:: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ

 
27.10.2021 19:59
Автор: Бєлова Алла Іванівна, доктор економічних наук, Інститут інноваційної освіти КНУБА; Кернішнюк Ганна Володимирівна, магістр, Міжрегіональна академія управління персоналом при МАУП
[Психологія і педагогіка]

Реалії сьогодення свідчать про необхідність якісної підготовки кадрового складу, що вміють створювати умови й психологічну атмосферу задля сприятливого клімату в колективі та реалізації стратегії господарюючого суб’єкта. Наразі, вирішення проблеми ефективності керування персоналом сьогодні постає доволі гостро.

Висування на керівні й організаторські посади, як правило, обумовлено високим рівнем оволодіння психологічними навичками, при чому багато управлінського персоналу отримало свою посаду завдяки, насамперед, своїм професійним навичкам, а не лідерським якостям або вираженим здатностям до управлінської діяльності.

Однак у міру просування по службових сходах усе більш важливими для ефективної професійної діяльності стають навички й уміння розробляти, приймати та реалізовувати управлінські рішення, оцінювати ефективність діяльності підлеглих, підбір висококваліфікованих співробітників для реалізації цілей організації.

Специфіка керування в будь якій організації полягає, насамперед, у тому що, впливаючи на підлеглих, менеджер впливає на якість виконання робіт чи наданні послуг, а значить на їх психологічний стан.

Наслідками неправильного, з психологічної точки зору, керування можуть бути: халатне відношення підлеглих до роботи, конфлікти в колективі, недовіра один до одного та ін. Все це неминуче призводить до зниження рівня виконуваних робіт і кінцевого результату діяльності організації.

Тому, дуже важливо, щоб менеджери вміли не тільки чітко ставити завдання, ефективно їх доводити до виконавців, а також в повній мірі виконувати свої прямі адміністративні обов'язки. Адже керівником прийнято називати фахівця за знання, що використовує, досвід, інтелект і мотиви поведінки підлеглих задля досягнення цілей організації, тобто виконання роботи чужими руками.

Очевидно, що робота керівника базується на керуванні трудовими ресурсами організації, і тому для ефективної роботи він повинен мати необхідні особисті якості, професійні здібності та здатності до управлінської діяльності, знати засоби впливу й стилі поведінки, які будуть найбільш ефективними для направлення зусиль підлеглих задля досягнення цілей організації.

Проблема бачиться в тому, що існує невідповідність між наявним рівнем психологічної компетентності керівників середньої ланки, розвитку їхніх особистісних якостей, управлінських здатностей, знань, навичок, вмінь і сучасних вимог до них.

Наразі, сучасна психологія керування розглядає прояви особистості не просто в соціальній групі, а найважливіші її різновиди – в організації; точніше, її цікавить результат, отриманий від різноманіття взаємин особистості в організації, насамперед по вертикалі. 

Таким чином, головна сфера психології керування – дослідження всієї складності проявів участі особистості в управлінських відносинах, управлінській діяльності, а для психології керування важливими є знання саме про структуру особистості як керівника так і підлеглого.

Список використаних джерел:

1. Корнилова Т. В. Экспериментальная психология / Т. В. Корнилова. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 381 с. 5.

2. Кравчук С. Л. Експериментальна психологія: теорія і практика психологічного експерименту: підручник / С. Л. Кравчук. – К.: «Київський університет», 2008. – 287 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОВА КУЛЬТУРА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПРАВОВОГО ВАКУУМУ
27.10.2021 22:13
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА, ОРГАНІЗАЦІЯ І ПЛАНУВАННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА»
27.10.2021 22:09
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ГАРНІТУРИ CLASSVR НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
27.10.2021 20:31
ФОТОСЕСІЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА САМООЦІНКУ ЖІНКИ
27.10.2021 20:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.225 сек. / Mysql: 1396 (0.176 сек.)