:: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ :: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
:: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОДЕЛЮВАННЯ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

 
15.12.2016 17:13
Автор: Олексієнко Ольга Петрівна, магістр, кафедра менеджменту, економічний факультет, Донецький національний університет імені Василя Стуса
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

Вступ. Як свідчать теорія і практика, інноваційні стратегії через свої особливості є ефективним управлінським інструментом. Інноваційні стратегії прискорюють постійний розвиток в умовах ринку, забезпечують переваги в конкуренції на основі лідерства в технології, якості продукції. З іншого боку, інноваційні стратегії створюють для проектного, інноваційного управління складні умови – підвищений рівень невизначеності [2, с.264].

Методи досліджень. Вирішенню теоретичних питань тарозробціінноваційної- інвестиційної стратегіїпідприємств присвячені праці відомих учених, зокрема серед яких: А. Амоші, В. Бутирської, В. Волової, П. Друкера, С. Ільєнкової, Н. Краснокутського, М. Портера, Р. Солоу, Б. Твісс, М. Школи та інші. Проте, підходи до розробки інноваційної стратегії підприємства потребують подальшого розвитку, спрямованого на удосконалення методів.

Метою роботи є удосконалення структури інноваційної діяльності. Досягнення поставленої мети обумовило вирішення наступних завдань:

1)виявити вплив управління інноваційно-інвестиційною діяльністю;

2)систематизувати підходи до реалізації інноваційної стратегії підприємств на результативність їх діяльності;

3)розробити механізм стратегії інноваційно-інвестиційної діяльності.

Викладення основного матеріалу дослідження. У процесі розробки інноваційної стратегії приймаються стратегічні інноваційні рішення, серед яких розрізняють такі групи – виділення асигнування, фундаментальні дослідження, оцінка результатів, відкриття, патенти, сфери та напрями досліджень [3, с.150].

Важливим чинником, що забезпечує розробку стратегії, є механізм. На рис. 1. зобразимо механізм стратегії інноваційно-інвестиційної діяльності. 




Рис. 1. Механізм стратегії інноваційно-інвестиційної діяльності.

Виділення інноваційних стратегій за типом вказує на глибину інноваційних перетворень. За класифікацією стратегій організації, запропонованою Портером,  виділяють такі групи систематизації підходів до реалізації інноваційних стратегій  (табл. 1) [2, с.267].

Таблиця 1

Основні групи інноваційних стратегій




Аналіз та дослідження наукових джерел дають змогу вивести комплексне визначення інноваційної стратегії розвитку підприємства як системи планових дій, що спрямовані на успішне виконання місії підприємства та досягнення його довгострокових цілей і дають змогу забезпечити високу ефективність здійснення підприємством різних видів інновацій, шляхом створення сприятливих умов внутрішнього середовища.

Перетворення результатів інтелектуальної діяльності на інновації та їх подальше розповсюдження нерозривно пов’язане із вирішенням проблем управління на сучасних підприємствах. У зв’язку з цим на особливу увагу заслуговують питання, що стосуються здійснення інвестиційно-інноваційних процесів в економіці.

Висновок. Таким чином, інноваційна стратегія задає цілі інноваційної діяльності підприємства, вибір засобів їх досягнення та джерела залучення коштів. У структурі стратегічного набору підприємства залежно від визначеної ієрархії цілей стратегічного розвитку можуть бути присутніми різні види інноваційних стратегій. 

Подальше вивчення проблем та особливостей використання інноваційних стратегій, дозволить розширити теоретико-методичну систему стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств в Україні, зокрема формування і ефективного використання інноваційних стратегій на підприємствах. 




Список використаних джерел:

1. Волова О.В. Інноваційна діяльність підприємства як основа його стабільного та безпечного розвитку/ О.В. Волова // Формування ринкових відносин в Україні : [зб. наук. пр.] / Наук. ред. І.Г. Манцуров. – К., 2014. – № 12. – 221с. – С.77-81.

2. Краснокутська Н.В Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник / Н.В Краснокутська. - Київ: КНЕУ, 2003. - 504 c.

3. Школа І.М. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. для студ. вузів / І.М. Школа, І.В. Бутирська. - Чернівці: Книги-XXI, 2010. - 311, c.

_____________________

Науковий керівник: Ситник Людмила Степанівна, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, Донецький національний університет імені Василя Стуса



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІТ-СЕКТОРУ В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ВЕНЧУРНОГО ІНВЕСТУВАННЯ
22.12.2016 11:30
МІСЦЕ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
17.12.2016 20:22
ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
14.12.2016 20:01
ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС ПОШУКУ ІНВЕСТИЦІЙ
14.12.2016 19:26
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
14.12.2016 17:00
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
13.12.2016 15:34
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ УКРАЇНИ АБО ХТО ГОТОВИЙ ІНВЕСТУВАТИ ГРОШІ?
02.12.2016 12:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.351 сек. / Mysql: 1396 (0.276 сек.)