:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ

 
18.03.2023 21:25
Автор: Гура Антоніна Миколаївна, доктор філософії, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
[3. Педагогічні науки;]


Професійна педагогічна діяльність завжди спрямовується на організацію та реалізацію нововведень у освітньому просторі. Інновації чи нововведення не з’являються випадково і неочікувано, бо виникають у результаті цілої системи наукових пошуків, досягнень, аналізів й узагальнень педагогічного та методичного досвіду. Термін «інновації» можна розглядати в педагогіці як методи підвищення результатів освітнього процесу, що дієво змінюють способи навчальної праці та стилі учнівського мислення. 

Вивченням проблеми застосування інноваційних педагогічних методів у освітньому процесі займалися В. Беспалько, Н. Морева, А. Нісімчук, О. Пєхота, П. Підкасистий, Г. Селевко й ін. Серед інноваційних освітніх підходів є два визначальних їх типи – репродуктивної та проблемної орієнтації навчання. Н. Грицай вважає, що найбільш ефективними для є технології контекстного навчання, кейс-технології, проєкти, інтерактивні освітні технології, порт фоліо й інформаційно-комунікаційні технології [2].

Використання інноваційних методів навчання при вивченні біології формує практичні навички. Важливо після засвоєння таких методик або прийомів обов’язково їх обговорювати [1]. Ефективне формування професійної компетентності – це постійний зв’язок фахової діяльності з дослідницько-пошуковою й інноваційною роботою здобувачів освіти, в чому допомагають мережеві сервіси, даючи можливість удосконалювати самоосвітні навички в інформаційному середовищі [3].

Інноваційні методи доцільно застосовувати під час усіх етапів заняття, щоб активізувати учнівську увагу, відпрацювати отримані знання, покращити емоційний стан, підвищити продуктивність освітньої діяльності. Під час навчання біології оптимізуючи ми є такі інноваційні методи: критичне читання, діаграми Вена, інтелект-карти, ПОПС-формули, складання сенканів або хмар слів, ігрові інновації; проєктні методи; інноваційні методи застосування структурно-логічних схем. Учні стверджують, що такі технології значно допомагають засвоювати біологічний матеріал.

Результати педагогічних спостережень дозволяють зазначити, що інноваційні методи забезпечують ефективність формування компетентнісного потенціалу під час уроків біології, сприяють мотивації й активізації діяльності здобувачів освіти, залучають їх до дослідницької та практично спрямованої роботи. 

Список використаних джерел:

1. Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Діяльність. Зворотний зв’язок. Ідеальність: посібник для вчителя. 13-е видання. Харків: Основа, 2018. 112 с.

2. Грицай Н. Б. Сучасні технології навчання у методичній підготовці майбутніх учителів біології. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (4–5 березня 2014 року, м. Суми). Ч. 1. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014.С. 40-48.

3. Романишина О. Я., Островська Н. Д., Маланюк Н. Б. Використання сервісів Google у підготовці майбутніх фахівців. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання : досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції з нагоди святкування 30-річчя кафедри інформатики та методики її навчання, 8-9 листопада 2018. № 2. С. 239-241.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ
28.02.2023 16:26
МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
18.03.2023 23:29
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
17.03.2023 11:05
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
17.03.2023 10:31
ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ
16.03.2023 20:42
ЕФЕКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДІВЧАТ ПРОТЯГОМ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ У ВІЙСЬКОВІЙ АКАДЕМІЇ
16.03.2023 16:26
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
02.03.2023 12:46
РОЛЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
02.03.2023 12:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.242 сек. / Mysql: 1425 (0.192 сек.)