:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ

 
11.11.2014 21:43
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
У зв’язку з зростанням екологічної свідомості суспільства та поширенням концепції сталого розвитку розвивається і екологічний брендинг, а увага людства спрямовується на екологічну якість товарів, їх безпечність для життя і здоров’я. З огляду на це, проблема поширення екологічного брендингу є досить актуальною і потребує подальших досліджень.
Екологічний брендинг (екобрендинг) є діяльністю, у процесі якої відбувається створення та втілення екологічно спрямованого бренда на ринок за допомогою специфічних маркетингових інструментів, управління технологією просування і рекламною підтримкою бренда, акцентуючи увагу споживача на екологічних властивостях товару [1].
Згідно з концепцією екологічного брендингу виділяють певні маркетингові підходи щодо залучення клієнтів, а саме [2]:
1. «екологічна легенда», тобто історія виникнення товару – ідея про виробництво продукції в екологічно чистій місцевості;
2. образ екологічно чистої місцевості, в основі якого  ідея про чисте походження продукту. Наприклад, в Україні це Карпати, Крим;
3. виробничі інновації, що включають екологічно чисті технології;
4. філокопірайтинг, тобто назва товару повинна наголошувати на його екологічності. Це досягається завдяки додаванню до назви товару слів  Eco, Vita, Pure, Naturе тощо;
5. мерчандайзинг – означає відповідний вибір полиці для продукції екологічного призначення.
Таким чином, концепція екобрендингу набуває дедалі більшого поширення. Проте основними чинниками, що стримують його розвиток, є низькі доходи населення, яке не завжди готове дорожче платити за екологічність товару.

Список використаних джерел:
1. Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку / Махнуша С.М., Косолап Н.Є // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. - № 1. – С. 36-44.
2. Зайчук Т.О. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності виробництва екологічно чистих продуктів харчування / Зайчук Т.О. // Вісник Хмельницького
національного університету. – 2008. – №5. – С. 66-69.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ СТОСОВНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
29.11.2014 01:52
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
29.11.2014 01:03
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
29.11.2014 00:03
СУЩНОСТЬ И ОСУЩЕСТВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА РЕГИОНА
28.11.2014 23:58
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
27.01.2015 22:25
РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВІ
26.11.2014 19:41
ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
25.11.2014 22:36
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
18.11.2014 17:28
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ В УКРАЇНІ
11.11.2014 21:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.178 сек. / Mysql: 1396 (0.139 сек.)