:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ

 
22.11.2018 16:05
Автор: Ковальчук Юліана Віталіївна, студент економічного факультету, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На даний момент реклама на стадії активного розвитку, тим самим це посилює конкуренцію не тільки між товарами, але і між послугами які пропонують рекламні компанії. Результатом є те, що створюються нові послуги у просуванні реклами.  Поняття ”реклама” трактують по різному, але загалом можна дати визначення, що реклама характеризує процес передачі інформаційного повідомлення, яке має на меті викликати потребу в поінформованому продукті або послуги. Рекламні технології стають  більш досконалими, тому сучасна реклама – це не просто текст чи зображення, що викликають інтерес до послуги тієї чи іншої компанії. Сучасний рекламний ринок поповнюється новими поняттями, такими як: «креативна реклама», «інноваційна реклама» і навіть «нестандартна реклама». Сучасна реклама – це поєднання традиційних рекламних стратегій, що активно використовують нові технічні розробки, “вірусну” і “партизанську” реклами. 

Американський маркетоллог Джей Конраду Левінсон, почав використовувати термін “партизанський маркетинг”, який включає у себе нестандартні ідеї, які б допомогли не великим фірмам боротися з конкуренцію у рекламному бізнесі. Основа перевага при використанні “партизанського маркетингу” було те, що компанія змушувала потенційних покупців відчувати сильні емоції, під дією яких здійснюється саме купівля продукту реклами. Основа перевага цього методу, є те, що реклама була більш завуальована, тому вона є більш діюча, ніж пряма реклама. Сучасна реклама трактує цей метод, як будь-які маркетингові дії, які можуть виходити за межі загальноприйнятих, включаючи у себе провокаційний та скандальний характер. 

С. Я. Касян стверджує, що для використання ефективних каналів маркетингових комунікацій потрібно створювати  комбінації засобів реклами та порівнювати реакції покупців, за рахунок цього потрібно вибирати найбільш оптимальне їх поєднання. Цей підхід заснований на поєднання кількох маркетингових комунікацій в одну найбільш оптимальну та ефективну систему для досягнення певної ефективності. В поєднанні з іншими маркетинговими комунікаціями, саме сучасні рекламні повідомлення трансформуються та набувають більшої ефективності. Методи стимулювання збуту у поєднанні з рекламою, прямого маркетингу дає змогу поєднувати та посилювати переваги кожного маркетингового інструменті та збільшувати конкурентні переваги послуги, або продукту.

Отже, рекомендації щодо підвищення ефективності використання саме  рекламних повідомлень у сучасній рекламній сфері:

● постійно потрібно вивчати потреби споживачів;

● адаптувати свою рекламну діяльність до сучасних умов;

● намагатися застосувати сучасні комунікаційні технології;

● проводити регулярне дослідження контенту;

● використовувати методи інтегрованих маркетингових комунікацій, що надають змогу збільшувати конкурентоспроможність підприємтсва та посилювати лояльність покупці до запропонованої послуги чи товару.

Список використаної літератури

1. Касян С.Я. Ефективність впливу маркетингових комунікацій підприємств на поведінку споживачів / С.Я. Касян, Т.Є. Крицька // Економічний простір. – 2012. – № 63. – С. 237–243.

2. Джей К.Л. Партизанский маркетинг. Простые способы получения больших прибылей при малых затратах / [Електронний ресурс]

3. Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2016 и прогноз объемов рынка 2017. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.adcoalition.org.ua/

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.211 сек. / Mysql: 1396 (0.164 сек.)