|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
СТРАТЕГІЯ ТА МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА НОВІ РИНКИ ЗБУТУ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Ескін Кирило Валерійович, студент Національного університету «Львівська політехніка», Інститут економіки та менеджменту; Дзюбіна Андрій Васильович, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій Національного університету «Львівська політехніка»
|
| 01.12.2015 10:51 |
| |
| |
|
SWOT- АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Талах Марія Віталіївна, кандидат біологічних наук, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Байцим Анастасія Іванівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет; Саюк Світлана Ігорівна, студентка, Буковинський державний фінансово-економічний університет, м. Чернівці
|
| 30.11.2015 19:28 |
| |
| |
|
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ЯК ОСНОВА ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Твердохліб Ольга Михайлівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| 02.12.2015 12:39 |
| |
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
|