:: ECONOMY :: ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ «КЛІЄНТ–БАНК» :: ECONOMY :: ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ «КЛІЄНТ–БАНК»
:: ECONOMY :: ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ «КЛІЄНТ–БАНК»
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДИСТАНЦІЙНЕ БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ «КЛІЄНТ–БАНК»

 
26.02.2015 11:21
Автор: Шукост Наталія Петрівна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Дистанційне банківське обслуговування (ДБО) – це технологія надання банківських послуг на підставі розпоряджень, переданих клієнтом віддаленим чином, найчастіше з використанням комп'ютерних і телефонних мереж [1]. Найпоширенішою системою є «Клієнт-банк», доступ до якої здійснюється через персональний комп’ютер споживача. Система «Клієнт-банк» – система банківського обслуговування клієнтів, побудована на використанні інформаційних технологій, що забезпечують клієнтам можливість дистанційного отримання фінансової інформації та управління банківськими рахунками [2,3]. Головною метою системи – є  оперативне відображення даних про стан рахунків клієнта на його робочому місці та автоматизація процесу передачі платіжних документів. Система «Клієнт-банк» забезпечує передавання повідомлень між клієнтом та банком у зашифрованому вигляді за допомогою сертифікованих засобів захисту; автоматичне ведення та захист протоколу; автоматичне архівування протоколів (в кінці робочого дня) (рис 1).




Рис.1. Механізм здійснення розрахунків через систему «Клієнт-банк» 

Система «Клієнт-банк» має певні переваги та недоліки у різних зацікавлених групах: споживач (клієнт банку), банк та держава (рис. 2).









Рис. 2. Основні переваги та недоліки системи «Клієнт-банк»

Система «Клієнт-банк» диверсифікує послуги банківської установи, ефективно забезпечує здійснення безготівкових розрахунків та сприяє розвитку банківської системи держави. 




Список використаних джерел:

1. Про банки і банківську діяльність // Закон України від 07.12.2000 р. № 2121 – ІІІ. 

2. Система «Клиент-Банк» // Финансово-кредитный энциклопе-дический словар /Коллектив авторов; Под общ. ред. А. Г. Грязновой. — М.: Финансы и статистика, 2002. — С. 762. 

3.  Функціонування банківського сектору та кредитної кооперації: теорія і практика: монографія / [І.Г. Брітченко, А.О. Пантелеймоненко, С.П. Прасолова та ін.]. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – 152с. 




Науковий керівник: Подольчак Н. І., к.е.н., доц. кафедри обліку та аналізу, Національний університет «Львівська політехніка»




допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВИХІД УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ КАПІТАЛУ: ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ
27.02.2015 16:57
МИНИМИЗАЦИЯ КРЕДИТНЫХ РИСКОВ В КРЕДИТОВАНИИ ФИЗИЧЕСКИХ ЛИЦ
26.02.2015 11:36
ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
26.02.2015 11:09




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.200 сек. / Mysql: 774 (0.171 сек.)