:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 
18.11.2019 09:08
Автор: Пістун Мар’яна Михайлівна, бакалавр, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Стаття присвячена актуальній проблемі вдосконалення рекламної діяльності сучасних підприємств. Метою роботи є визначення сутності, проблем та методів дослідження рекламної діяльності в компанії. У роботі використані такі методи, як опис, спостереження, аналіз і синтез, вивчення літературних джерел та ін. 

Зазвичай, просування товарів і послуг тісно пов'язується з такою діяльністю, як маркетинг. Завдяки заходам з просування відбуваються серйозні впливи на долю товарів і послуг на відповідному ринку. Зараз в українських фірмах оперативно створюються структурні підрозділи з піару чи реклами, в числі завдань яких - оптимальне медіапланування і проведення рекламних кампаній.

Реклама - напрямок в маркетингових комунікаціях, в рамках якої виробляється оплачене відомим спонсором поширення неправдивих персоналізованої інформації, з метою привернення уваги до об'єкта рекламування, формування або підтримання інтересу до нього. Управління рекламною діяльністю, медіапланування, розробка та впровадження рекламної

кампанії є найважливішою частиною маркетингової діяльності підприємств.

Система маркетингових комунікацій по просуванню товарів і послуг покликана не тільки допомогти підприємствам продати свою продукцію в умовах жорсткої конкуренції, але і сформувати свій імідж в позитивному напрямку. Саме комунікації допоможуть підприємству забезпечити взаємозв'язок з клієнтом, сформувати атмосферу взаємовигідного співробітництва.

Для ефективного формування та розвитку системи просування товарів і послуг підприємства/організації, необхідно ефективно використовувати інструменти маркетингових комунікацій для просування товарів і послуг.

Маркетологи рекомендують задіяти багато засобів маркетингових комунікацій, але в силу обмеженості бюджетів компанії часто користуються

тільки основними [3; 12]. З них реклама - один з найстаріших і найпотужніших

інструментів просування товарів і послуг для залучення потенційних клієнтів.

Зазвичай спрямована на велику групу людей, однак такий підхід діє тільки в випадку, якщо рекламується товар масового попиту. В інших випадках рекомендується проводити рекламні кампанії в засобах масової інформації, інтернет-кампанії з грамотними налаштуваннями маркетингу на цільову аудиторію. Даний вид засобів комунікацій не так ефективний без підтримки інших, таких як, стимулювання збуту, PR, прямий маркетинг - інтерактивна система, що створює додаткові зручності при виборі або купівлі продукції.

В умовах нестабільної ринкової кон'юнктури і розвитку інтернет-технологій роль інтернет-реклами значно зростає з огляду на її здатності знижувати загальні витрати на рекламу, швидко адаптуватися до потреб ринку, цільової спрямованості в поєднанні з масовістю переглядів. У сучасному світі в епоху підвищеного інтересу до маркетингу, застосування інтегрованих маркетингових комунікацій та інструментів інтернет-реклами набуває особливого значення. Такі інструменти реалізують в комплексі управлінських рішень, які аналізують тенденції розвитку динаміки попиту на ринку, оцінки впливу зовнішнього середовища, формування стратегії комунікацій та комунікаційної політики [4; 21].

Управління рекламною діяльністю також передбачає регулювання ринкової стійкості компанії і підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження ефективної маркетингової комунікаційної політики, за рахунок якої досягаються максимально можливі результати комерційної діяльності компанії шляхом моделювання поведінки споживачів, залучення нових споживачів і формування купівельної лояльності. Все це сприяє підвищенню економічної ефективності діяльності підприємства і забезпечує зростання виручки, збільшення частки ринку, зростання конкурентоспроможності.

Перевага просування підприємства, товарів і послуг в Інтернеті в поширенні даного способу комунікації, передачі інформації і досить-таки лояльною собівартості. Інтернет дійсно щодня відвідується сотнями мільйонів наших громадян, а також жителями практично усіх країн світу, адже інформаційна павутина глобальна, вона не має географічних, міждержавних

бар'єрів. Співвідношення ціни та ефективності реклами тут на оптимальному рівні. Інтернет-реклама за підсумками 2018р. займає 21% від обсягу ринку реклами в країні.

За обсягом вона поступається лише такого сегменту, як телебачення, у якого 159,8 млрд.грн. За підсумками 2018р. приріст обсягу реклами на телебачення склав всього 2%, що нижче рівня інфляції в країні [1; 15].

На думку експертів, основною причиною вибухових темпів зростання ринку є зростання аудиторії мережі інтернет. При цьому, потенціал зростання інтернет-рекламного ринку за рахунок прискореного зростання аудиторії майже вже вичерпано, а при існуючому кризі і стагнації економіки рекламодавці, які оперують великими бюджетами, вважають за краще переводити їх в телевізійну рекламу, через що падає сегмент реклами медійної [2; 26].

Необхідно ефективне управління рекламною діяльністю за допомогою сучасних інтернет-технологій реклами: контекстної реклами, соціальних мереж та ін.

Вивчення ефективності реклами - одне з важливих і перспективних напрямків  сучасного маркетингу. Методи дослідження рекламних послань постійно удосконалюються, однак точно виміряти їх ефективність досить складно. Виною тому - відсутність єдиної впорядкованої класифікації існуючих підходів і плутанина в термінах, запозичених із зарубіжної маркетингової літератури.

Дослідження в рекламі проводяться з метою підвищення ефективності рекламних заходів. Основні завдання, які вирішують дослідження в рекламній діяльності компанії, представлені нижче:

- оцінка і розрахунок ефективності проведення рекламної кампанії;

- позначення основних характеристик носіїв реклами для вибору тих, які найповніше відповідають цілям просування продукції;

- вимірювання основних показників медіаканала;

- тестування ідеї або концепції самої реклами.

Виділяють наступні етапи процесу проведення досліджень в рекламі [3; 13]:

- формулювання проблеми і постановка цілей дослідження вибір джерел;

- рекламної інформації;

- проведення рекламного дослідження;

- аналіз даних, висновки та рекомендації.

На першому етапі необхідно чітко сформулювати проблему і визначити цілі дослідження. Метою рекламних досліджень може бути отримання відомостей про зміст і концепції реклами, про ідеї, на яких засновано рекламне повідомлення, визначення оптимальних медіаканалів і медіаносіїв і т.д. Другий етап дослідження в рекламі - це вибір джерел інформації. Будь-яке дослідження починається з вивчення вторинної інформації, яка була зібрана раніше для певних цілей. 

Основною перевагою вторинних даних є їх доступність і низька вартість отримання. Але ця інформація не завжди відповідає поставленим цілям дослідження, або її недостатньо для вирішення проблеми, тому слід приступати до збору первинної інформації. Головне гідність первинних даних - це достовірність інформації, але на відміну від вторинних джерел, вимагає значних вкладень трудових і матеріальних ресурсів.

Безпосередньо проведення рекламного дослідження здійснюється на третьому етапі. Дослідники визначаються з методами збору даних, розраховують обсяг вибірки, складають кошторис витрат. Після отримання всієї необхідної інформації необхідно її узагальнити і проаналізувати. Далі дослідник робить висновки, розробляє рекомендації та складає загальний звіт про виконану роботу. Звіт надається керівництву компанії або безпосередньо замовнику дослідження.

Підводячи підсумки необхідно зазначити, що дійсно реклама - це потужний і безперебійно працюючий інструмент, який здатний виконати колосальну кількість поставлених перед ним завдань над вдосконаленням реклами працюють творчі люди, які перебувають у вічному пошуку нових ідей, а також новітні технології, машини та інше обладнання. 

Внаслідок споживач отримує повідомлення про рекламований товар або послугу, починає активно їх купувати, тим самим збільшуючи прибуток виробнику. І мережа інтернет - це найбільш перспективне поле для вдосконалення рекламних і маркетингових комунікацій організації.

Список використаних джерел:

1. Авдеев С.А. Реклама в помощь бизнесу / Корреспондент. 2019. №3. с. 14–17. 

2. Васнев С.А. Реклама в современной деятельности предприятий / Экономика. 2017. №12. с. 25–32. 

3. Гавриленко А.Ю. Как повысить эффективность рекламы? / Молот. 2017. №19. с. 12– 14.

4. Ореховский П.В. Повышение эффективности рекламной деятельности / Общество и экономика. 2017. №9. с. 20–24. 

5. Панюшкин С.С. Оценка эффективности системы маркетинга и рекламы на предприятиях / 2017. № 8. с. 15–24. 

________________

Науковий керівник: Хрупович Світлана Євгенівна; кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний економічний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
27.11.2019 14:58
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.179 сек. / Mysql: 1396 (0.137 сек.)