:: ECONOMY :: СПЕЦИФІКА І СТРУКТУРА MICE-ТУРИЗМУ :: ECONOMY :: СПЕЦИФІКА І СТРУКТУРА MICE-ТУРИЗМУ
:: ECONOMY :: СПЕЦИФІКА І СТРУКТУРА MICE-ТУРИЗМУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СПЕЦИФІКА І СТРУКТУРА MICE-ТУРИЗМУ

 
17.09.2019 14:47
Автор: Язіна Вікторія Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародних відносин, регіональних студій та туризму, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Структура ділового туризму виділяє два сегменти, такі як 1) класичні ділові поїздки (КДП) і 2) MICE. Ці два сегменти ділового туризму розрізняються своєю сутністю та формальними ознаками. КДП – це організація «роботи на виїзді», тобто відрядження з конкретними службовими цілями для реалізації бізнес-функцій компанії або фірми, а також поїздки з метою підписання нових контрактів у сфері бізнесу. MICE об’єднує низку заходів, які необхідні для «обслуговування» бізнес діяльності організації (обмін досвідом, презентація товарів і послуг, підготовка майбутніх договорів тощо), або здійснення допоміжних функцій (мотивація співробітників тощо). Цільові відмінності здійснюються і у специфіці організації КДП і MICE-поїздок: а) концепція поїздки у сфері MICE значно складніша, ніж концепція КДП; б) для організації MICE-поїздки, як правило, запрошуються спеціальні компанії-організатори; в) на відміну від КДП, розрахованої на невелике число учасників (вона може бути й індивідуальною), MICE-заходи збирають, як правило, широке коло осіб.

Англійський термін-абревіатура MICE складається з перших літер англійських слів: «Meetings» – М (зустрічі), «Incentives» – I (інсентив-заходи), «Conventions» – С (конференції), «Exhibitions» – Е (виставки) [1].

MICE-туризм включає ділові поїздки (відрядження), конгресово-виставковий та інсентив-туризм, проведення подієвих заходів (Event). Понад 63% його обсягу становлять корпоративні поїздки – індивідуальні ділові поїздки та з метою участі в заходах, які організовують промислові й торговельні корпорації. Сюди ж належить інсентив-туризм – 8%, що покликаний поєднати справи та розваги, і слугує мотивацією-винагородою для кращих працівників. Поїздки, пов’язані з участю у з’їздах, конференціях, семінарах становлять близько 16% ринку ділового туризму. Близько 11% обсягу ділового туризму займають поїздки з метою відвідування торговельно-промислових виставок, ярмарків та участі в їхній роботі.

MICE-туризм відіграє важливу роль в розвитку національної економіки і інтеграції вітчизняного ділового туризму у міжнародний ринок ділового туризму. Індустрія MICE-туризму перетворюється на великий бізнес. Створення та розширення ділових комунікацій здійснюється шляхом обміну технологіями і інформацією, пошуком нових ринків, пошуком партнерів для інвестицій і спільних проектів, просуванням компаній через PR-акції, проходженням бізнес-освіти, навчанням персоналу і впровадженням корпоративної культури тощо.

В Україні діловий туризм сформований нещодавно і зараз знаходиться у перехідному стані від здійснення звичайних ділових поїздок до створення повноцінної МІСЕ-індустрії [2, с.13]. Діловий туризм в Україні потребує подальших досліджень та розвитку. Складна економічна ситуація та вплив зовнішнього середовища негативно відображується на впровадженні сучасного MICE-туризму в країні. Проте врахування можливостей та перспектив, які розкриває цей вид туризму перед організаціями та країною в цілому, чітко підкреслює необхідність його розвитку в Україні.

Список використаних джерел:

1. Офіційний сайт Світової асоціації ділового туризму (Global Business Travel Association) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.gbta.org/Pages/default.aspx.

2. Жученко В.Г. Особливості організації ділового туризму в Україні та сучасний стан його розвитку / В.Г. Жученко, К.Д. Діденко // Економіка, фінанси, право: інф.-аналіт. журнал. 2012. № 12/ 2. С. 13-15.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ТА АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
26.09.2019 17:05
ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНИМИ ФІНАНСОВИМИ ПОТРЕБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ВИРОБНИЧИХ СТРУКТУР
26.09.2019 14:06
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
23.09.2019 18:55
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК
23.09.2019 18:46




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.177 сек. / Mysql: 774 (0.15 сек.)