:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

 
29.05.2015 13:25
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Гаркавець Анастасія, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Маркетинг закупівлі матеріально технічних ресурсів (МТР) на підприємстві є невід’ємною частиною комерційної діяльності, яка включає економічні, організаційно-правові, фінансові відносини між виробниками і покупцями. Раціональна організація закупівлі є умовою динамічного розвитку економіки і збалансованості попиту і пропозиції. При організації закупівельної діяльності підприємства велике значення має правильний вибір постачальника.

Проблемам управління закупівельними процесами приділена увага вітчизняними та закордонними вченими: Балабановою Л.В., Бланком А.І., Віханським О.С., Котлером Ф., Крикавським Є.В., Ламбеном Ж., Панкратовим Ф.Г., Романовим О.М., Старостіною А.О., Чухрай Н.І., та ін.

Проведені дослідження процесів планування, організації та контролю закупівельними процесами на промислових підприємствах вказують на актуальність вивчення маркетингу закупівлі матеріальних ресурсів, оскільки результати цього процесу впливають на основні показники діяльності ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром».

Як теорія, так і практика діяльності промислових підприємств розробили багато шляхів вдосконалення процесу закупівлі підприємства матеріальними ресурсами. Вказані шляхи стосуються всіх етапів указаного процесу: планування, встановлення господарських зв’язків, фізичного переміщення матеріалів від постачальника до споживача.

Дослідження ролі маркетингу у процесі закупівлі матеріальних ресурсів на ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром», передбачає докладний аналіз усіх елементів процесу закупівлі у їх послідовності. Важлива роль у забезпеченні ефективності процесу закупівлі належить системі управління цим процесом, яку здійснює тендерний відділ.

Для оцінки ефективності діяльності тендерного відділу у розрізі його основних функцій була створена експертна група із фахівців підприємства. В процесі визначення ваги окремих функцій тендерного відділу у формуванні ефективності його діяльності, експерти визначили пріоритетність таких функцій: проведення переговорів щодо можливості зниження ціни; використання творчого потенціалу в процесі проведення закупівель; надання пропозицій у сфері сприяння зниженню витрат при закупівлі МТР.

Для вирішення проблем закупівлі матеріальних ресурсів, які були виявлені в ході аналізу на ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром», потрібно вирішити питання відносно процедури відбору постачальників та налагодження з ними взаємовигідних відносин.

Для вирішення даної проблеми необхідно проводити маркетингові дослідження ринку закупівлі вибухових матеріалів та вибухових засобів, більш ретельно підходити до процедури відбору постачальників за наступними критеріями: якість вибухових матеріалів та вибухових засобів; ціна на вибухові матеріали та вибухові засоби; надійність поставок, в тому числі виконання графіку поставок; можливість і здатність задовольняти вимоги споживачів; географічне розміщення постачальника; фінансова стабільність та фінансові умови (наприклад, можливість надавати знижки); відповідність поставок стратегії підприємства; рівень витрат на доставку та зберігання продукції що постачається (близькість до підрозділів підприємства, виключення проміжного складування); можливість довгострокового партнерства в бізнесі; гнучкість поставки; можливість повернення неякісної продукції.

Таким чином, можна запропонувати деякі зміни у закупівельній діяльності ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром»: робити акцент на гарантію якості і повне задоволення клієнта, на процес придбання, а не на угоду; здійснювати закупівлю послуг, а не тільки МТР; створювати умови для більш тісних відносин з постачальниками; створювати сітку постачальників; більше уваги приділяти довгостроковим контрактам; контакт одночасно з двома постачальниками для розробки і виробництва; застосовувати електронний обмін запитами з основними постачальниками; для пошуку постачальників і підтримки з ними відносин можна застосовувати Інтернет.

Список використаних джерел:

1. Крикавський Є. В.  Промисловий маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Л., 2004. - 471 c.

2. Нечаєв В.П. Промисловий маркетинг: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення. дисципліни / В.П. Нечаєв. – Кривий Ріг: МІНЕРАЛ, 2009. – 185 с. 

3. Пилипчук В.П. Промисловий маркетинг: навч. посіб. / В.П. Пилипчук, О.Ф.Оснач, Л.П. Коваленко – К.: ЦНЛ, 2005. – 264 с.

4. Старостіна А. О.  Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика : Підруч. / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченко. - К. : Знання, 2005. - 764 c.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
31.05.2015 21:41
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
29.05.2015 13:19
ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
29.05.2015 12:05
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
26.05.2015 10:25
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ІНЖИНІРИНГОВИХ КОМПАНІЯХ
03.06.2015 20:38
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
03.06.2015 14:06
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
03.06.2015 13:51
УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
03.06.2015 13:39
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
03.06.2015 12:35
МАЛИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
03.06.2015 00:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.273 сек. / Mysql: 1396 (0.21 сек.)