:: ECONOMY :: ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ :: ECONOMY :: ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА ЯКІСТЬ ОСВІТИ

 
16.03.2023 20:42
Автор: Шулепа Світлана Георгіївна, Івано-Франківський національний медичний університет, Фаховий медичний коледж; Яремій Софія Іванівна, кандидат фізико-математичних наук, Івано-Франківський національний медичний університет, Фаховий медичний коледж; Лісовська Світлана Андріївна, Івано-Франківський національний медичний університет, Фаховий медичний коледж; Павлюк Ігор Ростиславович, Івано-Франківський національний медичний університет, Фаховий медичний коледж
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0002-3310-4231 Svitlana Shulepa

ORCID: 0000-0001-6235-0370 Sofiya Yaremiy

ORCID: 0000-0002-8314-0564 Svitlana Lisovska

ORCID: 0000-0001-8617-7736 Ihor Pavliuk 

У сучасному світі рівень та якість життя людини так чи інакше залежить від її освіченості. Якісна освіта  ̶  внесок в успішне майбутнє. Дуже важливо, щоб отримані знання здобувачем освіти були високого рівня. Попри те, що українська освіта, особливо в галузі охорони здоров’я, вважається однією з найкращих у світі, Covid 19 та війна в Україні привнесли нові виклики. Всі навчальні заклади нашої країни змушені були шукати способи навчання, альтернативні аудиторним.

Дистанційне навчання в теперішній непростий час відіграє одну із провідних ролей в навчальному процесі. Так, онлайн навчання має свої недоліки: окрім технічних моментів, пов’язаних з відсутністю гаджета чи інтернету [1], це фізичне відокремлення від однолітків та викладачів, зменшення комунікації та важливих соціальних взаємодій. 

Проте, дослідження, які зосереджувалися на онлайн-комунікації в освіті [2], зокрема впливу онлайн-навчання на спілкування, продемонстрували, що онлайн-комунікація, як правило, призводить до більш збалансованого спілкування, ніж особиста взаємодія, зважаючи на менше домінування комунікабельніших осіб. Це дає можливість інтровертам краще проявити себе в онлайн-середовищі. Молоде покоління дуже швидко адаптується до нових умов навчання.

Деякі дослідження ДСЯОУ показали, що освітній процес в умовах дистанційного навчання недостатньо гнучкий та обмежений у видах діяльності [1]. Однак, можна виділити кілька позитивних аспектів дистанційного навчання:

- Гнучкість. Можливість студентам навчатися у зручний для них час та місце, що може бути особливо важливим для тих, хто має зайнятий графік.

- Доступність. Студенти з різних місць можуть мати рівноцінний доступ до освіти, до користування онлайн-бібліотеками, журналами та іншими ресурсами.

- Інтерактивність. Багато дистанційних курсів з математики, інформатики та фізики мають інтерактивні елементи, такі як відеоуроки, тестування та інші інтерактивні матеріали.

- Нові технології. Дистанційне навчання може включати в себе використання новітніх технологій, таких як віртуальна реальність та інші.

Під час дистанційного навчання у фаховому медичному коледжі викладачі фізики, математики та інформатики докладають усіх зусиль, щоб предмети викладалися в повному обсязі, не пропускаючи нічого важливого: ні лекцій, ні лабораторних робіт, ні практичних занять. 

Фаховий медичний коледж ІФНМУ працює на платформі Microsoft Teams. Викладачі коледжу ІФНМУ особливу увагу звертають на те, що використання цих сервісів розглядається як засіб підвищення якості навчання. При поясненні матеріалу викладач активно використовує дошку «white board», яка дає можливість інтерактивно працювати зі студентами.

 Крім цього застосунок Microsoft Teams має наступні можливості [3]:

1) пошук електронних матеріалів за списком посилань; 

2) перегляд навчальних матеріалів; 

3) короткий опис навчальних фільмів; 

4) тестові завдання до запропонованих навчальних матеріалів; 

5) можливість зберігати запропоновані матеріали. 

Інтернет надає доступ до приголомшливої різноманітної інформації. Використовуємо також Базу ресурсів освітньої платформи info@umity.in.ua, яка полегшує підготовку до занять з дисциплін «Математика», «Інформатика», «Фізико-астрономічний модуль». Вона містить посилання на відео, дидактичні матеріали, наочність за класами, предметами й темами згідно чинних навчальних програм. 

У фаховому медичному коледжі ІФНМУ сформована база тестових завдань по курсах для дисциплін «Математика», «Інформатика», «Фізико-астрономічний модуль». Вона містить як тестування по темах, так і контрольні тестування. Студенти проходять тестування за посиланням. Результати проходження тестування автоматично зберігаються в електронних журналах. Щоб уникнути ризиків академічної недоброчесності студенти надсилають викладачу копії розв’язків завдань, що дає можливість об’єктивно оцінити студента.

Важливо інтегрувати активні, інтерактивні методи навчання студентів, завдяки яким можна створювати умови для формування в студентів навичок самоосвіти.

Отже, навчання – це складний процес, що потребує умілого, конструктивного управління. При розумному підході використання онлайн можливостей дистанційна освіта мало чим поступатиметься офлайн навчанню.

Список використаних джерел:

1. https://sqe.gov.ua/u-selakh-mayzhe-vdvichi-menshe-uchniv-mayut//

2. Clint Wayne Moloney, Helen Sara Farley Digital skills in healthcare practice. Building Professional Nursing Communication. ̶ Cambridge University Press. 2015. ̶ pp.155-181.

3. https://ifnmu.edu.ua/uk/studentam/dystantsiine-navchannia 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА ЗАСУДЖЕНИХ АЛБАНІЇ
28.02.2023 16:26
МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ
18.03.2023 23:29
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ
18.03.2023 21:25
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
17.03.2023 11:05
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ
17.03.2023 10:31
ЕФЕКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЗМІСТОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДІВЧАТ ПРОТЯГОМ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ У ВІЙСЬКОВІЙ АКАДЕМІЇ
16.03.2023 16:26
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
02.03.2023 12:46
РОЛЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
02.03.2023 12:22




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.196 сек. / Mysql: 1425 (0.153 сек.)