:: ECONOMY :: ГІБРИДНИЙ ВАРІАНТ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ: ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ФОРМАТІВ :: ECONOMY :: ГІБРИДНИЙ ВАРІАНТ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ: ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ФОРМАТІВ
:: ECONOMY :: ГІБРИДНИЙ ВАРІАНТ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ: ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ФОРМАТІВ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ГІБРИДНИЙ ВАРІАНТ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ: ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ ОНЛАЙН ТА ОФФЛАЙН ФОРМАТІВ

 
22.02.2024 14:50
Автор: Лотиш Надія Григорівна, кандидат медичних наук, доцентка, кафедра педіатрії, Одеський національний медичний університет, Україна; Папінко Роман Мар’янович, кандидат медичних наук, доцент, кафедра педіатрії, Одеський національний медичний університет, Україна; Усенко Дар’я Вячеславівна, доктор філософії, асистентка, кафедра педіатрії, Одеський національний медичний університет, Україна; Стрельцов Михайло Сергійович, асистент, кафедра педіатрії, Одеський національний медичний університет, Україна
[18. Медицинские науки;]

ORCID: 0000-0002-0569-5855 Лотиш Н.Г.

ORCID: 0000-0003-3185-284X Папінко Р.М.

ORCID: 0000-0003-4143-2099 Усенко Д.В.

ORCID: 0000-0002-1278-125Х Стрельцов М.С.

Актуальність. У медичній освіті варто постійно прагнути до вдосконалення методів навчання, щоб випускники вищих медичних закладів були готові до вимог сучасної медицини, що постійно змінюються за певних особливостей сьогодення, враховуючи воєнний стан в Україні. Одним із перспективних напрямів є гібридний варіант навчання, або blended learning, який комбінує та поєднує елементи традиційного (оффлайн) викладання дисципліни «Педіатрія» та сучасних технологій (онлайн). Такий комбінований підхід дозволяє здобувачам вищої освіти отримувати теоретичні знання та навички/компетентності більш ефективно, враховуючи їх індивідуальні особливості та потреби [1, с. 57]. 

На кафедрі педіатрії Одеського національного медичного університету для організації навчального процесу здобувачів вищої медичної освіти та лікарів-інтернів наполегливо запроваджуються і застосовуються сучасні та ефективні технології дистанційного навчання на базі цифрової платформи «Microsoft Teams», [2, с. 306; 3, с. 5].

Гібридне навчання в медичному закладі здатне комбінувати, поєднувати та удосконалювати наступні його варіанти, а саме:

- інтеграція традиційних та онлайн-форматів: гібридне (змішане) навчання передбачає використання традиційних форматів навчання (лекції, семінарські та практичні заняття, виробнича практика, вибіркові навчальні дисципліни, а також відпрацювання та удосконалення практичних навичок/компетентностей), так і онлайн-технологій (вебінари, майстер-клас, тренінги, електронні курси, мультимедійні матеріали). Наприклад, здобувачі та інтерни можуть переглядати онлайн-лекції перед заняттям, а потім використовувати класичні методи для обговорення матеріалу та застосування його на практиці; 

- індивідуалізація навчання: гібридне (змішане) навчання дозволяє адаптувати навчальний процес під індивідуальні (особистисні) потреби здобувачів та інтернів. Вони можуть вивчати матеріал у зручний для себе час та темп, повертатися до складних тем та навичок/компетентностей і використовувати різні освітні ресурси для більш глибокого розуміння;

- використання інтерактивних методів: онлайн-платформи та цифрові програми навчання надають можливості для інтерактивної взаємодії та зворотного зв'язку. Здобувачі та інтерни можуть обговорювати кейси, вирішувати завдання, проводити віртуальні експерименти та отримувати зворотний зв'язок від викладачів та колег [4];

- підтримка самостійного навчання: гібридне (змішане) навчання сприяє розвитку навичок самостійної роботи у здобувачів та інтернів; самостійного пошуку інформації, аналізувати та оцінювати її, що особливо важливо для професійного зростання в медичній галузі;

- розвиток цифрової грамотності: використання онлайн-технологій у навчанні допомагає здобувачам вищої освіти та інтернам розвивати цифрову грамотність, компетентність, що є необхідною навичкою у сучасній медичній спільноті. Здобувачі навчаються ефективно працювати з інформацією, використовувати медіа-ресурси та спілкуватися через цифрові платформи [4]. 

Висновок. Гібридне (змішане) навчання є новітнім і потужним інструментом для сучасної медичної освіти. Такий підхід сьогодення дозволяє інтегрувати традиційні методи навчання із сучасними технологіями (поєднання онлайн та оффлайн форматів), забезпечуючи здобувачам вищої освіти та інтернам доступ до якісної та індивідуалізованої освіти. Впровадження гібридного навчання до медичних вузів сприяє підготовці кваліфікованих та компетентних лікарів в майбутньому, які будуть підготовані до викликів сучасної медичної практики.

Список літератури:

1. Теренда Н. О., Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії Covid-19 (за результатами анкетування). Медична освіта. 2021. № 4. С. 57-60.

2. Хомік О. М., Бєлікова Н. О., Індика С. Я., Ковальчук О. М. Використання платформи Microsoft Teams для навчання студентів з обмеженими можливостями. Інформаційні технології і засоби навчання. 2022. Том 87. №1. С.306-319. 

3. Волосовець А. О., Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Савченко Д. С. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів. Медична освіта. 2020. № 3. С. 5-8.

4. Про затвердження Положення про дистанційне навчання: наказ МОН України 2013. № 466. URL: https://osvita.ua/legislation/Dist_osv/2999/.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
CRYSTALLOGRAPHIC STUDY. CARIES-PROTECTIVE PROPERTIES OF ORAL FLUID OF KHARKIV POPULATION
23.02.2024 13:05
ЧАСТОТА ХРОНІЧНОГО ОБСТРУКТИВНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ ЛЕГЕНЬ (ХОЗЛ) ТА СТАН ФУНКЦІЇ ЗОВНІШНЬОГО ДИХАННЯ У ХВОРИХ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ В УМОВАХ ВПЛИВУ ВУГІЛЬНО-ПОРОДНОГО ПИЛУ
22.02.2024 15:34
РОЛЬ ОМЕГА-3 ПОЛІНЕНАСИЧЕНИХ ЖИРНИХ КИСЛОТ НА СИСТЕМУ ГЕМОСТАЗУ У ЖІНОК ІЗ ЗАГРОЗОЮ РАННІХ ПЕРЕДЧАСНИХ ПОЛОГІВ
22.02.2024 13:57
АНАЛІЗ МІКРОФЛОРИ РАН У ПАЦІЄНТІВ НЕЙРОХІРУРГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
21.02.2024 20:29
ГІГІЄНІЧНИЙ СКРИНІНГ ПИТНОЇ ВОДОПРОВІДНОЇ ВОДИ ДЕЯКИХ МІСТ УКРАЇНИ
21.02.2024 20:15
ЗАСТОСУВАННЯ ГУГЛ КЛАСІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
21.02.2024 20:04
A CLINICAL CASE OF TOXIC-ALLERGIC DRUG-INDUCED STOMATITIS
21.02.2024 15:34
ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ НЕСТЕРОЇДНИХ ПРОТИЗАПАЛЬНИХ ПРЕПАРАТІВ ПІД ЧАС ЛІКУВАННЯ УСКЛАДНЕНОГО КАРІЄСУ
21.02.2024 09:51
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЛІНІКО-ДІАГНОСТИНИХ ЛАБОРАТОРІЙ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ
20.02.2024 17:24
THE ROLE OF HUMAN FACE PROFILE MEASUREMENTS FOR DETERMINING THE NEED FOR CORRECTION IN AESTHETIC COSMETOLOGY AND ORTHODONTICS
19.02.2024 18:12




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.319 сек. / Mysql: 1425 (0.26 сек.)