:: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ :: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ
:: ECONOMY :: МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ З ПЕРЕВАНТАЖЕННЯМ

 
23.10.2023 13:24
Автор: Кравченко Валерій Іванович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Прошкін Максим Сергійович, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ
[2. Інформаційні системи і технології;]


Ефективність функціонування усіх видів виробництв, промислового, сільськогосподарського та інших залежить від розвитку логістичної інфраструктури – транспортно-логістичних систем (ТЛС). Тому застосування математичного моделювання для оптимізації логістичної системи перевезень з перевантаженням є актуальною проблемою. Метою дослідження є моделювання основних показників процесу вантажних перевезень з перевантаженням шляхом застосування методів теорії ймовірності [1]. Завдання дослідження - розробити математичну модель ТЛС вантажних перевезень з урахуванням динаміки процесів транспортного обслуговування виробництва на прикладі транспортування цукрових буряків.


Моделювання процесів вантажних перевезень під час збирання буряків ґрунтується на розгляді вантажоутворюючих (поле-А), вантажопоглинаючих (завод-С) і логістичних (В) пунктів, які представляються у вигляді графу станів ТЛС (рисунок).






Рисунок - Граф станів ТЛС, (1,4 – умовний зсув в обробці даних, хвл.) 


Застосовуючи до ТЛС правило Колмогорова, [2], та вводячи позначки ймовірності того, що: рз –завод (С, див.рис.) приймає буряки і черги на заводі немає; рП – підприємство (А) виробляє вантаж (йде збирання буряків); рСКЛ – на складі виробника є запас вантажу (буряків); рЛЦ – логістичний (В) центр  обробляє заявки на перевезення вантажу; рТЗ – транспорт везе вантаж, розробимо математичну модель у вигляді системи звичайних диференціальних рівнянь, яка характеризує ймовірність станів даної ТЛС:






Основною умовою – обмеженням, що накладається при вирішенні даної системи рівнянь, є відсутність на заводі черги на приймання вантажу, тобто за-вод готовий прийняти вантаж. Отже, в початковий момент часу при t=0, рЗ=1, а решта pi=0. Тоді опускаючи проміжні обчислення отримаємо математичну модель ТЛС у вигляді виразу для визначення ймовірності того, що завод приймає буряки і черги на заводі немає (рз)






Отримана модель дозволяє визначити оптимальні ймовірності знаходжен-ня ТЛС в робочому стані при перевантаженні.


Подальший напрямок розвитку тематики – виконання досліджень та прое-ктування автоматизованих робочих місць для операторів логістичних центрів ТЛС.


Список джерел


1. Вентцель Є.С. Дослідження операцій/Є.С. Вентцель. - М.: «Радянське радіо», 1972. - 552с.


2. Попов А.В. Вірогідне моделювання системи вантажоперевезень / А.В. Попов, Є.Р. Обрізанова, Є.Ю. Синебрюхова // Радіоелектронні та комп'ютерні системи. - 2012. - №1 (53). - С. 144-151.




 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В СФЕРУ КОМУНАЛЬНИХ РОЗРАХУНКІВ
24.10.2023 23:52
ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРИВАТНОМУ САДІВНИЦТВІ
24.10.2023 23:32
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ОЦІНКИ СПРОМОЖНОСТІ ПОКУПЦІВ
24.10.2023 23:20
АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМИ ПЕРВИННОЇ ДІАГНОСТІКИ ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ
24.10.2023 23:10
ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РІШЕНЬ В ПРОЦЕДУРІ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ
24.10.2023 22:53
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНУ ГАЛУЗЬ АГРОПРОМИСЛОВОГО ХОЗЯЙСТВА УКРАЇНИ
24.10.2023 20:45
АКТУАЛЬНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМИ ПІДБОРУ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
24.10.2023 20:39
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ДО ГАЛУЗІ ПРИВАТНОГО ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
24.10.2023 20:34
АЛГОРИТМ АНАЛІЗУ КЛІЄНТСЬКОГО ПОТОКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
23.10.2023 20:48
ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМУ XGBOOST ДЛЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ЧАСОВИХ РЯДІВ
23.10.2023 19:55




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.235 сек. / Mysql: 1396 (0.185 сек.)