:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

 
06.12.2018 22:15
Автор: Острижнюк Христина Володимирівна, магістр, кафедра підприємництва та маркетингу, Інститут економіки та менеджменту, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

В сучасних умовах на ринку з'являється все більше виробників товарів різних категорій, що в свою чергу збільшує конкуренцію. Для того щоб виділятися серед конкурентів потрібно мати своє місце на ринку, а також набір купівельних потреб і сприйняття, частину індивідуальності бренду, яка повинна активно використовуватися для "відбудови" від конкурентів. Тому позиціонування товару стає все більш актуальним для виробників.

За умов насичення ринку товарами та послугами, з метою виділитися серед конкурентів та зайняти гідне місце у свідомості не тільки споживачів, а й усіх учасників ринку, компанії спрямовують свої зусилля на диференціювання пропозицій, на основі чого здійснюють позиціонування своєї продукції [3].

Процес позиціонування товару являє собою створення та забезпечення конкурентоспроможного становища на ринку, яке створюється у свідомості споживачів. Це дає змогу покупцям відрізняти товар від товарів-аналогів та формує ірархію цінностей, порівняно з товарами-конкурентами. 

Сутність позиціонування досліджували вчені різних країн, зокрема: Дж. Траут, Ел. Райс, Ф. Котлер, Г. Хулей., Д. Сондерс, Н. Пірсі.

Позиціонування товару тісно пов'язане з сегментацією, оскільки ті чи інші якості товару виходять з потреб певного сегмента споживачів. Обравши конкретний сегмент потрібно визначити як завоювати його і здобути конкурентні переваги. Для цього потрібно дослідити позиції всіх конкурентів і визначити своє місце на ринку. В умовах складної економічної ситуації та посилення конкуренції на ринках необхідно правильно просегментувати споживачів, чітко визначити профілі отриманих сегментів і сфокусуватися на тій аудиторії, для якої конкурентні переваги компанії стануть максимально значущими [2]. Обираючи цільовий сегмент, товаровиробник повинен вирішити непросте завдання — яку частку зайняти на кожному сегменті. Вирішенню цього завдання допомагає позиціонування [2].

В Україні суттєвий внесок у розробку теоретичних і практичних питань щодо сегментування ринку та позиціонування товарів зробили вчені О.В. Зозульов, Т.М Циганкова, Л. Вікентьєва та інші автори.

Позиціонування проводиться з метою допомоги потенційним покупцям виділити товар серед товарів-конкурентів за якоюсь ознакою і віддати перевагу при покупці товару саме за цією ознакою (рис. 1).




Позиціонування – це комплекс маркетингових заходів, який пов'язаний з різними напрямами маркетингової діяльності: товарним, ціновим, збутовим, сервісним, але найбільше, з рекламним.

Крім основних засад, на яких може позиціонуватися товар, існують ще й принципи, яких варто дотримуватись для правильного та ефективного позиціонування (табл. 1).




Можна зробити висновок, що процес позиціонування є невід’ємною складовою процесу впровадження товару на ринок. При правильному позиціонуванні споживачі звернуть увагу на ваш товар, а це в свою чергу принесе прибуток виробнику.

Вдале позиціонування дозволяє підприємству обрати такі характеристики товару, ціни і засоби його реклами і продажу, які забезпечили б його конкурентоспроможність на ринку [2].

Використані джерела інформації:

1. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://economy.kpi.ua/files/files/39_kpi_2008.pdf - Назва з екрана.

2. Актуальні проблеми сегментування ринку та позиціонування товарів [Електронний ресурс] – Режим доступу:  http://www.agrosvit.info/pdf/8_2011/7.pdf - Назва з екрана.

3. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_1_13_20.pdf - Назва з екрана.

_________________________

Науковий керівник: Паневник Тетяна Миколаївна, кандидат економічних наук, кафедра прикладної економіки, Інститут економіки та менеджменту, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
26.12.2018 17:01
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
26.12.2018 14:13
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:52
«FAST-TRACKING GREEN PATENT» ЯК НОВИЙ ТРЕНД ПАТЕНТУВАННЯ: АКТУАЛЬНІСТЬ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:30
ДЕМОГРАФІЧНА КРИЗА В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДАЛАННЯ
25.12.2018 19:57
СУЧАСНИЙ СТАН ГРОШОВО-КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ США
20.12.2018 17:40
МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
18.12.2018 12:15
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2018 14:31
ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ
06.12.2018 21:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.189 сек. / Mysql: 1367 (0.148 сек.)