:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ

 
27.11.2018 21:52
Автор: Лук’янчук Василь Олегович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Анатолій Олексійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Технології 3D-друку розширили свої горизонти на різні аспекти використання. Сьогодні можна сміло ствердити, шо дана технологія друку активно вивчається та застосовується в медицині, освіті, промисловому руслі, тощо.

Принтери різних розмірів можна знайти всюди, в навчальних закладах, лікарнях, ринках, ІТ-компаніях, тощо.

Значення та важливість підкреслюється активними користувачами, що дає змогу 3D активно розвиватись та поширюватись на ринку в різних цілях, як корисних, так і для розваг.

На даний момент можна на пальцях підрахувати кількість розроблених продуктів, на основі 3d-технологій, які вийшли на ринок та вже закріпились.

Багато експертів пророкують створення фабрик нового формату, які не будуть спеціалізуватися на декількох видах однотипної продукції, а які зможуть виробляти буквально все що завгодно завдяки універсальності технології 3D-друку та можливостям масштабувати принтер навіть до розмірів цілого будинку.

Успішність тієї, чи іншої бізнес-моделі завжди відповідає рівню її потрібності. Якщо даний товар, чи послуга сильно цікава користувачам, високо розкручена в мережі та на ринку збуту, це вже гарантує подальший успіх.

Твердження, що бізнес, заснований на 3D друку, є прибутковим, ґрунтується на думках цілого ряду фахівців, які працюють в цій галузі.

Постановка проблеми полягає у визначенні ефективності функціонування 3D технології у різних сферах обслуговування громадян, а також у з’ясуванні ролі технології у свідомості людини.

Актуальність теми зумовлена активним розвитком та масовим використанням 3D-технологій в світі.  Для людства все більше і більше спрощується життя, зокрема багато спрощує та полегшує нам Інтернет, який на даний час сильно виріс в прогресі та став досить розвинутим і зручним середовищем для комунікації з людьми.  

Об’єктом дослідження є проект з управління розробки інтернет-магазину 3D-технологій, а саме використання цих технологій в світі для задоволення інформаційних потреб користувача. 

Особливості використання даних технологій як сучасного засобу на вплив ІТ розвитку та використання між користувачами.

У 2015 році спостерігалося зростання ринку 3D-друку, а також матеріалів і супутніх послуг на 56% в порівнянні з минулим роком. Тоді обсяг ринку становив 5,2 млрд. Дол. Сьогодні аналітики IDC прогнозують, що обсяг ринку до 2017 року в грошовому еквіваленті зростання складе приблизно 59%, а в кількісному - 30%. У 2018 році, за прогнозами Canalys Research, обсяг ринку складе 16,2 млрд. Темпи розвитку 3D-технологій зображено на рисунку 1.1. 




Висновок

В даний час Інтернет став одним з основних інструментів ведення бізнесу. Це пояснюється як популярністю Інтернету, так і його перевагами для ведення комерційної діяльності. Присутність торгової компанії в Інтернеті необхідно для успішної конкурентної боротьби в сучасних умовах.

Управління проектом розробки інтернет-магазину 3D-технологій передбачає залучення до команди проекту спеціалістів різних спеціальностей. Важливим етапом розробки  є планування проекту, відповідно до якого проходитиме реалізація проекту. Відхилення проекту можливі, їх також варто передбачити. Після кожного етапу внесення змін варто фіксувати у систему контролю версій, документувати вплив на проект змін. Для проекту важливо встановити резерв ресурсів та визначити можливі ризики, оцінити їх вплив на проект та можливість попередження та подолання.

В результаті проекту має бути розроблена методологія щодо управління розробки проекту інтернет-магазину 3D-технологій. За допомогою проектного підходу можна наочно розглянути та реалізувати проект, розбивши попередньо його на відповідні фази та етапи.

Список використаних джерел

1. Маклаков С.В. Моделирование бизнес-процессов с AllFusion Process Modeler. - М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2007. - 224с.

2. Бруннер М. Принципы электронного бизнеса / М. Бруннер – М.: Мир электронной коммерции, 2000. – 453 с.

3. MS Project [Електронний ресурс]: Основи проектування проектів - режим доступу:     http://www.webmasterwiki.ru/msproject

4. А.В. Селезнев, А.В. Терехов, Інформатика  [Електронний ресурс]: Створення та редагування БД за допомогою сучасних СУБД- режим доступу: http://www.ict.edu.ru/ft/006130/Terehov_c.pdf

5. Лаврищева Е.М. Сборочное программирование / Е.М. Лаврищева, В.Н. Грищенко – Киев – 2009 – 377с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.169 сек. / Mysql: 1396 (0.13 сек.)