:: ECONOMY :: РОЛЬ ТА АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА :: ECONOMY :: РОЛЬ ТА АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
:: ECONOMY :: РОЛЬ ТА АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ ТА АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

 
26.09.2019 17:05
Автор: Гринчук Діана Русланівна, студентка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Одним з найважливіших завдань Уряду на сьогоднішній день є забезпечення сприятливих умов для ведення малого та середнього підприємництва, адже прозорість створення бізнесу – це важливий крок на етапі до залучення як внутрішніх, так іноземних інвестицій в економіку та поштовх до зростання ВВП країни. Тому Міністерство економічного розвитку України прикладає чималі зусилля у цій сфері, які спрямовані на підвищення позиції нашої держави у рейтингу Doing Business. 

Головні заходи, які спрямовані на зростання України у рейтингу Doing Business впроваджуються у рамках практик якісного та ефективного державного регулювання, що був затверджений розпорядженням КабМіну України від 16.12.2015 № 1406. Зокрема, Мінекономрозвитку разом з Офісом ефективного регулювання (BRDO) для підприємців розробило спеціальні бізнес-кейси. За допомогою цього електронного інструменту, відповівши на перелік запитань, користувач отримує свій власний check-list завдань, тобто перелік потрібних документів, установи куди звертатись і т.п. Крім того, було розроблено "онлайн АРВ"  - це онлайн-форма, що допоможе власникам бізнесу та держслужбовцям провести якісний та ефективний аналіз регуляторного впливу для підготовки проекту регуляторного акту [1]. На платформі ефективного регулювання розміщені також допоміжні інструменти такі як онлайн-калькулятори, М-Тест, роз’яснювальні та методичні матеріали, статистика тощо.

11 вересня Верховною Радою України було прийнято законопроект №1059 «Про стимулювання інвестиційної діяльності України», який дасть змогу нашій державі увійти в топ-30 світового рейтингу Doing Business. Він передбачає покращення та оптимізацію процесуального законодавства; скасування сплати пайового внеску в обов’язковому порядку, механізм оплати якого є неякісним та призводить до корупції та зловживань з боку замовників будівництва; додаткові інструменти захисту прав та інтересів міноритарних інвесторів [2].

Поряд з реалізацією регуляторної політики зусилля Уряду спрямовані на дерегуляцію, яка передбачає скасування надлишкових регуляторних лімітів та неефективних процедур контролю, скасування надмірного ліцензування, застарілих систем сертифікації, моніторингу, здійснення експертиз та інших обмежень для бізнесу. Після скасування низки непотрібних регуляторних обмежень та недіючих процедур, буде зменшено адміністративний тиск на бізнес, проведена ефективна боротьба проти корупції, а також бізнес отримає можливість зосередитись на своїй головній діяльності [3, с.73]. 

Також суб’єкти середнього та малого підприємництва, мають змогу отримати державну допомогу, зазвичай у формі кредитів з пільговими умовами виплат, гарантій та грантів, а також зниження сукупного розміру відсоткової ставки та плати за користування гарантією. Сукупний розмір державної допомоги незалежно від її форми та джерел не повинен перевищувати за трирічний період суму, еквівалентну 200 тисячам євро за офіційним валютним курсом НБУ на останній день фінансового року. 

Отже, політика Уряду у сфері розвитку підприємництва спрямована на покращення інвестиційно-інноваційного клімату та забезпечення простоти ведення бізнесу. Це сприятиме зростанню кількості робочих місць, підвищення ВВП країни, розвитку конкурентоспроможності та економіки у цілому.

Список використаних джерел:

1. Платформа ефективного регулювання PRO. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://tools.regulation.gov.ua/arv

2. Спілка українських підприємців СУП. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://sup.org.ua/uk/news/306

3. Державне та регіональне управління: навч. посіб. / [С. І. Архієреєв].–: НТУ «ХПІ», 2018. – 130 с. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/37793/1/Book_2018_Arkhiiereiev_Derzh_ta_rehion_upravlinnia.pdf



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНИМИ ФІНАНСОВИМИ ПОТРЕБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ВИРОБНИЧИХ СТРУКТУР
26.09.2019 14:06
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
23.09.2019 18:55
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК
23.09.2019 18:46
СПЕЦИФІКА І СТРУКТУРА MICE-ТУРИЗМУ
17.09.2019 14:47




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.618 сек. / Mysql: 774 (0.537 сек.)