:: ECONOMY :: КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 
09.12.2018 14:31
Автор: Ратинський Вадим Віталійович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Зміст поняття «сервіс» в науці досі не визначено чітко, межі або розширюються введенням в його структуру всіх видів діяльності, або звужуються до «побутового обслуговування». В даному контексті поняття «сервісна організація» мається на увазі підприємство сфери обслуговування. Метою статті є виявлення особливостей інноваційної діяльності сервісних організацій.

У сфері послуг розробка і впровадження інновацій мають свої характерні риси, що відрізняються від створення і управління інноваціями в сфері виробництва. По-перше, велика частина інновацій в сфері послуг не підлягає патентуванню, що істотно скорочує життєвий цикл інновацій. По-друге, для інновацій в сфері послуг характерні висока невизначеність наслідків. По-третє, досить складно оцінити ефективність інновації. По-четверте, у сфері послуг необхідний комплексний підхід до впровадження інновацій.

Можна виділити ряд класифікаційних ознак інновацій в сервісних організаціях. Залежно від об'єкта змін можуть бути виділені наступні типи інновацій:

• технічні, пов'язані з впровадженням нових видів техніки, пристосувань, інструментів, а також техніко-технологічних прийомів праці в обслуговуванні;

• організаційно-технологічні, пов'язані з новими видами послуг, більш ефективними формами обслуговування;

• управлінські, орієнтовані на вдосконалення внутрішніх і зовнішніх зв'язків організації, що використовують методи і форми менеджменту;

• комплексні, що охоплюють одночасно різні аспекти і сторони сервісної діяльності.

Залежно від ініціатора змін інновації в сфері послуг можуть бути поділені на:

• інновації «зверху-вниз», ініційовані керівництвом сервісної організації;

• інновації «знизу-вгору», ініційовані самими працівниками. 

Інновації в залежності від причини їх появи діляться на:

• інновації, які викликані потребами, - розробляються для вирішення конкретної проблеми цільового ринку;

• інновації, спрямовані на підвищення ефективності, - розробляються для підвищення ефективності процесу, існуючої послуги або процедури. Класифікація інновацій за ступенем новизни може бути представлена наступним чином:

• новітні інновації - створення і впровадження нових послуг;

• поступові інновації - поліпшення існуючих послуг або процесів;

• системні інновації - створення нової системи, наприклад, нові форми співпраці та взаємодії.

Всі системи в своєму розвитку проходять «порогові» етапи, які ведуть до різкої якісної зміни (біфуркації) процесів, які в них протікають, і до зміни організації в цілому. Необхідність впровадження інновацій в сервісні організації диктується такими факторами, як ринком і жорсткою конкурентною боротьбою, а також швидкою зміною технологій і появою нової генерації техніки, для якої не прийнятні старі методи сервісу.

Конкурентні переваги сервісних організацій це, перш за все:

• високотехнічний і стабільний механізм надання широкого кола послуг;

• персональний підхід, ідентифікація проблеми клієнта і її ефективне рішення;

• цілісність якості.

Отже, організація повинна мати істотні бізнес-причини для інноваційної діяльності; тобто інновації не є самоціллю. Інновація являє собою безперервний процес створення, тестування і впровадження нових ідей. Критерієм переходу до ноосферної економіки вважається формування сервісної моделі суспільства, якій відповідає домінуюча роль сфери послуг. Багато підприємств галузі послуг в останні десятиліття інтенсивно інтегруються в інноваційну економіку. Інновації в сфері послуг - це результат інноваційної діяльності (сервісний продукт, технологія або її окремі елементи, нова організація сервісної діяльності та ін.), який здатний більш ефективно задовольняти суспільні потреби. 

Список використаних джерел:

1. Власюк Ю. А. Особенности инновационной деятельности сервисных организаций / Ю. А. Власюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 98-102.

2. Richard L. Daft A Dual-Core Model of Organizational Innovation / Academy of Management Journal Vol. 21, No. 2.

3. Fariborz Damanpour  Richard M. Walker  Claudia N. Avellaneda Combinative Effects of Innovation Types and Organizational Performance: A Longitudinal Study of Service Organizations / Journal of Management Studies // Volume46, Issue4 June 2009 Pages 650-675



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
26.12.2018 17:01
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
26.12.2018 14:13
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:52
«FAST-TRACKING GREEN PATENT» ЯК НОВИЙ ТРЕНД ПАТЕНТУВАННЯ: АКТУАЛЬНІСТЬ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:30
ДЕМОГРАФІЧНА КРИЗА В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДАЛАННЯ
25.12.2018 19:57
СУЧАСНИЙ СТАН ГРОШОВО-КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ США
20.12.2018 17:40
МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
18.12.2018 12:15
ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
06.12.2018 22:15
ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ
06.12.2018 21:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.324 сек. / Mysql: 1396 (0.254 сек.)