:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

 
21.11.2023 01:54
Автор: Антонюк Валерія Борисівна, студентка магістратури, Криворізький державний педагогічний університет
[3. Педагогічні науки;]

Реформування освітньої галузі в Україні сприяло тому, що зміст навчальних предметів, а також вимоги до випускника середньої загальноосвітньої школи значно змінилися. Знання не повинні носити суто теоретичний характер. Знання, уміння та навички повинні стати саме компетентністю, основною особливістю якої є практична спрямованість [1]. Це означає, що сформована лексична компетентність – це уміння розуміти лексичну наповнюваність мовлення та підбирати необхідні лексичні одиниці відповідно до комунікативної ситуації. Суспільні катаклізми (пандемія та війна) вимагали змін підходу до організації навчання в середніх загальноосвітніх школах, саме тому онлайн-навчання стало частиною кожного навчального уроку. Наразі на уроках англійської мови ми повинні організовувати навчання із застосуванням дистанційних форм організації навчального процесу та підбирати матеріал, який сприятиме формуванню компетентностей. Вирішити це складне завдання може допомогти включення онлайн-платформ в зміст уроку англійської мови. Питання застосування новітніх технологій на уроках іноземної мови стало предметом вивчення не лише учених з України, але і  дослідників з усього світу, таких як: П. Асоянц, Р. Весселінов, М. Н. Джордж, П. Кер, А. Красуля, А. Кукульська-Хюльме, І. Нейшин , Г. Тренйнін, Хо Вінг, Н. Хоклі, Дж. Шифельбейн.

Використання онлайн-платформ на уроках англійської мови можуть застосовуватися для вирішення трьох основних завдань:

•задля організації навчального процесу загалом, наприклад MOODLE; 

•задля уведення ігрового інструменту в зміст уроку, наприклад, LearningApps та Quizlet;

•задля вивчення саме лексичного матеріалу, наприклад, LinguaLeo, Duolingo, WordWall та ін.

Перш за все необхідно обовʼязково визначити, з якою метою буде використана онлайн-платформа, адже від цього залежить її вибір. Для формування саме лексичної компетентності на уроках англійської мови найбільш використовуваними будуть онлайн-платформи, які вирішують друге та третє завдання. 

Під час відбору онлайн-платформ важливо дотримуватись таких критеріїв:

•економічність тимчасових витрат;

•відкритість платформи;

•надійність передачі всього необхідного обсягу змісту хоча б на рівні ознайомлення і первинного формування всіх необхідних умінь (способів дії);

•комфортність умов сприйняття нової навчальної інформації;

•можливості для активізації пізнавальної діяльності учнів: підвищення пізнавального інтересу для формування самостійності особистості в пізнанні;

•можливості для індивідуалізації педагогічного керівництва інтелектуальним розвитком особистості тощо [2].

Використовувати онлайн-платформи можна на будь-якому етапі уроку. Наприклад, завдання із платформи Learningapps ( мал. 1) можна задіяти на початку уроку, аби повторити тему «Fruit and Vegetables»: можна запропонувати дітям назвати, які фрукти та овочі вони бачать на екрані. Це ж завдання можна використати для вивчення нових лексем із зазначеної теми. Можна запропонувати спочатку назвати, які лексеми діти знають, а потім натиснувши на кожен фрукт або овоч, виконати ще одне завдання: обрати правильний переклад.





Мал. 1 Завдання із Leaningapps

На зазначеній платформі можна знайти багато завдань, наприклад, «знайди відповідник», «зʼєднай», «встав пропущене слово». Всі ці завдання зроблять урок різноманітним та цікавим.

На ще одній, досить популярній платформі WordWall можна створювати багато різноманітних завдань, вікторин та ігор. Функціонал цієї онлайн-платформи дозволяє організувати закріплення матеріалу за допомогою великої кількості вправ.

Таким чином, онлайн-платформи можуть стати засобом навчання, зручним інструментом, який значно полегшить роботу вчителя та частиною уроку англійської мови, яка сприятиме підвищенню інтересу учнів до вивчення англійської мови за рахунок ігрового моменту, який вони вносять.

Список літератури

1.Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року. 2016. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/988-2016-р#Text (дата звернення: 12.07.2023)

2.Лісова, Ю. О., Клименко, О. П.  Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі. Science and education: problems, prospects and innovations: Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference. (Kyoto, May 26-28, 2021). Kyoto, 2021. P. 403-409.

_____________________________________________________________________

Науковий керівник: Панасюк Юлія Вікторівна, кандидат філологічних наук, Криворізький державний педагогічний університет

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ
21.11.2023 21:06
ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
21.11.2023 18:37
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ І МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ
21.11.2023 12:44
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ
21.11.2023 12:32
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ – ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
21.11.2023 01:23
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ЗВО США
20.11.2023 23:33
ТВОРЧИЙ ВЧИТЕЛЬ - КЛЮЧЕВИЙ АСПЕКТ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ВМІНЬ УЧНІВ
20.11.2023 22:45
MAINTAINING MOTIVATION AND KEEPING THE STUDENTS FOCUSED DURING ONLINE LESSONS AT THE UNIVERSITY
20.11.2023 19:24
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
17.11.2023 19:33
ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
16.11.2023 17:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.300 сек. / Mysql: 1425 (0.244 сек.)