:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ГАЛУЗІ :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ГАЛУЗІ
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ГАЛУЗІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ГАЛУЗІ

 
25.09.2023 19:06
Автор: Будим Максим Ігорович, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
[1. Економічні науки;]

У сучасному світі існують актуальні економічні питання. Сьогодні, в період економічної кризи, їх потрібно вирішувати шляхом нововведень в онлайн маркетингу готельно-ресторанного бізнесу.

Український ринок сфери послуг є одним із дуже великих і важливих напрямків економіки. Упродовж багатьох років виробилася стійка динаміка росту, яка могла б бути кращою, якби в Україні місцеві підприємства не стикалися з постійною необхідністю вирішувати ряд маркетингових проблем.

Високі витрати на рекламу, посилене регулювання, зміни у смаках і вимогах споживачів. Але основна проблема – конкуренція.

Нові ресторани, готелі, курорти створюються, але через деякий час частина з них не витримує і виходить із бізнесу. Конкуренція – сильна стимул-реакція для поліпшення роботи.

Через відсутність належної інформації та навчання компанії можуть розраховувати лише на власний досвід та креативність.

Для того, щоб підприємства готельно-ресторанного бізнесу мали можливість для успішного розвитку в майбутньому, потрібно розробити комплексну маркетингову стратегію.

У сфері послуг оф-лайн реклама має дуже низький коефіцієнт ефективності. Роздача листівок, банери та інша зовнішня реклама відходять на задній план. Сучасність вимагає нових рішень. Правильно налаштована таргетована реклама в Instagram або Facebook дасть можливість великій кількості потенційних гостей побачити фото та відео страв, напоїв, відчути атмосферу і навіть познайомитися з персоналом.

За допомогою створення мітки в Google maps можна легко дістатися до бажаного закладу, дізнатися, які місця є поблизу, знайти номер телефону, або зрозуміти чи підходить місце по концепту.

Важливим аспектом розвитку цієї галузі є оптимізація збору зворотного зв'язку й моніторинг відгуків. Необхідно спростити цей процес для клієнтів, щоб вони могли легко залишати свої коментарі.

Це мають бути відкриті соціальні мережі, доступні для коментарів веб сайти, а саме: TripAdvisor або Google Reviews, що допоможуть залучити більше відгуків і розширити видимість.

Також обов’язковим є постійний аналіз відгуків, ретельне відслідковування, як позитивних, так і негативних коментарів, із врахуванням яких розробляється план внесення подальших змін в роботі підприємства.

Менеджери знають, що вплив від неопрацьованих негативних відгуків у майбутньому призводить до втрати не тільки одного гостя, а також членів його сім’ї та близьких друзів, яким розкажуть про негативний досвід.

Для отримання більшої ефективності потрібно виділити ресурси на опрацювання відгуків, щоб не втрачати потенційні прибутки від незадоволених гостей.

З цим і пов'язаний останній етап – звітність і вдосконалення. На цьому етапі опрацьовані всі негативні аспекти, введені покращення щодо роботи закладу. Через врахування побажань створене більш приємне й індивідуалізоване обслуговування, виявлені проблеми, які шкодять закладу, створені нові можливості для оптимізації та покращення робочих процесів. Дослідження показують, що незадоволені клієнти готові піти в заклад наступного разу, якщо до них прислухаються і врахують їхні зауваження.

Така лояльність підприємств готельно-ресторанної галузі дає можливість здобути й зберегти більше постійних клієнтів, ніж організації, які уникають процесу оптимізації зворотного зв'язку.

У маркетинговій діяльності важливим є здійснення сегментації ринку, за допомогою якої реалізується головний принцип маркетингу – орієнтація на споживача.

Для сегментації використовуються наступні методи:

-географічний – для визначення походження клієнтів;

-демографічний – визначає вік, стать, сімейний стан;

-психографічний – описує стиль життя туристів;

-соціально-економічний – відображає рівень доходу, освіти;

-поведінкові методи – з’ясовують, чого прагнуть туристи, їхні мотиви, побажання щодо обслуговування.

Після використання вище наведених методів бізнес отримує можливість вибору перспективного цільового ринку.  допомагає краще задовольняти запити, сприяє оптимізації витрат на маркетинг, підвищує конкурентоздатність підприємства і дозволяє знизити ризики при проведенні маркетингових кампаній.

Готельно-ресторанна галузь – це велика частина економіки України, яка має перспективу на розвиток. Для підвищення ефективності маркетингового менеджменту туристичного підприємства необхідно постійно проводити дослідження ринку туристичних послуг, визначати ситуацію на ринку, виділяти прибуткові сегменти. Ефективно організована маркетингова діяльність дає можливість покращити ефективність роботи й поліпшити власну конкурентоспроможність.

Список використаних джерел:

1. Цвілий С.М., Кукліна Т.С., Зайцева В.М. «МАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ». 2023 http://eir.zntu.edu.ua/bitstream /123456789/9584/1/NP_Tsviliy.pdf

2. БОВШ , Л., БОСОВСЬКА , М., & РАСУЛОВА , А. «Стратегії диджитал-маркетингу в ресторанному бізнесі». 2022 http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/article/view/1569/1494

3. How to Get Customer Feedback in Restaurants https://www.reviewtrackers.com/blog/get-customer-feedback-restaurant/

4. Янчук Т. В.,  Любінчак К. Р, Вовколуп А. Ю. «ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ» 2020 http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/29_2020ua/37.pdf

___________________________________________________________________

Науковий керівник: Годя Іван Михайлович, кандидат економічних наук, доцент, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УТОЧНЕННЯ СУТНОСТІ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ ЯК БІЛЬШ ДОСКОНАЛОГО ІНСТРУМЕНТУ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ
28.09.2023 10:24
УКРАЇНСЬКЕ ВИНОРОБСТВО: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ЕКСПОРТНІ МОЖЛИВОСТІ
27.09.2023 20:28
ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
27.09.2023 19:51
ОСОБЛИВОСТІ ЕКПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
27.09.2023 19:29
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ У СУЧАСНОМУ ВИРОБНИЦТВІ
27.09.2023 13:38
КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТА ЙОГО РОЛЬ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.09.2023 12:01
ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
27.09.2023 11:41
РЕБРЕНДИНГ ЯК ВИХІД З КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ ПІД ЧАС ВІЙНИ
25.09.2023 21:57
КРЕДИТНІ СПІЛКИ НА РИНКУ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
25.09.2023 21:46
НЕДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
25.09.2023 21:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.175 сек. / Mysql: 1425 (0.136 сек.)