:: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES» :: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
:: ECONOMY :: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»

 
12.12.2022 20:07
Автор: Туренко Наталія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
[3. Педагогічні науки;]


Дошкільний вік  являє собою період, в якому діти набувають необхідних знань, умінь, навичок, які у подальшому вдосконалюються і виступають  базою для розвитку та соціалізації дітей. Саме в цей період педагоги ЗДО, вчителі-логопеди та батьки значну увагу звертають на формування та розвиток мовлення дітей. Одним із видів мовлення,  розвиток якого  вимагає багато різноманітних засобів та часу, - зв’язне мовлення. Монологічне мовлення, яке є його складовою, формує у дошкільника вміння самостійно висловлювати свої думки, відображати у власних висловах зв’язки між предметами та явищами, уточнювати знання і уявлення про явища та навколишній світ. Відносно новою технологією, спрямованою на розвиток монологічного мовлення, в основі якої лежить ігрова діяльність є «Story cubes».

В основі  «Story cubes» лежить маркетинговий прийом storytelling (від англ. story — «історія» и to tell — «розказувати») який був використаний головою міжнародної компанії Armstrong International Девидом Армстронгом. 

Мета «Story cubes» -  збагачення словника дітей, розвиток уміння складати розповіді. У грі приймають участь дорослий (батьки, вихователь, логопед) та діти (1-5 дітей). Матеріал- 9 (12) кубиків із зображенням  тварин, одягу, явищ природи, овочів, фруктів тощо.





Варіантів гри може бути декілька:

1. Одна дитина бере 3-4 кубики, перемішує їх у долонях, кидає на стіл, роздивляється зображення на сторонах кубика і складає за ними розповідь. Дозволяється розкладання зображень у вільному порядку.

2. Дитина бере образу усі кубики в долоні, перемішує, кидає на стіл і складає розповідь із урахуванням запитань інших дітей, які беруть участь у грі і чекають своєї черги для ходу.

3. Одна дитина бере один кубик, кидає його на стіл і починає свою розповідь з того зображення, яке намальовано на лицьовій стороні кубика. Потім, інші діти кидають кубики та продовжують розповідь не змінюючи її ідеї.

Для дітей із порушеннями мовлення, у яких в процесі гри може виникнути труднощі,  з’являється потреба в уточненні та спрощенні завдань. Цього можна досягти  орієнтуючи їх на обов’язкову наявність складових розповіді – вступ, основна частина та висновки. Для спрямування мислення дитини у створенні вступної частини розповіді, можна запропонувати підказки:

- Якось жабенятко…..

- Багато років тому…

- Минулого літа

- Сталося це під час подорожі;

При складанні основної частини, де висвітлюється основний сюжет, корисними будуть навідні запитання:

- Що трапилось з головним героєм  розповіді?

- Що він знайшов?

- Кого зустрів?

- Як він планує це використати?

- У кого попросить допомогу?

Заключна частина, яка потребує розв’язання певної проблеми та формулювання висновків, також потребує допоміжних запитань:

- Що вдалося зробити головному герою?

- Хто йому допоміг?

- Чи досягнуто мети подорожі? Тощо

Отже, використання «Story cubes» у корекційно-розвитковій роботі з  дітьми дошкільного віку, що мають порушення мовлення,  сприятиме  розвитку   уваги, пам’яті, уяви, мислення, словникового запасу, вмінню грати в команді та дотримуватись правил гри, комунікувати з дорослими та однолітками. Дошкільники набуватимуть тих умінь і навичок, які їм будуть корисними  для подальшого навчання у школі.

Список використаних джерел:

1. Story dise - https://davebirss.com/storydice-creative-story-ideas

2. Rory’s Story Cubes https://gamewright.com/product/Rorys-Story-Cubes

3. Кубики історій https://doshkilnyk.in.ua/category/teoretychnyj-material




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЛЕКЦІЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ВІДМІНИТИ ЧИ ЗАЛИШИТИ?
21.12.2022 19:18
MODERN ASPECTS OF INTERNATIONALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS
21.12.2022 15:53
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК АКАДЕМІЧНА ДИСЦИПЛІНА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
20.12.2022 16:47
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
19.12.2022 21:45
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ
19.12.2022 18:50
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
19.12.2022 12:00
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ «НАВЧАННЯ ЗА СТАНЦІЯМИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
16.12.2022 18:14
АДЕКВАТНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
16.12.2022 17:23
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
15.12.2022 15:58
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
13.12.2022 05:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1425 (0.177 сек.)