:: ECONOMY :: ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС ПОШУКУ ІНВЕСТИЦІЙ :: ECONOMY :: ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС ПОШУКУ ІНВЕСТИЦІЙ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС ПОШУКУ ІНВЕСТИЦІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС ПОШУКУ ІНВЕСТИЦІЙ

 
14.12.2016 19:26
Автор: Мельничук Вікторія Едуардівна, студентка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Рощина Надія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

В умовах глобальної конкуренції за ресурси розвиток інформаційно-комунікаційних технологій відіграє вагому роль у фінансово-економічних процесах щодо їх формування та використання, змінює глобальний вектор взаємовідносин між його учасниками. До основних переваг використання інфокомунікаційних технологій можна віднести: економію коштів та часу; використання сучасних методів та управлінських рішень; зміну системи ієрархічної комунікації на більш демократичну, оптимізацію процедури створення інфокомунікаційного простіру рівноцінними не залежними один від одного учасниками та ін. Цілком логічним є те, що ці зміни відображаються на процесі пошуку інвестицій та створюють нові підходи щодо оптимізації зазначеного процесу. 

Раніше, коли обмін інформацією був значно повільніший, пошук інвестицій був тісно пов’язаний з географічним положенням підприємця. У наш час, технологічний прогрес відкриває нові методи для співпраці організацій та підприємств, нівелюючи географічні обмеження. До таких нових методів залучення інвестицій можна віднести те, що вже більшість інвест-програм реалізуються з використанням інтернет-порталів, де відбувається збір заявок від підприємців, що претендують на фінанси інвесторів.

Розглянемо вплив інфокомунікаційних технологій на класичні види інвестування, які були розповсюджені ще до його виникнення, а також нові види, що виникли завдяки його розвитку. 

Отримання інвестицій від бізнес - інвесторів з виникненням інтернет мереж стає більш розповсюдженим явищем в інтернаціональних відносинах. Створені мережі, де інвестори з усього світу розміщують інформацію щодо типу інвестицій з якими вони працюють, а також контактні дані та загальну інформацію. Одними з найпопулярніших таких ресурсів є Funded.com, Angel Capital Association (angelcapitalassociation.org), Angel Investment Network (angelinvestmentnetwork.us). Такі ресурси дозволяють підприємцям та інвесторам контактувати та співпрацювати навіть якщо вони розташовані на різних материках. Головною перевагою таких мереж є легкість пошуку інвесторів підприємцями та навпаки. До виникнення таких ресурсів підприємцям було значно важче вийти на контакт з інвестором, та й навіть дізнатись про їх існування. З розвитком Інтернету ці процеси стали простими та доступними. 

Утворюються Інтернет-платформи, які допомагають запустити різноманітні стартапи. Вони містять корисну інформацію та поради як втілити в життя проект, а також об’єднують підприємців з різних куточків світу. Такі портали також містять інформацію щодо контактів з можливими інвесторами. Найвідомішими платформами є sturtups.co та gust.com. Вони є прикладом того, як інформаційна революція спрощує процес реалізації ідеї в бізнес-проект. 

Аналогічні платформи створені для бізнес-інкубаторів та акселераторів. Такі організації пропонують допомогти підприємцю в реалізації його ідеї. За означені послуги вони отримують відповідну частку акцій або прибутку створеної компанії. Серед таких платформ найбільш відомими є 500Startups, TechStars, Ycombinator. 

Найбільшим   специфічним інтернет - методом пошуку інвестицій є краудфандинг. Це механізм фінансування проектів, коли кожна окрема зацікавлена людина може внести певну кількість коштів, отримавши натомість певну винагороду. Таке явище могло мати місце і до розвитку інфокомунікаційних технологій, але не було можливості зібрати великі кошти, оскільки не було масового та глобального механізму розповсюдження інформації про проект та пропозицій вкласти в нього гроші. Зібрати кошти на реалізацію своєї ідеї можна за допомогою відповідних інтернет-порталів, найвідомішим з яких є Kickstarter. Таке “фінансування натовпом” можливе тільки завдяки глобальній мережі, де підприємці можуть запропонувати вкласти кошти в свій проект величезній кількості окремих користувачів мережі.

Поряд із зазначеними змінами можна відмітити, що не змінилися алгоритми отримання фінансів для розвитку підприємства з банків. У цьому випадку технології лише роблять процес дещо зручнішим, завдяки електронним фінансовим транзакціям та зберіганню фінансів в віртуальному, електронному вигляді. 

Отже, на розглянутих прикладах було висвітлено яким чином розвиток інфокомунікаційних технологій впливає на методи пошуку інвестицій, які нові методи з’явилися та на яких ресурсах вони представлені. Показано, наскільки більше можливостей з’явилося у підприємців для реалізації своєї ідеї та наскільки зручнішими та доступнішими стали наявні механізми. Такий розвиток зумовлений глобальністю мережі інтернет, а також його швидкістю передачі інформації. 




Список використаних джерел:

1. Де збирати гроші: Kickstarter vs Indiegogo? [Електронний ресурс]: Журнал “Forbes Україна” . – Режим доступу: http://forbes.net.ua/opinions/1398348-gde-sobirat-dengi-kickstarter-vs-indiegogo

2. Ньюлендс М. 10 способів пошуку інвесторів для Вашого стартапу [Електронний ресурс]: Журнал „Forbes”.- Режим доступу: http://www.forbes.com/sites/mnewlands/2015/07/06/10-way-to-find-investors-for-your-startup/#6f45d367295e

3. Rouben Indjikian, Donald S. Siegel The Impact of Investment in IT on Economic Performance: Implications for Developing Countries// World Development. -2005. - vol.33, issue 5, pp.681-850. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІТ-СЕКТОРУ В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ВЕНЧУРНОГО ІНВЕСТУВАННЯ
22.12.2016 11:30
МІСЦЕ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
17.12.2016 20:22
МОДЕЛЮВАННЯ РОЗРОБКИ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
15.12.2016 17:13
ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
14.12.2016 20:01
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
14.12.2016 17:00
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
13.12.2016 15:34
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ УКРАЇНИ АБО ХТО ГОТОВИЙ ІНВЕСТУВАТИ ГРОШІ?
02.12.2016 12:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 1396 (0.146 сек.)