:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ

 
20.03.2024 20:34
Автор: Кочина Анастасія Анатоліївна, кандидат технічних наук, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
[26. Технічні науки;]


Вантажні перевезення з Китаю стали невід’ємною частиною торгових відносин України. Цьому сприяла широка географія міжнародних вантажоперевезень, яку наша країна розвинула в останні десятиріччя. Питання пошуку надійної доставки з Китаю було актуальне завжди, як для бізнесу, так і для особистих закупівель. Складнощі перекладу, довгі маршрути та складна логістика, ризик втрати чи пошкодження вантажу, необхідність митного оформлення та своєчасної доставки в пункт призначення - це все проблеми, із якими доводилось стикатись покупцям китайської продукції в мирний час. Але із приходом війни цей список поповнився більш серйозними перешкодами.

Із початком війни змінилась доставка вантажів з Китаю. Непрофесійні компанії-перевізники були змушені згорнути діяльність через колосальні збитки та втрату вантажів. Вистояти в критичний момент вдалось лише компаніям із багаторічним досвідом ведення діяльності у найнепередбачуваніших умовах.

Наразі вантажні перевезення здійснюються двома способами: морем та авіаперевезення. Перевезення морським шляхом можливе з будь-якого китайського міста через транзитні порти Європи та Туреччини. Найпопулярніший напрям - Польща, менш популярні - Румунія, Туреччина, Болгарія. Доставка повітряним транспортом із КНР також відбувається через авіаційні хаби в Європі.

Актуальні строки доставки складають: морська – (55-65) днів, авіадоставка – (14-18) днів. Перевезення можливі, як для невеликих вантажів від 50 кг у складі збірних контейнерів (консолідація), так і для повних контейнерів для одного замовника – 40HC, 20DV та ін.

Доставка з Китаю залізницею можливо зараз і є оптимальним способом транспортування по співвідношенню ціна та строки [1]. Потягом можливо перевозити як великі партії або великовагові товари, так і негабаритні вантажі. За оптимальним маршрутом до українського ринку здійснювались до станції в Білорусії, але зараз відвантаження здійснюється через залізничні стації в Польщі.

Доставка вантажів з Китаю в Україну передбачає швидку консолідацію в Китаї, з найменшим періодом очікування відправки і фрахту. Збірні міжнародні вантажоперевезення це одна з найбільш затребуваних послуг в Україні послуг та за кордоном [2]. Консолідація вантажу надає можливість об'єднання (накопичення) декількох дрібних партій вантажу в одну велику для відправки в складі єдиного міжнародного перевезення. Це вигідно як для перевізника, так і для клієнта. Такий принцип доставки актуальний практично для будь-якого виду транспорту - залізничного, автомобільного та повітряного. Метод консолідації істотно здешевлює перевезення дрібних вантажів і піднімає їх рентабельність.

Якщо в одному контейнері або причепі перевозиться невелика партія товару, замовнику доведеться заплатити за рейс повністю, тобто і за місце, яке займає його вантаж і за порожній простір. Консолідація вантажу від декількох відправників дозволяє кожному з них оплачувати виключно за ту об'ємну вагу, яку займає його товар. Це, один з підходів до зниження вартості перевезення для кожного учасника. Процес виконання консолідації складається з того що вантаж прибуває на консолідований склад, далі проходить обробку і зберігається до моменту об’єднання з іншими замовленнями, після повного формування вантажу, замовлення відправляється транспортом в місце призначення [3].

Переваги консолідації вантажів полягають в наступному:

– всі вантажі відправляються по одному транспортному документу;

– істотна економія на доставці малогабаритного вантажу;

– замовник може розширити асортимент товарів для комерційної діяльності з забезпеченням його мінімальної собівартості;

– істотне зниження фінансових витрат та митних ризиків;

– спрощення порядку оформлення документів у разі перевезення малогабаритного вантажу або транспортування невеликих постійних партій товарів.

В даний час послуги доставки вантажів між Україною та Китаєм здійснюють логістичні провайдери, які працюють на ринку міжнародних перевезень.

Комплекс послуг, які надають логістичні компанії різноманітний: використання усіх можливих способів доставки (авіа, морем, залізницею); доставка під ключ (розмитнення, зберігання на складах, оптову закупівлю товарів у постачальника, автоперевезення за адресою та експедиція товару); упаковка та консолідація, дропшиппінг та ін. Різні умови доставки вантажів, строки та вартість послуг, тому незважаючи на важкий час ринок послуг працює в напрямку Україна-Китай та надає можливість отримати вантажі в цьому напрямку.

Список літератури:

1. Савченко Л.В., Соловйова О.О. Взаємодія видів транспорту : навч. посібник. К.: НТУ, 2010. 96 с.

2. Пономарьова Н.В., Волкова Т.В., Пономарьова Н.М та ін. Організація міжнародних автомобільних перевезень вантажів. навч. посібник. Х.: ХНАДУ, 2014. 180 с.

3. Науково-технічні дослідження у галузі транспорту: колективна монографія / за заг. ред. Д.В. Ломотька. Івано-Франківськ: Кушнір Г.М., 2022. 

Т 2. 216 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОЦЕДУРНИЙ АЛГОРИТМ VORONOI FRACTURE ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ФІЗИЦІ VFX
20.03.2024 17:40
ПРИЛАД ДЛЯ ШВИДКОЇ МЕДІАННОЇ ФІЛЬТРАЦІЇ СИГНАЛІВ
19.03.2024 16:24
ЗАГРОЗИ ІНФОРМАЦІЇ В КОМП'ЮТЕРНИХ МЕРЕЖАХ НА КАНАЛЬНОМУ РІВНІ
13.03.2024 14:30
ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ПАРАМЕТРІВ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ СИСТЕМ РІВНЯНЬ НМСЕ В ЗАДАЧАХ ВИЗНАЧЕННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ В ПРОСТОРОВИХ ТІЛАХ
11.03.2024 16:51
РОБОТА ЕНЕРГЕТИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ
05.03.2024 13:32




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.188 сек. / Mysql: 1425 (0.146 сек.)