:: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ :: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ
:: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ

 
23.06.2020 19:24
Автор: Дмитрієва Оксана Іллівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Транспортна інфраструктура є невід'ємним компонентом будь-якої соціально-економічної системи. Внаслідок цього транспортно-інфраструктурне облаштування є першочерговим завданням поряд з іншими процесами.

Виникнення транспортної інфраструктури обумовлено об'єктивними процесами в поділі праці та спеціалізації виробничо-господарської діяльності економічних суб'єктів і є підсумком структурних змін в економіці та соціальній сфері, що викликало потребу створення певної транспортної системи, яка погоджує між собою результати процесу поділу праці та структуроутворення і компенсує витрати роз'єднання виробництва.

Розглядаючи соціально-економічну природу і сутність транспортної інфраструктури, варто звернути увагу на особливості її функціонування і розвитку на різних рівнях соціально-економічної системи, тому що на кожному з рівнів вона має властиву тільки даному рівню спрямованість, але при цьому транспортні інфраструктури різних рівнів соціально-економічної системи перебувають у певному взаємовідношенні підпорядкування. 

Так, виробничо-орієнтована, соціально-орієнтована і внутрішньогалузева спрямованість передбачає створення загальних умов підтримки процесу матеріального виробництва і соціальної сфери, а територіально, державно-орієнтована і міждержавна спрямованість – створення загальних умов, необхідних не тільки для підтримки процесу виробництва, але і відтворення його факторів (рис 1). 




Необхідно відзначити, що між поняттями транспортної  інфраструктури на різних рівнях соціально-економічної системи існують відмінності – транспортна інфраструктура господарюючих суб'єктів і галузей народного господарства є невід'ємною частиною їх основних виробничих фондів, тоді як транспортна інфраструктура мезо- (регіональна), макро- і мегарівня є невід'ємною частиною простору соціально-економічної системи даного рівня.

Список використаних джерел:

1. Рогозян Ю.С. Теоретико-методичні підходи до формування організаційно-управлінського потенціалу регіону. Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка». 2015. № 3(2). Т. 18. С. 64–69.

2. Beyzatlar M., Karacal M. & Yetkiner H. (2014) Granger-causality between transportation and GDP: a panel data approach, available at: https://www.researchgate.net/publication/261106480_Granger-causality_between transportation_and_GDP_A_panel_data_approach



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
24.06.2020 21:47




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.299 сек. / Mysql: 774 (0.259 сек.)