:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ

 
27.10.2017 18:03
Автор: Голіцин Андрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У світі глобальних змін, турбулентного економічного та політичного середовища набувають все більшого значення дослідження та вивчення певних тенденцій, що можуть бути об’єктом маркетингового аналізу з боку широкого кола компаній. За різними даними падіння роздрібної торгівлі на 22,6% значно посилює конкуренцію на ринках монополістичної та чистої конкуренції. Висока ціна на паливо, незважаючи на падіння ціни на нафту, призвела до падіння обсягів продаж на 25%. Внаслідок шаленого обвалу гривні (більше ніж в 3 рази 2015р) підвищився базовий попит у 10 разів, зростає кількість покупок в інтернет-магазинах. Також зменшується туристична активність: по Європі  - на 50%, Турція, Єгипет – на 30%. Анексія Криму спровокувала перетоки туристичних маршрутів в бік Одещини та Карпат. Звільняється ніша споживчих товарів за рахунок заборони російської продукції. Це близько 40% ринку і приблизно 1 млрд. $. Це мусить стимулювати вітчизняних виробників на заповнення цієї ніші, поки її повністю не зайняла продукція Білорусі, Китаю, інших країн. 

Зараз відбувається перехід на розумне споживання (smart consumption), колективні покупки, здійснюється відхід від валютної складової собівартості виробів вітчизняних підприємств. Компанії переглядають свої фінансові моделі: скорочують відстрочку платежів, переходять на передоплату, бартер, скорочують інвестиції в маркетинг. 

Проте, зростає кількість покупок нерухомості за кордоном, зростають ціни на житло в малих містах центра і заходу України. Відбувається комодитизація ринків, настає епоха споживчого комунізму. 

Активно йдуть міграційні процеси не на користь Української держави. За різними оцінками більше 7,5 млн. (приблизно 17%) працездатного населення постійно чи періодично виїжджають за кордон на працевлаштування. У регіонах не вистачає кваліфікованих кадрів, особливо технічних професій. Змінюється структура ринку праці. Поволі активно починає розвиватись соціальний маркетинг. Відбувається становлення соціального підприємництва як перманентного явища. Тут глобальною метою соціального і територіального маркетингу є підвищення рівня соціально-економічного розвитку областей країни шляхом підтримки малого підприємництва. Передбачається, що маючи можливість працевлаштування саме на батьківщині, економічно активне працездатне населення вважатиме за краще залишитися зі своїми сім'ями і стати агентами економічного розвитку в регіонах України, а не за кордоном Так, при розробці стратегії розвитку регіонів з урахуванням інтересів такого населення має буде взята до уваги інвестиційна привабливість регіону, його туристичний та інший потенціал, та інші фактори, пов’язані з ринками збуту та інноваціями. 

Всі ці тенденції мають бути враховані в маркетинговій діяльності як комерційних підприємств, так і некомерційних організацій.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
30.10.2017 18:06
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯМЕРЕЖІ ФІРМОВОЇ ТОРГІВЛІ
27.10.2017 19:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.214 сек. / Mysql: 1396 (0.167 сек.)