядом особливостей, що впливають на формування їх ціни: собівартість послуги, рівень цін на аналогічні послуги у конкурентів, співвідношення попиту і пропозиції, рівень заробітної плати персоналу, якість обслуговування, рівень конкурентоспроможності регіону, країни в цілому.

Список використаних джерел:
1. Звіт про глобальну конкуренцію [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.weforum.org/
2. Щорічне дослідження конкурентоспроможності регіонів України [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.feg.org.ua/news/

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
06.02.2013 14:12
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.205 сек. / Mysql: 1367 (0.156 сек.)