:: ECONOMY :: МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ :: ECONOMY :: МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
:: ECONOMY :: МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЧЛЕНІВ ПРОЕКТНОЇ КОМАНДИ

 
27.11.2019 14:58
Автор: Стасів Ростислав Олегович, магістр, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Авторами було проведено дослідження, ключовою гіпотезою якого є: «Володіння методами та інструментами коучингу дає змогу менеджеру ІТ-проекту підвищити задоволеність членів команди від роботи». Для перевірки вказаної гіпотези і досягнення поставлених цілей були сформульовані такі завдання дослідження: 1) розробити опитувальник і анкети для збору інформації; 2) провести анкетування та інтерв’ювання менеджерів проектів і членів команд; 3) зібрати дані про застосовувані менеджерами ІТ-проектів коучингових методів в управлінні командою; 4) узагальнити отримані дані.

На підставі отриманої інформації була створена методика, спрямована на підвищення задоволеності співробітників від роботи в проекті, яка охоплює такі види діяльності: 

1. Стратегічна сесія, в якій беруть участь всі члени команди, керівник проекту, керівник компанії та інвестор. На ній докладно розповідається про цілі проекту і очікування керівництва від команди. Вислуховуються думки учасників про озвучену інформацію, їхні пропозиції (сумніви) та перешкоди на шляху реалізації. Заслуховується презентація «Про себе» від кожного учасника. 

2. Щотижневі зустрічі – неформальна зустріч всієї команди в кінці тижня, де обговорити новини в компанії; висловити свої думки про те, що стало краще порівняно з минулим тижнем, а що не виходить поліпшити, незважаючи на зусилля; вислухати, чого не вистачає членам команди, їхні пропозиції щодо підвищення ефективності роботи і задоволеності. 

3. Звіт для зворотного зв’язку передбачає заповнення форми членом команди після завершення ним певного блоку роботи, де вказує: а) мету роботи; б) наскільки вдалося досягти цієї мети; в) які причини не дали змоги повністю досягти мети; г) що можна змінити в майбутньому.

4. Кращий член команди. На щотижневій зустрічі проводиться голосування за кращого співробітника усіма членами команди. 

5. Цілі на дошці. Приходячи на роботу, відповідальна людина пише на загальній дошці: «Цілі нашого проекту:» і далі список цілей від руки. У кінці дня він стирає запис, щоб завтра наступний писав заново.

6. Спостереження за керівником проекту використовується для оцінювання того, наскільки керівник проекту: активно слухає; управляє своїми емоціями; проявляє віру в потенціал співробітника.

7. Спостереження за роботою команди – менеджер повинен реально щодня спостерігати за командою в роботі, щоб виявити проблеми команди та її потенційні можливості. Результатом цього є рання ідентифікація прихованих проблем і можливостей для своєчасних інтервенцій.

8. Питання після постановки завдань передбачає вивішення питань на дошці або на комп’ютері, наприклад: Чи можна роздрібнити це завдання ще на дрібніші? Які можуть виникнути перешкоди для виконання завдання в строк? Яка стала б у пригоді підтримка при роботі над завданням?

9. Особисті зустрічі за програмними цілями, які керівник проекту призначає особисто з кожним членом команди один раз на 2 місяці. Потрібно уточнити, що його хвилює, що подобається (не подобається), чого не вистачає, тощо. Подумати, як поєднати його особисті цілі з проектними.

10. Заходи поза роботою. Керівник проекту на стратегічній сесії, виходячи з презентацій «Про себе», повинен скласти список можливих варіантів, які підходять більшості членів команди, а краще всім. 

Отже, зазначені коучингові методи та інструменти дають змогу менеджеру ІТ-проекту підвищити задоволеність членів команди від роботи, що, відповідно, сприятиме підвищенню ефективності роботи всієї проектної команди. 


________________

Науковий керівник: Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, Тернопільський національний економічний університет




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ
29.11.2019 12:07
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ
29.11.2019 11:46
ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
29.11.2019 11:42
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
28.11.2019 09:27
НЕТВОРКІНГ ЯК СПОСІБ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ НА ПРИКЛАДІ ТНК «ДАНОН»
27.11.2019 16:40
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
27.11.2019 09:54
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
26.11.2019 19:47
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2019 19:30
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТА КОНТКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇЇ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТОВ «ОККО-РІТЕЙЛ»
26.11.2019 10:10
ОГЛЯД УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ПО РОЗРОБЛЕННЮ ІНТЕР'ЄРА
26.11.2019 09:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.211 сек. / Mysql: 1396 (0.165 сек.)