:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В НАПРЯМКУ УКРАЇНА - КИТАЙ

 
20.03.2024 20:34
Автор: Кочина Анастасія Анатоліївна, кандидат технічних наук, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
[26. Технічні науки;]


Вантажні перевезення з Китаю стали невід’ємною частиною торгових відносин України. Цьому сприяла широка географія міжнародних вантажоперевезень, яку наша країна розвинула в останні десятиріччя. Питання пошуку надійної доставки з Китаю було актуальне завжди, як для бізнесу, так і для особистих закупівель. Складнощі перекладу, довгі маршрути та складна логістика, ризик втрати чи пошкодження вантажу, необхідність митного оформлення та своєчасної доставки в пункт призначення - це все проблеми, із якими доводилось стикатись покупцям китайської продукції в мирний час. Але із приходом війни цей список поповнився більш серйозними перешкодами.

Із початком війни змінилась доставка вантажів з Китаю. Непрофесійні компанії-перевізники були змушені згорнути діяльність через колосальні збитки та втрату вантажів. Вистояти в критичний момент вдалось лише компаніям із багаторічним досвідом ведення діяльності у найнепередбачуваніших умовах.

Наразі вантажні перевезення здійснюються двома способами: морем та авіаперевезення. Перевезення морським шляхом можливе з будь-якого китайського міста через транзитні порти Європи та Туреччини. Найпопулярніший напрям - Польща, менш популярні - Румунія, Туреччина, Болгарія. Доставка повітряним транспортом із КНР також відбувається через авіаційні хаби в Європі.

Актуальні строки доставки складають: морська – (55-65) днів, авіадоставка – (14-18) днів. Перевезення можливі, як для невеликих вантажів від 50 кг у складі збірних контейнерів (консолідація), так і для повних контейнерів для одного замовника – 40HC, 20DV та ін.

Доставка з Китаю залізницею можливо зараз і є оптимальним способом транспортування по співвідношенню ціна та строки [1]. Потягом можливо перевозити як великі партії або великовагові товари, так і негабаритні вантажі. За оптимальним маршрутом до українського ринку здійснювались до станції в Білорусії, але зараз відвантаження здійснюється через залізничні стації в Польщі.

Доставка вантажів з Китаю в Україну передбачає швидку консолідацію в Китаї, з найменшим періодом очікування відправки і фрахту. Збірні міжнародні вантажоперевезення це одна з найбільш затребуваних послуг в Україні послуг та за кордоном [2]. Консолідація вантажу надає можливість об'єднання (накопичення) декількох дрібних партій вантажу в одну велику для відправки в складі єдиного міжнародного перевезення. Це вигідно як для перевізника, так і для клієнта. Такий принцип доставки актуальний практично для будь-якого виду транспорту - залізничного, автомобільного та повітряного. Метод консолідації істотно здешевлює перевезення дрібних вантажів і піднімає їх рентабельність.

Якщо в одному контейнері або причепі перевозиться невелика партія товару, замовнику доведеться заплатити за рейс повністю, тобто і за місце, яке займає його вантаж і за порожній простір. Консолідація вантажу від декількох відправників дозволяє кожному з них оплачувати виключно за ту об'ємну вагу, яку займає його товар. Це, один з підходів до зниження вартості перевезення для кожного учасника. Процес виконання консолідації складається з того що вантаж прибуває на консолідований склад, далі проходить обробку і зберігається до моменту об’єднання з іншими замовленнями, після повного формування вантажу, замовлення відправляється транспортом в місце призначення [3].

Переваги консолідації вантажів полягають в наступному:

– всі вантажі відправляються по одному транспортному документу;

– істотна економія на доставці малогабаритного вантажу;

– замовник може розширити асортимент товарів для комерційної діяльності з забезпеченням його мінімальної собівартості;

– істотне зниження фінансових витрат та митних ризиків;

– спрощення порядку оформлення документів у разі перевезення малогабаритного вантажу або транспортування невеликих постійних партій товарів.

В даний час послуги доставки вантажів між Україною та Китаєм здійснюють логістичні провайдери, які працюють на ринку міжнародних перевезень.

Комплекс послуг, які надають логістичні компанії різноманітний: використання усіх можливих способів доставки (авіа, морем, залізницею); доставка під ключ (розмитнення, зберігання на складах, оптову закупівлю товарів у постачальника, автоперевезення за адресою та експедиція товару); упаковка та консолідація, дропшиппінг та ін. Різні умови доставки вантажів, строки та вартість послуг, тому незважаючи на важкий час ринок послуг працює в напрямку Україна-Китай та надає можливість отримати вантажі в цьому напрямку.

Список літератури:

1. Савченко Л.В., Соловйова О.О. Взаємодія видів транспорту : навч. посібник. К.: НТУ, 2010. 96 с.

2. Пономарьова Н.В., Волкова Т.В., Пономарьова Н.М та ін. Організація міжнародних автомобільних перевезень вантажів. навч. посібник. Х.: ХНАДУ, 2014. 180 с.

3. Науково-технічні дослідження у галузі транспорту: колективна монографія / за заг. ред. Д.В. Ломотька. Івано-Франківськ: Кушнір Г.М., 2022. 

Т 2. 216 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОЦЕДУРНИЙ АЛГОРИТМ VORONOI FRACTURE ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ФІЗИЦІ VFX
20.03.2024 17:40
ПРИЛАД ДЛЯ ШВИДКОЇ МЕДІАННОЇ ФІЛЬТРАЦІЇ СИГНАЛІВ
19.03.2024 16:24
ЗАГРОЗИ ІНФОРМАЦІЇ В КОМП'ЮТЕРНИХ МЕРЕЖАХ НА КАНАЛЬНОМУ РІВНІ
13.03.2024 14:30
ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ПАРАМЕТРІВ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ПРИ РОЗВ’ЯЗАННІ СИСТЕМ РІВНЯНЬ НМСЕ В ЗАДАЧАХ ВИЗНАЧЕННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ В ПРОСТОРОВИХ ТІЛАХ
11.03.2024 16:51
РОБОТА ЕНЕРГЕТИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ
05.03.2024 13:32




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.469 сек. / Mysql: 1425 (0.358 сек.)