:: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 6



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕНЕДЖЕРА НА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ

 
27.10.2021 19:59
Автор: Бєлова Алла Іванівна, доктор економічних наук, Інститут інноваційної освіти КНУБА; Кернішнюк Ганна Володимирівна, магістр, Міжрегіональна академія управління персоналом при МАУП
[Психология и педагогика]

Реалії сьогодення свідчать про необхідність якісної підготовки кадрового складу, що вміють створювати умови й психологічну атмосферу задля сприятливого клімату в колективі та реалізації стратегії господарюючого суб’єкта. Наразі, вирішення проблеми ефективності керування персоналом сьогодні постає доволі гостро.

Висування на керівні й організаторські посади, як правило, обумовлено високим рівнем оволодіння психологічними навичками, при чому багато управлінського персоналу отримало свою посаду завдяки, насамперед, своїм професійним навичкам, а не лідерським якостям або вираженим здатностям до управлінської діяльності.

Однак у міру просування по службових сходах усе більш важливими для ефективної професійної діяльності стають навички й уміння розробляти, приймати та реалізовувати управлінські рішення, оцінювати ефективність діяльності підлеглих, підбір висококваліфікованих співробітників для реалізації цілей організації.

Специфіка керування в будь якій організації полягає, насамперед, у тому що, впливаючи на підлеглих, менеджер впливає на якість виконання робіт чи наданні послуг, а значить на їх психологічний стан.

Наслідками неправильного, з психологічної точки зору, керування можуть бути: халатне відношення підлеглих до роботи, конфлікти в колективі, недовіра один до одного та ін. Все це неминуче призводить до зниження рівня виконуваних робіт і кінцевого результату діяльності організації.

Тому, дуже важливо, щоб менеджери вміли не тільки чітко ставити завдання, ефективно їх доводити до виконавців, а також в повній мірі виконувати свої прямі адміністративні обов'язки. Адже керівником прийнято називати фахівця за знання, що використовує, досвід, інтелект і мотиви поведінки підлеглих задля досягнення цілей організації, тобто виконання роботи чужими руками.

Очевидно, що робота керівника базується на керуванні трудовими ресурсами організації, і тому для ефективної роботи він повинен мати необхідні особисті якості, професійні здібності та здатності до управлінської діяльності, знати засоби впливу й стилі поведінки, які будуть найбільш ефективними для направлення зусиль підлеглих задля досягнення цілей організації.

Проблема бачиться в тому, що існує невідповідність між наявним рівнем психологічної компетентності керівників середньої ланки, розвитку їхніх особистісних якостей, управлінських здатностей, знань, навичок, вмінь і сучасних вимог до них.

Наразі, сучасна психологія керування розглядає прояви особистості не просто в соціальній групі, а найважливіші її різновиди – в організації; точніше, її цікавить результат, отриманий від різноманіття взаємин особистості в організації, насамперед по вертикалі. 

Таким чином, головна сфера психології керування – дослідження всієї складності проявів участі особистості в управлінських відносинах, управлінській діяльності, а для психології керування важливими є знання саме про структуру особистості як керівника так і підлеглого.

Список використаних джерел:

1. Корнилова Т. В. Экспериментальная психология / Т. В. Корнилова. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 381 с. 5.

2. Кравчук С. Л. Експериментальна психологія: теорія і практика психологічного експерименту: підручник / С. Л. Кравчук. – К.: «Київський університет», 2008. – 287 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРАВОВА КУЛЬТУРА ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ ПРАВОВОГО ВАКУУМУ
27.10.2021 22:13
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА, ОРГАНІЗАЦІЯ І ПЛАНУВАННЯ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА»
27.10.2021 22:09
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ГАРНІТУРИ CLASSVR НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
27.10.2021 20:31
ФОТОСЕСІЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА САМООЦІНКУ ЖІНКИ
27.10.2021 20:17




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.254 сек. / Mysql: 1425 (0.2 сек.)