:: ECONOMY :: ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ  У  СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ  У  СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ  У  СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ

 
25.11.2014 22:36
Автор: Дяченко Лідія Антонівна, кандидат економічних наук, Ужгородський національний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Розглянемо у чому полягає сутність страхування та медичного страхування, а також якими будуть переваги впровадження страхової медицини в Україні та змін у системі медичного страхування. Страхування -  категорія, яка відображає соціально – економічні відносини щодо захисту майнових інтересів громадян і юридичних осіб у разі настання певних подій   (страхових випадків) за рахунок грошових фондів , що формуються зі страхових платежів (страхових внесків, премій) [1, с. 496]. Медичне страхування – це система організаційних та фінансових заходів щодо забезпечення діяльності  страхової медицини. Метою страхової медицини і медичного страхування є забезпечення громадянам соціальних гарантій і прав на отримання медичної допомоги за рахунок накопичених коштів при виникненні страхового випадку, а також фінансування профілактичних заходів [2, с. 93]. Досвід європейських держав  впровадження страхової медицини дозволяє стверджувати, що вона: доповнює державну систему страхування; забезпечує надання медичних послуг за стандартами та найвищої якості; дозволяє споживачам  медичних послуг мати свободу вибору лікувальних закладів та лікарів ; надає всім залученим до медичного страхування,   однакової за обсягом та якістю медичної допомоги; збільшує зацікавленість медичного персоналу у впровадженні системи медичного страхування;  забезпечує нові можливості використання сучасних методів управління та мотивації персоналу тощо. На прикладі діяльності підприємств сфери охорони здоров’я, пацієнтів  та  страхових організацій в Україні  виявлено, що  між ними укладаються договори на предмет медичного страхування.  За формами воно поділяється на:  обов’язкове та добровільне. Обов’язкове медичне страхування  здійснюється   на рівні держави  та регулюється нормативно – правовими документами. Специфіка обов’язкового медичного страхування  полягає  у тому, що за цією формою страхування   пацієнтам надаються страхові послуги  лише за базовою програмою.  Добровільне медичне страхування, як додаткове  або самостійне  на комерційній основі , дозволяє споживачам медичних послуг отримати такі з них, які не входять до програм обов’язкового медичного страхування. В даному випадку,  за власні кошти чи кошти юридичних осіб,  пацієнт може отримати своєчасну необхідну медичну допомогу, що забезпечить  вищий рівень  їх  якості та позитивно вплине на стан здоров’я пацієнта. 
Впровадження добровільного медичного страхування в Україні потребує  різних змін, реформ. Змістом цих змін, реформ є таке : підвищення рівня прибутковості національної економіки; вихід економіки з тіні та кращий розвиток   її  легального сектору; підвищення рівня професійної майстерності медичних працівників; надання можливостей пацієнтам щодо вільного вибору лікаря та лікувально – профілактичного закладу; підвищення рівня якості надання медичних послуг; укладення єдиного реєстру назв медичних послуг ;встановлення єдиних стандартів надання певних видів медичних послуг; популяризація  здорового  способу  життя та  культури придбання власного  вищого рівня  здоров’я населенням; формування вищого рівня свідомості високозабезпечених верств населення брати участь у солідарній системі заходів із  медичного страхування ;оновлення механізмів оплати праці у медичній галузі  відповідно до  обсягів виконаних робіт чи наданих медичних послуг; реорганізація стаціонарної та амбулаторно – поліклінічної допомоги з вищим рівнем переорієнтації на амбулаторно – поліклінічну тощо.
 Саме через реформи у медичній галузі  є можливим розв’язати  проблеми медичного страхування, що дозволить  забезпечити  вищий рівень  якості надання медичних послуг , дотримання стандартів надання медичних послуг, знизити рівень захворюваності населення,   краще  оздоровити націю за рахунок надання вчасної кваліфікованої медичної допомоги, впровадити  елементи передового зарубіжного досвіду медичного страхування,  впровадити страхову медицину тощо.

Список використаних джерел:
1. Мочерний С. В. Економічна енциклопедія / У трьох томах.т.3. / С.В. Мочерний; – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 952 с.
2. Москаленко В.Ф. Економіка охорони здоров’я : підручник  / В.Ф. Москаленко, О.П. Гульчій , В.В. Таран та ін..; під ред. В.Ф. Москаленка.- Вінниця : Hова Книга, 2010.-288 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ СТОСОВНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
29.11.2014 01:52
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
29.11.2014 01:03
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
29.11.2014 00:03
СУЩНОСТЬ И ОСУЩЕСТВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА РЕГИОНА
28.11.2014 23:58
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
27.01.2015 22:25
РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВІ
26.11.2014 19:41
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
18.11.2014 17:28
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
11.11.2014 21:43
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ В УКРАЇНІ
11.11.2014 21:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.294 сек. / Mysql: 1396 (0.231 сек.)