:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ СУЧАСНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ

 
25.04.2017 20:23
Автор: Троханенко Олександр Михайлович, старший судовий експерт сектору економічних, товарознавчих досліджень та оціночної діяльності відділу інженерних, економічних, товарознавчих видів досліджень та оціночної діяльності Рівненського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

Інноваційна політика спрямована на створення належної системи, яка забезпечуватиме ефективний зв'язок між наукою, технікою, управлінням на ринку. В результаті цих відносин, існує можливість швидкого росту інновацій, що дасть шанс підвищити конкурентоспроможність на ринку і підняти якість життя суспільства.

Інноваційна політика являє собою сукупність методів поведінки в галузі науки і технічної політики. Її мета полягає в тому, щоб підтримувати інновації в економіці, а саме: сприяння у впровадженні нових продуктів, послуг, процесів і методів управління. 

Інноваційний процес являє собою набір окремих інститутів, які спільно або окремо вносять свій внесок в розвиток і розповсюдження нових технологій, створюючи сприятливе середовище, в яке уряд формулює і реалізує політику інновацій. Системний підхід в новому світлі представляє інноваційну політику, переміщаючи центр ваги в напрямку відносин між інститутами і взаємодії в створенні та комерціалізації знань [1, с.73]. 

Кожна країна характеризується специфічними характеристиками, які визначають потенціал для інновацій і технологічних змін, таких як історичний досвід, системи цінностей, культурні і суспільні накопичення знань, навичок і умінь. Структура інноваційної системи, специфіка національних або регіональних рішень, зв'язки між його складовими частинами, а також взаємодії з навколишнім середовищем, визначають стан інноваційної діяльності та конкурентоспроможності економіки. Ефективний інноваційний процес може підвищити ефективність використання обмежених ресурсів, а також за рахунок поліпшення організації та управління ефективно поєднати іноземні та національні технології – для прискорення прогресу в адаптації та поширення їх в масштабах всієї економіки [2, с.43].

Інноваційна політика в розвинених країнах з урахуванням протягом останніх 30 років, чітко набула еволюції. Це стосується цілей та пріоритетів інноваційної політики: використання інструментів, масштаби і взаємозв'язок з іншими галузями економіки. Сучасна інноваційна політика – це :

- політика заохочення інновацій та широке поширення новітніх технологій;

- політика, яка розглядає інновації як мережу процесів, які зачіпають багато взаємопов'язаних підприємств. Вона орієнтована на поліпшення здатності компаній адаптуватися до не однієї, а до безліч різноманітних технологій, за допомогою таких інструментів, як підтримка та розробка науково-дослідної програми в області технічного розширення бізнес-послуг;

- політика «м'якої» підтримки користувачів технології, включаючи допоміжні послуги, консалтинг, навчання, інформації і просування по службі, потік людей між компаніями і різними установами, які співпрацюють з ними, і т.д. – все це повинно відігравати роль посередництва в області інновацій;

- політика, в якій держава виступає в якості координатора і посередника, який створює організаційну основу для процесу саморегулювання і поширення інновацій;

- підвищення ступеня підтримки компаній і установ, що беруть участь в інноваційному процесі. Важливою метою було б отримати суспільне визнання науки і техніки;

- це політика, спрямована на суб'єкти малого підприємництва, хоча наслідки багатьох проектів, здійснюваних цією політикою також можуть використовувати і більші підприємства. Вона є причиною виникнення цілого ряду обмежень і перешкод, що знижують здатність поглинання компаній, доступ до необхідних знань та інших ресурсів, набагато частіше гостро відчувається малими компаніями, ніж великими, в силу наявності необхідних ресурсів і навичок. Потенційна державна допомога на ім'я цієї компанії може включати в себе підтримку відповідних науково-дослідних програм, а також співпраця з дрібними компаніями [3, с.46].

Сучасний стан інноваційної політики стає важливим компонентом навколишнього середовища (мережі) партнерів малого бізнесу в області інновацій. Її роль – у відповідності з очікуваннями малого бізнесу – щоб допомогти побудувати конкурентоспроможну та інноваційну компанію та полегшення доступу до зовнішніх послуг інноваційних процесів. Іншими словами, мета інноваційної політики є зниження порогу складності прийняття і реалізації інновацій, знижуючи ступінь ризику і невизначеності, а також допомогти в створенні оптимального вибору для компаній, які впроваджують інновації. Акцент робиться також на навколишнє середовище, в якому вони працюють – яка є для них важливим джерелом технічної інформації і ресурсів, необхідних для інновацій.

Список використаних джерел:

1. Управління інноваціями : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Н. І. Чухрай, Л. С. Лісовська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. – 280 с. 

2. Шира Т. П. Вплив інноваційно-технологічного потенціалу підприємства на конкурентоспроможність інноваційного продукту// Фінанси України. - 2006. № 6. – С. 43–50. 

3. Фісун А.О. Роль функції інвестування інновацій в економічному зростанні // Фінанси України. – 2007. – № 6. – с.46 - 55. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА ДУМКА ОСНОВОПОЛОЖНИХ ТЕРМІНІВ В ТЕОРІЯХ ІННОВАЦІЙ
25.04.2017 13:30
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
25.04.2017 13:01
ІННОВАЦІЇ ТА «ЗЕЛЕНА» ЕКОНОМІКА В УКРАЇНІ
24.04.2017 10:40
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ ТА ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ЗАЛУЧЕННЯ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ
24.04.2017 09:47
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКОВИХ ВІДНОСИН
20.04.2017 13:28
МІЖНАРОДНІ ІНВЕСТИЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПРОЦЕС ГЛОБАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
20.04.2017 12:50




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.181 сек. / Mysql: 1396 (0.141 сек.)