:: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ :: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
:: ECONOMY :: САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 6



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

САМООЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 
16.03.2023 19:26
Автор: Самохвалова Ірина Юріївна, доктор філософії, доцент кафедри фізичного виховання, Сумський національний аграрний університет; Чмут Анастасія Василівна, студентка, Сумський національний аграрний університет
[15. Физическое воспитание и спорт;]


Здоров’я  студентської молоді – найважливіша передумова її всебічного гармонійного розвитку, активної життєдіяльності, успішного навчання, майбутньої високопродуктивної праці, особистого добробуту та сімейного щастя. Дефініція здоров’я містить в собі засоби збереження та розвитку біологічних, фізіологічних, психологічних можливостей людини.

Фізичне здоров’я  дослідники визначають, як рівень фізичного стану організму, в основі якого лежить фізична підготовленість, оптимальний функціональний стан серцево-судинної системи як універсальний індикатор адаптаційних можливостей цілісного організму [3;4].

Г. Грибан зазначає, що “здоров’ям студентів можна і треба управляти шляхом організації і реалізації впливів, які спрямовані на збереження і зміцнення, насамперед, фізичного здоров’я” [2].

Для ефективного управління  процесом фізичного виховання, збереження здоров’я та забезпечення високої працездатності  студентської молоді необхідні певні знання та якісне оперативне й доступне оцінювання стану власного здоров’я. Для цього повинні бути розроблені досить прості у використанні методики оцінювання стану здоров’я, які не потребують тривалих обстежень і мають бути доступними як для викладачів, так і студентів. Одним і з таких шляхів є самооцінка студентів стану власного здоров’я [1].

Мета  дослідження – провести аналіз  показників  оцінювання стану власного здоров’я студентів. 

Дослідження проводилися в Сумському національному аграрному університеті. Було обстежено 78 студентів факультетів харчових технологій  та біолого - технологічного факультету. Для оцінювання стану здоров’я студентів використовувалися критерії, які оцінювалися за  5-бальною системою: 

- рівень фізичного розвитку, фізичної працездатності та фізичної підготовленості; 

-  відсутність спадкових, хронічних та інших захворювань; 

- відсутність  головного болю, болю в суглобах, спині, внутрішніх органах;

- робота аналізаторів (слух, зір, координація тощо); 

- апетит, сон, настрій, самопочуття, задоволення життям; 

- відсутність захворювань під час обстеження лікарем[2] 

Студенти, які отримали середній бал 5 мали, згідно з опитувальником ідеальний стан здоров’я, менше ніж п’ять до 4 – добрий, менше ніж чотири до 3 - задовільний, менше ніж три до 2- поганий, менше ніж два до 1 - дуже поганий. 

Отримані результати дослідження показують, що відповідно до визначених критеріїв 5,45% студентів - технологів визначають стан свого здоров’я, як “ідеальний”; 33,86% оцінюють його, як “добрий”; 41,98% здобувачів освіти вважають, що стан їх здоров’я “задовільний”; 16,05% - вказують на “поганий” стан здоров’я, а 2, 66% - на “дуже поганий”(Рис.1)





Рис.1. Оцінка стану власного здоров’я студентів аграрного університету

Отже, дане дослідження демонструє, що переважна більшість студентів аграрного університету оцінюють стан свого здоров’я, як “добрий” та “задовільний”; 18,71%, з опитаних студентів визначають його, як “поганий” та “дуже поганий”. На нашу думку, результати самооцінки стану здоров’я здобувачів вищої освіти потрібно враховувати під час розробки сучасних здоров’язбережувальних  технологій у фізичному вихованні. 

Список використаних джерел

1. Білецька В., Семененко В., Завальнюк В. Самооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Спортивна наука і здоров’я людини. 2021. №2(6). С. 87 - 98.

2. Грибан Г. Оцінка стану здоров’я студентів в навчальному процесі з фізичного виховання. Молода спортивна наука України.2011. Т.4. С.25 - 29.

3. Поташнюк Р., Поташнюк І., Іванова Г. Напрями оптимізації фізкультурно-оздоровчої роботи учнівської та студентської молоді. Вісник Технологічного університету Поділля. Хмельницький, 2002. № 5. Ч. 3 (48). С. 27–30.

4. Самохвалова І. Ю., Харченко С. М., Матлаш В. А., Ліфінцев І. Д. Оптимізація показників фізичного здоров’я студенток аграрного університету. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка.  Чернігів: ЧНПУ, 2016. Вип. 136.  С. 198 - 




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ВИТРИВАЛОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ СПОРТИВНОГО ОРІЄНТУВАННЯ
18.03.2023 23:51




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.240 сек. / Mysql: 1425 (0.188 сек.)