:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ ВІДПОВІДНО ДО НОРМАТИВНИХ ВИМОГ :: ECONOMY :: АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ ВІДПОВІДНО ДО НОРМАТИВНИХ ВИМОГ
:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ ВІДПОВІДНО ДО НОРМАТИВНИХ ВИМОГ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 31

Термін подання матеріалів

27 травня 2021

До початку конференції залишилось днів 14



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ ВІДПОВІДНО ДО НОРМАТИВНИХ ВИМОГ

 
17.04.2013 15:36
Автор: Федорова Юлія Андріївна, магістрант Національного університету водного господарства та природокористування; Куницька Юлія Миколаївна, магістрант Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]
В умовах недостатнього фінансування бюджетних установ зростає роль внутрішнього аудиту, оскільки потрібно здійснювати постійний контроль за цільовим ефективним та законним використанням бюджетних коштів. Крім цього, необхідність організації внутрішнього аудиту в бюджетних установах обумовлюється  тим, що сьогодні спостерігається тенденція зростання різних видів платних послуг і робіт, які виконують бюджетні установи  залежно від профілю своєї діяльності.
Організація внутрішнього аудиту дозволить «розвантажити» плановий відділ, бухгалтерську службу від здійснення не тільки наступного контролю, але й від економічного аналізу з елементами управлінського аудиту [1].
У бюджетних установах доцільно створювати внутрішній фінансовий аудит, виходячи з бюджету організації, складності й специфіки здійснюваних финасово - господарчих операцій і чисельності працюючих [1].
Проведемо аналіз вимог до впровадження внутрішнього аудиту в бюджетних установах відповідно до Порядку утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року № 1001 [2].

Таблиця
Вимоги до функціонування внутрішнього аудиту  в бюджетних установах



Отже, підбиваючи підсумок проведеного аналізу, можна зробити висновок, що впровадження внутрішнього аудиту в бюджетних установах є доцільним, адже це сприятиме ефективному та раціональному використанню отриманих асигнувань із бюджету, а також попередженню фактів незаконного та нецільового використання бюджетних коштів.  При цьому варто зазначити, що створення підрозділу внутрішнього аудиту в бюджетній установі можливе лише при наявності затверджених вищим керівництвом на це видатків в кошторисі.

Список використаних джерел:
1. Організація внутрішнього аудиту в бюджетних установах. Ермішова С. В.-http://www.rusnauka.com/9._EISN_2007/Gosupravlenie/21354.doc.htm
2. Порядок утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, яким визначено механізм утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та його проведення в бюджетних установах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року № 1001.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМНЫЕ ВОПРОСЫ В ОРГАНИЗАЦИИ ПРОЦЕССА ОПЛАТЫ ТРУДА НА ШАХТАХ УКРАИНЫ
17.04.2013 14:09
ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ
17.04.2013 11:27
ОСОБЛИВОСТІ НАРАХУВАННЯ ДОПОМОГИ З ТИМЧАСОВОЇ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ У БЮДЖЕТНІЙ УСТАНОВІ
16.04.2013 10:34
ВИЗНАННЯ ТА ОЦІНКА ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ, ЗГІДНО З П (С) БО ТА МСФЗ
08.04.2013 17:07
ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БЕЗ СТВОРЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В НАФТОГАЗОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
08.04.2013 15:53




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.221 сек. / Mysql: 774 (0.192 сек.)