:: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА :: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
:: ECONOMY :: ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОПЕРАЦИОННАЯ СИСТЕМА «TOYOTA»: 14 ПРИНЦИПОВ МЕНЕДЖМЕНТА

 
11.04.2012 22:04
Автор: Тарасенко Валерия Александровна, студентка Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Каждый управляющий желает знать, как организовать операционную систему своей компании так, чтобы она функционировала максимально эффективно. С 2007 по 2010 года «Toyota» являлась крупнейшим автопроизводителем в мире, пока ей не помешали природные катаклизмы [4]. Поэтому актуальным является изучение принципов функционирования операционной системы данной компании для перенятия ценного опыта.
Операционная система – совокупность производственных процессов, происходящих в организации для достижения конечного результата [3, c.38].



Рис.1. Принципиальная схема операционной системы [1, c.5].
Итак, дадим характеристику принципов управления «TOYOTA».



Чтобы эффективно применять опыт «Toyota» на предприятии, в том числе на украинском, менеджеру не стоит копировать эти 14 принципов, ведь в каждой стране своя ситуация, свои особенности корпоративного управления, своя бизнес-среда, для каждого предприятия нужна собственная модель развития. Поэтому следует проанализировать зарубежный опыт и разработать конкретные принципы работы своей организации на его основе.

Список использованных источников:
1. Курочкин А. С. Операционный менеджмент: учеб. пособие / Курочкин А. С. — К.: МАУП, 2006. — 144 с.
2. Лайкер Джеффри. Дао Toyota: 14 принципов  менеджмента ведущей  компании мира /  Джеффри  Лайкер; [пер.  с  англ. — Т. Гутман]. М.: Альпина — Бизнес Букс, 2009. — 402 с. — (Серия  «Модели  менеджмента  ведущих корпораций»).
3. Сумець О. М. Операцiйний менеджмент: пiдруч.  / Сумець Олександр Михайлович. — К.: ВД «Професiонал», 2006. — 480 c.
4. Французское информагентство AFP [Электронный ресурс] / Режим доступа: http://www.afp.com/afpcom/en


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
31.03.2012 18:35
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
18.04.2012 15:16
УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
18.04.2012 00:03
ФОРМУВАННЯ ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ
17.04.2012 23:48
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ПРОДУКЦИИ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
17.04.2012 23:04
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
17.04.2012 21:54
СТРАТЕГИЯ И ТАКТИКА В УПРАВЛЕНИИ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМОЙ ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ ООО «АВТОМИКС»
17.04.2012 17:38
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ЭФФЕКТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА
16.04.2012 15:54
ФОРМИРОВАНИЕ СБЫТОВОЙ ПОЛИТИКИ КОМПАНИИ «COCA-COLA» В УКРАИНЕ
16.04.2012 15:46
УПРАВЛЕНИЕ ЗАКУПКАМИ НА ПРЕДПРИЯТИИ НА ПРИМЕРЕ КОМПАНИИ «МАКДОНАЛДС». ОСНОВНЫЕ ЗАДАЧИ ЗАКУПОЧНОЙ ЛОГИСТИКИ
16.04.2012 15:31




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.205 сек. / Mysql: 1396 (0.158 сек.)