:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 6



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 
23.02.2024 13:24
Author: Гриценко Катерина Сергіївна, асистент кафедри загальної і клінічної епідеміології та біобезпеки з курсом мікробіології та вірусології, Одеський національний медичний університет; Мельник Ольга Анатоліївна, кандидат медичних наук, асистент кафедри загальної і клінічної епідеміології та біобезпеки з курсом мікробіології та вірусології, Одеський національний медичний університет
[3. Pedagogical sciences;]

ORCID: 0009-0007-6847-3807 Гриценко К.С.

ORCID: 0000-0002-3919-5189 Мельник О.А.

Якісна освіта - це основна компонента, завдяки якій кожна людина розвивається та самореалізується в своїй професійній діяльності. На жаль, в нинішніх реаліях, ні студенти ні викладачі не можуть насолоджуватись в повній мірі спілкуванням в аудиторіях, адже більшість занять в силу різних обставин доводиться проводити дистанційно. Події, що відбуваються у нашій країні в останні роки значно стимулюють попит на дистанційні технології в навчанні.

Дистанційне навчання – одна із форм здобуття знань, яка виникла і удосконалюється разом із розвитком інтернет-технологій. Головна мета дистанційної форми навчання – це насамперед забезпечити безпечне навчальне та робоче середовище для всіх учасників освітнього процесу. [1, с. 281]. На сьогоднішній день для неї характерні чіткі ознаки, принципи і певні методичні напрацювання, адже сучасний рівень розвитку комп’ютерної техніки та різноманітних програмних забезпечень розкриває широкі можливості для підвищення ефективності навчання. [2, с. 67]. Перехід закладів вищої освіти на дистанційне навчання надав поштовх до стрімкого розвитку та експрес освоєння новітніх технологій в освіті, зокрема розробка онлайн-платформ для навчання. [3, с. 56]. Однак, не маючи очікуваного зворотного зв’язку між учасниками занять, втрачається зацікавленість з боку студента в отриманні знань та з боку викладача в їх подачі. В такій ситуації мета викладача – не дати здобувачу вищої освіти втрати інтерес, як до навчання так і до майбутньої професії, що дуже важливо в галузі медицини. 

Викладання медичних дисциплін настільки особливе, що раніше навіть важко було уявити їх проведення в дистанційному форматі. [3, с. 56]. Проте зараз, говорячи про медичну освіту ми розуміємо, що відсутність в ній інноваційних методів – це крок в минуле. В сучасних умовах, навчання має бути активним процесом, в якому здобувачі освіти та викладачі повинні працювати разом, щоб зробити процес обміну знаннями ефективним та легким для розуміння. [4, с.268]..

Набутий досвід використання новітніх технологій показав, що сучасні методи навчання дають можливість навчити здобувачів ефективно і продуктивно мислити та своєчасно приймати рішення, [5, с.15]. Однак, для цього необхідно щоб під час навчання викладач сприяв розвитку аналітичних підходів та критичного мислення, а здобувачі мали можливість використовувати отримані знання й навички для досягнення своїх професійних цілей, маючи при цьому різні стилі навчання й можливість зворотного зв'язку з викладачем для обговорення навчального матеріалу. [4, с. 268]..

Подача матеріалів в дистанційному форматі відбувається або в режимі реального часу тобто синхронно, або асинхронно – коли здобувачі в зручний для них час працюють з навчальними матеріалами без участі викладача. [1, с.281]. У сучасній науково-методичній літературі, виділяють п'ять різних типів сучасних методів викладання й навчання, які використовуються в різних країнах [4, с.268]. Кожен з цих методів має переваги та недоліки.

Порівняльна характеристика сучасних методів викладання і навчання [4, с. 269; 2, с. 71]




Підводячи підсумки, ми розуміємо, що живемо в період розвитку технологій, і те що вчора нам здавалось неможливим, сьогодні це вже сприймається за належне. Так було і з дистанційним навчанням в медицині. Але в дистанційному навчанні: є свої плюси для викладачів вдосконалити навички користування сучасними технологіями та впроваджувати їх в навчання. Для здобувачів вищої освіти – це самоорганізованісь та відповідальність за власне навчання.

Список літератури:

1. Павленкова О.С., Каськова Л.Ф., Амосова Л.І., Янко Н.В., Садовскі М.О. Актуальні методи навчання у дистанційному форматі спілкування. Актуальні проблеми сучасної медицини. 2023, Т.23, вип.4 (84). С. 281-283

2. Остропольська Є.В., Березовський Д.О., Хорошайло О.С. Інноваційні методики навчання студентів закладів вищої освіти в умовах дистанційної форми начання. IT synergy.  2022, вип.1 (2). С. 63-75

3. Квасько О.Ю., Кондаурова А.Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей. ISSN 1681-2751. Медична освіта. 2021. №4. С. 56-60

4. Сілкова О.В., Макаренко В.І., Макаренко О.В. Сучасні методики навчання й викладання в медичній освіті. матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 268-270

5. Гай Л.А., Сухін Ю.В., Венгер В.Ф., Муксен Сайед, Сердюк В.В. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі. ISSN 1681-2751. Медична освіта. 2016. №1. С. 15-18



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ
31.01.2024 21:39
КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА В ІСТОРІЇ ЖІНОЧОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВЩИНИ (1818-2024 РР.)
22.02.2024 13:04
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПРИ ВИВЧЕННІ МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
21.02.2024 19:13
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
21.02.2024 10:09
РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ПРОЄКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
20.02.2024 19:16
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
19.02.2024 17:59
POSSIBILITIES OF APPLICATION OF IMMERSIVE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL STUDENTS AT CLINICAL DEPARTMENTS
16.02.2024 17:05
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
16.02.2024 16:54
ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
10.02.2024 13:17
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
07.02.2024 15:24




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.262 сек. / Mysql: 1425 (0.203 сек.)