:: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ :: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
:: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 
16.03.2023 19:26
Автор: Самохвалова Ірина Юріївна, доктор філософії, доцент кафедри фізичного виховання, Сумський національний аграрний університет; Чмут Анастасія Василівна, студентка, Сумський національний аграрний університет
[15. Фізичне виховання та спорт;]


Здоров’я  студентської молоді – найважливіша передумова її всебічного гармонійного розвитку, активної життєдіяльності, успішного навчання, майбутньої високопродуктивної праці, особистого добробуту та сімейного щастя. Дефініція здоров’я містить в собі засоби збереження та розвитку біологічних, фізіологічних, психологічних можливостей людини.

Фізичне здоров’я  дослідники визначають, як рівень фізичного стану організму, в основі якого лежить фізична підготовленість, оптимальний функціональний стан серцево-судинної системи як універсальний індикатор адаптаційних можливостей цілісного організму [3;4].

Г. Грибан зазначає, що “здоров’ям студентів можна і треба управляти шляхом організації і реалізації впливів, які спрямовані на збереження і зміцнення, насамперед, фізичного здоров’я” [2].

Для ефективного управління  процесом фізичного виховання, збереження здоров’я та забезпечення високої працездатності  студентської молоді необхідні певні знання та якісне оперативне й доступне оцінювання стану власного здоров’я. Для цього повинні бути розроблені досить прості у використанні методики оцінювання стану здоров’я, які не потребують тривалих обстежень і мають бути доступними як для викладачів, так і студентів. Одним і з таких шляхів є самооцінка студентів стану власного здоров’я [1].

Мета  дослідження – провести аналіз  показників  оцінювання стану власного здоров’я студентів. 

Дослідження проводилися в Сумському національному аграрному університеті. Було обстежено 78 студентів факультетів харчових технологій  та біолого - технологічного факультету. Для оцінювання стану здоров’я студентів використовувалися критерії, які оцінювалися за  5-бальною системою: 

- рівень фізичного розвитку, фізичної працездатності та фізичної підготовленості; 

-  відсутність спадкових, хронічних та інших захворювань; 

- відсутність  головного болю, болю в суглобах, спині, внутрішніх органах;

- робота аналізаторів (слух, зір, координація тощо); 

- апетит, сон, настрій, самопочуття, задоволення життям; 

- відсутність захворювань під час обстеження лікарем[2] 

Студенти, які отримали середній бал 5 мали, згідно з опитувальником ідеальний стан здоров’я, менше ніж п’ять до 4 – добрий, менше ніж чотири до 3 - задовільний, менше ніж три до 2- поганий, менше ніж два до 1 - дуже поганий. 

Отримані результати дослідження показують, що відповідно до визначених критеріїв 5,45% студентів - технологів визначають стан свого здоров’я, як “ідеальний”; 33,86% оцінюють його, як “добрий”; 41,98% здобувачів освіти вважають, що стан їх здоров’я “задовільний”; 16,05% - вказують на “поганий” стан здоров’я, а 2, 66% - на “дуже поганий”(Рис.1)





Рис.1. Оцінка стану власного здоров’я студентів аграрного університету

Отже, дане дослідження демонструє, що переважна більшість студентів аграрного університету оцінюють стан свого здоров’я, як “добрий” та “задовільний”; 18,71%, з опитаних студентів визначають його, як “поганий” та “дуже поганий”. На нашу думку, результати самооцінки стану здоров’я здобувачів вищої освіти потрібно враховувати під час розробки сучасних здоров’язбережувальних  технологій у фізичному вихованні. 

Список використаних джерел

1. Білецька В., Семененко В., Завальнюк В. Самооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Спортивна наука і здоров’я людини. 2021. №2(6). С. 87 - 98.

2. Грибан Г. Оцінка стану здоров’я студентів в навчальному процесі з фізичного виховання. Молода спортивна наука України.2011. Т.4. С.25 - 29.

3. Поташнюк Р., Поташнюк І., Іванова Г. Напрями оптимізації фізкультурно-оздоровчої роботи учнівської та студентської молоді. Вісник Технологічного університету Поділля. Хмельницький, 2002. № 5. Ч. 3 (48). С. 27–30.

4. Самохвалова І. Ю., Харченко С. М., Матлаш В. А., Ліфінцев І. Д. Оптимізація показників фізичного здоров’я студенток аграрного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка.  Чернігів: ЧНПУ, 2016. Вип. 136.  С. 198 - 




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ВИТРИВАЛОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ СПОРТИВНОГО ОРІЄНТУВАННЯ
18.03.2023 23:51




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.198 сек. / Mysql: 1415 (0.157 сек.)