:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

 
29.05.2015 13:19
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дробот Денис, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Одним із шляхів розв’язання проблеми ефективного управління посередницьким підприємством є використання маркетингових комунікацій як інструменту впливу на внутрішнє та зовнішнє середовище.

В Україні проблемам управління маркетинговими комунікаціями присвячені теоретичні та практичні розробки закордонних та вітчизняних вчених: Ф. Котлера, Ж.Ж. Ламбена, Т. Левітта, С. Моріарті, Г. Л. Багієва, В. М. Тарасевича, О.Голубкової, А. Войчака, В. Королька, Т. Лук’янець, В. Моісєєва, Т. Примак, Є. Ромата, Т. Циганкової та ін.

Маркетингова комунікаційна програма - комплекс взаємопов’язаних, скоординованих дій, що розробляється для досягнення стратегічних цілей та рішення певних проблем фірми [2, c.181]. Найбільш перспективним підходом до вирішення проблеми управління системою маркетингових комунікацій є застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК), на основі якої повинна будуватися система управління маркетинговими комунікаціями посередницьких підприємств.

Дослідження механізму управління маркетинговими комунікаціями було проведено на прикладі приватного підприємства «АВ-ТЕЛ», яке займається роздрібною та оптовою торгівлею мобільними телефонами марок Samsung, LG, Lenovo, Motorola, Nokia та аксесуарами до них.

При виборі комунікаційної стратегії обов’язково проводиться аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища за допомогою PEST-аналізу та SWOT-аналізу.

Формуючи комунікаційну маркетингову стратегію на кожному з етапів використовується свій рекламний інструмент. Так, на етапі створення обізнаності про продукт, його переваги, корисні якості, фірма «АВ-ТЕЛ» повинна використовувати інформаційну рекламу. На цьому етапі в діяльності ПП «АВ-ТЕЛ» повинна переважати інформаційна реклама, при цьому використовуються такі засоби реклами як білборди, сіті лайти, банерні розтяжки, що надає рекламне агентство «ДОР», реклама на радіостанціях міста «Европа Плюс», «Гала Радіо» і «Авторадіо» від рекламного агентства «АСТ Медіа» Кривий Ріг. 

На етапі, коли реклама фірми носить переконуючий характер потрібне використання Web-сайту підприємства, який забезпечить безперервний доступ споживачів до тієї інформації, яка їм потрібна у даний момент часу. Серед багатьох компаній, які створюють сайти на замовлення, підприємство «АВ-ТЕЛ» доцільно обрати компанію «Dnepr-WEB Studio», яке зарекомендувала себе як високопрофільна організація по створенню та просуванню сайтів у Дніпропетровській області та Україні. 

Наступний етап  – це етап підтримки рівня продажу. Так, фірма «АВ-ТЕЛ» демонструє нові можливості телефонів. Реклама носить характер інформаційно-нагадуючий. На цьому етапі також можлива радіо реклама, яка інформує споживачів про нові можливості телефонів, використання білбордів та сітілайтів, які дають споживачеві можливість образного бачення функціональних можливостей телефону. Але найдієвішим серед інструментів переконання знову може стати Web-сайт магазину «АВ-ТЕЛ», який допомагає споживачам наочно бачити за допомогою відео та картинок можливості телефону, спілкуватися зі споживачами, які хочуть купити, або вже купили собі необхідний стільниковий телефон.

На завершальній стадії рекламної стратегії сили спрямовуються на реалізацію залишків, витрати на рекламу практично відсутні, тому й реклама носить характер нагадування про саму фірму та її товари. Інструментами нагадування можуть стати банерні розтяжки, тендери та лайт-бокси, які будуть носити нагадуючий характер.

Як бачимо, при використані рекламних стратегій для товарів та послуг магазину «АВ-ТЕЛ», на кожному з етапів використовуються різні підходи до рекламування, що характеризуються своїми цілями та особливостями. Виходячи із вищесказаного можна зробити висновок, що при використанні інтегрованого комунікаційного інструментарію, діяльність ПП «АВ-ТЕЛ» підвищується за рахунок збільшення товарообігу та прибутку, при використанні менших коштів на рекламування товарів та послуг. 

Таким чином, підхід до маркетингових комунікацій як до об’єкта управління передбачає необхідність приділення значної уваги організації комунікаційної діяльності, активізації рекламно-інформаційної роботи як на самому підприємстві, так і з іншими суб’єктами ринку. Тільки за допомогою професійних менеджерів з реклами та організацій, що спеціалізуються на управлінні комунікаціями, можливе перетворення процесу просування товарів з набору розрізнених заходів у єдину систему тактичних дій.

Список використаних джерел:

1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. — СПб.: Питер, 2006. — 464 с.

2. Кревенс Д. В. Стратегический маркетинг / Д. В. Кревенс:  пер. с англ.  А. Р. Ганиевой, А. Г. Гришко, Э. В. Кондуковой, К. Д. Сафонова, Ю. В. Тютюнникова. –  [  6-е  изд.].  –  М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 752с.

3. Головкіна Н. В. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір // Маркетинг в Україні. – 2008. - №2. – С. 29 – 31.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
31.05.2015 21:41
УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
29.05.2015 13:25
ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
29.05.2015 12:05
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
26.05.2015 10:25
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ІНЖИНІРИНГОВИХ КОМПАНІЯХ
03.06.2015 20:38
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
03.06.2015 14:06
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
03.06.2015 13:51
УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
03.06.2015 13:39
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
03.06.2015 12:35
МАЛИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
03.06.2015 00:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.274 сек. / Mysql: 1396 (0.219 сек.)